Бакалаврські випускні роботи кафедри Рухомий склад залізниць і колій (КРС ЛІ)
Permanent URI for this collection
ENG: Bachelor's theses of the Department of Rolling Stock of Railways and Tracks (LI)
Browse
Browsing Бакалаврські випускні роботи кафедри Рухомий склад залізниць і колій (КРС ЛІ) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 58
Results Per Page
Sort Options
Item Технології відновлення профілю бандажів електровозів без викатки колісних пар на базі локомотивного депо «Львів-Захід»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Хміль, Костянтин АнатолійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 41 сторінці, містить 8 ілюстрацій, 5 таблиць та 13 використаних джерел. Метою роботи є розробка комплексу заходів по відновленню профілю бандажів електровозів без викатки колісних пар. Предмет дослідження – технології відновлення профілю бандажів електровозів без викатки колісних пар. Об’єкт дослідження - бандажі колісних пар електровозів. Для досягнення зазначеної вище мети у бакалаврській роботі проведено аналіз наукових робіт та проаналізовано існуючі технології, присвячені питанням удосконалення технології відновлення профілю бандажів електровозів за допомогою обробки різанням та за допомогою наплавлення без викатки колісних пар, надано пропозиції щодо удосконалення технології відновлення профілю бандажів електровозів без викатки колісних пар на базі локомотивного депо «Львів-Захід».Item Дослідження ефективності експлуатації тепловозів ТЕ33А на ділянках Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Лань, Руслан ІгоровичUKR: Бакалаврська робота виконана на 49 сторінках, містить 7 ілюстрацій, 6 таблиць та 16 використаних джерел. Об’єкт дослідження – тепловози серії ТЕ33А виробництва General Electric. Предмет дослідження – методи ефективності використання тепловозів ТЕ33А в залежності від умов їх експлуатації. Мета роботи – дослідження доцільності та ефективності експлуатації тепловозів ТЕ33А на ділянках Львівської залізниці. У вступі обґрунтовано актуальність теми, сформульовано мету, об'єкт та предмет дослідження. Проаналізовано загальні основи управління експлуатаційною роботою та розглянуто основні заходи щодо покращення пропускної здатності залізничних ліній. Наведено основні конструктивні частини тепловоза ТЕ33А компанії General Electric та їх технічні характеристики, а саме дизельний двигун GEVO12, тяговий генератор 5GMG205 та тяговий електродвигун 5GEB30. Проведено дослідження ефективності реалізації сили тяги тепловоза ТЕ33А на ділянках Львівської залізниці, показано особливості тягової характеристики тепловоза ТЕ33А та запропоновано шляхи підвищення сили тяги по зчепленню.Item Проєкт реконструкції безстикової колії з використанням комплексу сучасних машин на довготривало закритому перегоні(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Медвідь, Володимир МироновичUKR: Бакалаврська робота виконана на 52 с., 6 рис., 4 табл., 2 додатки, 5 джерел. В бакалаврській роботі на основі типових технологічних процесів розроблено проект організації робіт з реконструкції (модернізації) безстикової колії з рейок типу Р65 на безстикову конструкцію з рейок типу Р65, залізобетонні шпали, скріплення типу КБ, баласт щебеневий. Реконструкція (модернізація) колії здійснюється за 5 етапів на перегоні довжиною 6 км, що закривається на 10 робочих днів, максимальна потреба монтерів колії склала 48 чоловік. Розроблено графіки виконання робіт на довготривало закритому перегоні довжиною 6 к м.Результати роботи можуть використовуватись колійною машинною станцією під час проведення ремонтних робіт. Об’єкт розробки –технологічний процес реконструкції (модернізації) безстикової колії на довготривало-закритому перегоні. Мета роботи – розробити проект організації робіт на ділянці Д-Е безстикової довжиною 6 км Львівської дистанції колії на основі типових технологічних процесів.Item Використання технологій тепловізійного контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ціник, Іван СергійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 41 сторінці, містить 7 ілюстрацій, 3 таблиці та 21 використане джерело. Об’єктом дослідження є дизельні установки тепловозів. Предмет дослідження – технологія тепловізійного контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів. Мета роботи – розробка заходів по удосконаленню технології тепловізійного контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів. У вступі обґрунтовано актуальність теми, сформульовано мету, об'єкт та предмет дослідження. У першому розділі проаналізовано наукові праці, присвячені темі роботи. У другому розділі висвітлено та проаналізовано можливості використання тепловізійного методу контролю технічного стану паливної апаратури тепловозних дизелів. Третій розділ присвячено математичному моделюванню процесу нагрівання паливного трубопроводу високого тиску паливної апаратури тепловозних дизелів. У четвертому розділі висвітлені питання охорони праці та пожежної безпеки при обслуговуванні тепловоза в депо.Item Проєкт організації робіт з капітального ремонту колії на ділянці А-В Підзамчівської дистанції колії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Чорна, Аліна ІванівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 37 с., 22 рис., 9 табл., 1 додаток, 9 джерел. В бакалаврській роботі розроблено проект оздоровлення хворого земляного полотна з наявними в ньому дефектами у вигляді баластного ложа і спливів укосів. Для оздоровлення земляного полотна прийнято застосувати дренажну прорізь шляхом осушення баластних лож односторонньою роздільною бортовою вирізкою та відсипати віджимну берму. Вибрано конструкцію із геомембраною для основної площадки земляного полотна. Розраховано всі необхідні об’єми робіт та розроблено заходи з охорони праці під час виконання робіт з оздоровлення земляного полотна. Результати роботи можуть використовуватись колійними машинними станціями з ремонту земляного полотна. Об’єкт розробки – основна площадки земляного полотна залізничної колії. Мета роботи – розробити проектні рішення з підсилення основної площадки земляного полотна.Item Удосконалення системи технічної експлуатації та ремонту тепловозів на підприємстві «Львіввугілля»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Вельган, Тарас ВолодимировичUKR: Бакалаврська робота виконана на 55 сторінках, містить 5 ілюстрацій, 8 таблиць та 8 використаних джерел. Об’єкт розробки – процес експлуатації та система утримання локомотивів депо «Львіввугілля».. Мета роботи – підвищення ефективності використання тепловозів депо «Львіввугілля» (далі – депо) шляхом аналізу системи технічної експлуатації та розробки шляхів її удосконалення. У результаті аналізу запропоновано ряд заходів з удосконалення системи технічної експлуатації тепловозів, серед яких організація пункту ТО з оглядовими канавами, удосконалення способів обслуговування локомотивів машиністами. Розраховані основні показники ремонту тепловозів ТЭМ2 у депо і запропоновано відповідне технологічне оснащення, яке необхідне для проведення ремонтів даного виду. Розроблено рекомендації по обслуговуванню тепловозів ТЭМ2 машиністами, що перекваліфіковуються з тепловозів ЧМЭ3. Розроблена технологія очищення секцій холодильника при перевірці на протікання охолоджувачів. Для цього підібрано додаткове обладнання для створення необхідного тиску подачі водоповітряної суміші в секцію холодильника. Результати роботи можуть бути впроваджені у локомотивному депо. Результати роботи можуть стати основою для створення дослідної установки, яка дозволить впровадити метод очищення секцій холодильника при їхній перевірці.Item Проєкт виконання середнього ремонту ділянки колії в умовах Бродівської дистанції колії Львівської залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Монастирська, Марія ВолодимирівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 51 сторінках, містить 14 ілюстрацій, 1 додаток, 9 таблиць та 19 використаних джерел. В бакалаврській роботі розроблено технологію виконання середнього ремонту колії із використанням колійної техніки з розробкою графіка виконання підготовчих, опоряджувальних, основних робіт у «вікно» та графіку «по днях», проведено дослідження розподілу напружень у баласті залізничної колії і встановлено, що напруження під шпалою розподіляються нерівномірно вздовж шпали, на кінцях шпали напруження є вищими, аніж у центральній частині шпали. Максимальні напруження концентруються у центрі призми і становлять 43 кПа, а на поверхні баластної призми виникають по краях шпали і максимальне їх значення становить 43 кПа. Також розглянуто роботи по виконанні робіт при одинокій заміні шпал і рейок та приведені шкідливі і небезпечні фактори, дії працівників в небезпечних ситуаціях. Об’єкт дослідження – технологічний процес середнього ремонту колії та баластний шар залізничної колії. Мета роботи – розробити технологічний процес виконання середнього ремонту колії та дослідження напруженого-деформованого стану баласту залізничної колії. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів виконання середнього ремонту з урахуванням характеристик та умов ділянки Бродівської дистанції колії та дослідження напруженого-деформованого стану баласту залізничної колії з використанням скінченно-елементного аналізу.Item Модернізація автономних локомотивів з використанням модульних силових установок(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Демків, Назарій ВолодимировичUKR: Бакалаврська робота виконана на 51 сторінці, містить 17 ілюстрації, 9 таблиць та 11 використаних джерел. Об’єкт дослідження – різні типи гібридних установок для тягового рухомого складу. Мета роботи – дослідження ефективності роботи силових установок тепловозів у перехідних режимах, шляхом застосування накопичувача енергії в силовому енергетичному колії. Методи дослідження – математичні методи дослідження ефективності застосування накопичувачів електричної енергії, враховуючи режими експлуатації тягового рухомого складу. Проаналізовано схеми роботи гібридних локомотивів з використанням сучасних світових технологій. Встановлено кількість ланок накопичувача енергії, його габаритні розміри, загальну маси накопичувача енергії, питому витрату палива, кількість зекономленого палива, годинну витрату палива та відповідно ККД тепловоза з накопичувачем енергії. Результати роботи можуть бути використані при проектуванні гібридних локомотивів, що дозволить зменшити витрати палива та підвищити економічність роботи тягового рухомого складу при різних режимах його експлуатації.Item Удосконалення технології ремонту електричних машин в умовах Львівського ЛРЗ(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Говдиш, Дмитро ТарасовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 55 сторінках, містить 3 ілюстрації, 4 таблиці та 14 використаних джерел. Об’єкт розробки – технологія ремонту електричних машин на Львівському ЛРЗ. Мета роботи – удосконалення технології ремонту електричних машин в умовах Львівського ЛРЗ. Методи дослідження використовують в удосконаленні процесу ремонту тягових електричних двигунів на Львівському локомотиворемонтному заводі шляхом реконструкції електромашинного цеху та удосконалення технології випробувань тягових електричних двигунів. Для досягнення вказаної мети у дипломному проекті проаналізовано технологічний процес ремонту тягових електродвигунів, запропоновано проект реконструкції та відповідне технологічне оснащення. Розглянуто організацію виробничого процесу ремонту в цеху з основними показниками та необхідною виробничою площею цеху. Опрацьовано проект технічного переоснащення електромашинного цеху, як можливості збільшення потужності ЛРЗ.Item Розробка проекту технічного переоснащення складального цеху Львівського локомотиворемонтного заводу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Марків, Сергій ВасильовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 46 сторінках, містить 0 ілюстрацій, 1 таблицю та 8 використаних джерел. Проаналізовано існуючий технологічний процес складального цеху Львівського локомотиворемонтного заводу, виявлено його недоліки та переваги. Запропоновано удосконалити шлях руху електровозів тяговою територією заводу. Проаналізовано технологічне оснащення цеху. Запропоновано впровадження нового оснащення для ремонту та діагностування візків електровозів. Результати роботи можуть стати основою для подальших дослдіжень у напрямку технічного переоснащення інших цехів заводу.Item Підвищення ефективності експлуатації тепловозів М62 в умовах локомотивного депо Ковель(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ощановський, Дмитро МихайловичUKR: Бакалаврська робота виконана на 47 сторінках, містить 7 ілюстрацій, 5 таблиць та 13 використаних джерел. Об’єкт розробки – надійність локомотивів депо, показників використання локомотивівв та напрямки підвищення надійності тепловозів. Мета роботи – підвищення ефективності використання тепловозів М62 в умовах локомотивного депо Ковель шляхом підвищення надійності тепловозів. Методи дослідження – проаналізовані показники, які харакретизують надійність тепловозів, виявлено негативну тенденцію їх розвитку. Розглянуто основні показники надійності. З метою підвищення ефективності експлуатації тепловозів запропоновано певні рішення: розглянуто можливість підвищення надійності приводів допоміжного обладнання і впровадження пункту безреостатної діагонстики. Виконано статистичний аналіз показників надійності та використання локомотивів. В роботі проведено оцінку ергономічної ефективності роботи машиністів з конкретними нормами і прикладами. Результати роботи можуть бути впроваджені у локомотивному депо.Item Удосконалення нормування дизельного палива на тягу поїздів у депо(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Дятел, Станіслав РомановичUKR: Бакалаврська робота виконана на 50 сторінках, містить 6 ілюстрацій, 2 таблиці та 26 використаних джерел. Проаналізовано існуючу методику встановлення технічної норми витрати дизельного палива на поїздку, виявлено її недоліки. Запропоновано шляхи удосконалення методики нормування дизельного палива за рахунок автоматизації розрахунків, впровадження у депо стаціонарних вимірювальних комплексів та систем фіксації параметрів руху тепловозів і поєднання їх у одну систему. Встановлено норму витрати дизельного палива та абсолютне значення цієї витрати для поїзда конкретної маси на конкретній ділянці. Результати роботи можуть стати основою для подальших досліджень у напрямку автоматизації процесів нормування дизельного палива.Item Удосконалення технологічного процесу технічного діагностування колісних пар(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Джегур, Михайло БорисовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 43 сторінках, містить 20 ілюстрацій, 2 таблиці та 9 використаних джерел. Метою даної роботи є розробка заходів по удосконаленню технологічного процесу технічного діагностування колісних пар. Об’єктом дослідження в даній роботі є колісні пари тягового рухомого складу. Предметом дослідження є методи технологічного діагностування та неруйнівного контролю конструктивних складових тягового рухомого складу, а саме колісних пар. Для досягнення зазначеної вище мети у бакалаврській роботі проведено аналіз наукових робіт та проаналізовано існуючі технології удосконалення технологічного процесу технічного діагностування колісних пар, запропоновано використання методу лазерного діагностичного контролю колісних пар як перспективного засобу для діагностування та неруйнівного контролю деталей тягового рухомого складу.Item Аналіз впливу експлуатації нового типу локомотива на показники роботи депо «Львів-Захід»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Барух, Владислав АндрійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 52 сторінках, містить 3 ілюстрації, 5 таблиць та 25 використаних джерел. Проаналізовано вплив різних заходів на покращення показників використання локомотивів. Проаналізовано тягові плечі локомотивного депо Львів-Захід і запропоновано організувати подовжене тягове плече Рава-Руська – Львів – Чернівці. Запропоновано впровадити у пасажирському русі тепловоз ТЕП150 (дві секції) замість тепловоза 2М62. Для запропонованого тягового плеча визначено кількісні та якісні показники використання локомотивів. Встановлено, що внаслідок запропонованих заходів показники використання локомотивів покращились.Item Організація роботи акумуляторного відділення локомотивного депо з новими типами акумуляторних батарей(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Войціховський, Роман МиколайовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 42 сторінках, містить 6 ілюстрацій, 4 таблиць та 10 використаних джерел. Розглянуто несправності акумуляторних батарей різних типів та технологію їх обслуговування. Запропоновано план кислотного та лужного акумуляторних відділень. Розглянуто питання охорони праці при організації робіт в акумуляторних відділеннях. Розраховано контур заземлення. Підібрано необхідне технологічне устаткування.Item Проєкт модернізації ділянки залізничної колії на Львівській залізниці(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Гученко, Катерина ОлександрівнаUKR: Бакалаврська робота виконана на 51 сторінці, містить 14 ілюстрацій, 1 додаток та 22 використаних джерела. В бакалаврській роботі розроблено проєкт модернізації колії із використанням двох щебнеочисних машин RM-80 та розробкою графіка виконання підготовчих, опоряджувальних, основних робіт у «вікно» та графіку «по днях», проведено проведено аналіз методів оцінки стійкості укосу насипу земляного полотна та виконано його розрахунок і встановлено, що: при розрахунку коефіцієнта стійкості укосу треба застосовувати кілька методів,; ефективним методом підвищення стійкості є застосування буронабивних паль; найбільше значення коефіцієнту стійкості земляного полотна отримано при відстані між палями 1,5 м і його значення становить К=1,47. Наведені робочі операції під час укріплення укосу буронабивними палями. Був наведений перелік шкідливих та небезпечних факторів при виконанні цих робочих операцій. Роботи по бурінню свердловини а також встановленню арматурного каркаса виконується кранами робота з яким вимагає підвищеної пильності робітників, оскільки на ділянці робіт проходить контактна мережа та різні комунікації, що проходять під залізничною колією. Об’єкт дослідження – технологічний процес модернізації колії та земляне полотно залізничної колії. Мета роботи – розробити технологічний процес виконання модернізації колії та дослідження методів підвищення стійкості земляного полотна. Методи дослідження – використання методів на основі типових технологічних процесів виконання модернізації колії враховуючи умови заданої ділянки колії та проведення аналізу методів.Item Розрахунок життєвого циклу відповідальних вузлів тертя локомотивів(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Ющишин, Степан РомановичUKR: Бакалаврська робота виконана на 44 сторінках, містить 13 ілюстрації, 1 таблицю та 14 використаних джерел. В бакалаврській роботі проведені дослідження для визначення технологічних шляхів підвищення довговічності бабітових підшипників ковзання тягового рухомого складу. Об’єкт розробки – відповідальні вузли тертя тягового рухомого складу. Мета роботи – оптимізація структурних параметрів бабітових підшипників для подовження їх життєвого циклу. Методи дослідження – порівняльні та описові методи аналізу літературних джерел, методи математичного моделювання та функціонального аналізу.Item Проєкт реконструкції колії на ділянці С-Г регіональної філії «Львівська залізниця»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Кондур, Ростислав ІгоровичUKR: Бакалаврська робота виконана на 45 с., 7 рис., 5 табл., 2 додатки, 14 джерел. В бакалаврській роботі встановлено невідповідності фактичних технічних параметрів залізничної колії чинним нормам проектування залізничних ліній. Запроектовано повздовжній та поперечний профіль відповідно до чинних норм проектування реконструкції ділянки. Розраховано технічні параметри кривих. Розроблено заходи з охорони праці під час виконання робіт з реконструкції колії. Результати роботи можуть використовуватись проектними інститутами при складанні проекту організації робіт на ділянці залізничної колії під час ремонту залізничної колії колійними машинними станціями. Об’єкт розробки – технічні параметри залізничної колії. Мета роботи – проаналізувати фактичні технічні параметри залізничної колії та привести їх до чинних вимог, тобто розробити проект реконструкції ділянки.Item Аналіз гальмівних характеристик дизель-поїзда ДПКр3(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Кіндзерський, Богдан АндрійовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 50 сторінках, містить 7 ілюстрацій, 0 таблиць та 25 використаних джерел. Визначено параметри гальмівної системи дизель-поїзда ДПКр-3 та проведено порівняння з найближчим аналогом – дизель-поїздом ДР1А. Встановлено числове значення основних параметрів, які необхідні для розрахунку гальмівного шляху: розрахункового натиснення на вісь та розрахункового гальмівного коефіцієнту. Результати роботи можуть стати основою для аналогічних досліджень інших типів рухомого складу, для яких показники гальмівної системи не визначені а також для продовження досліджень у напрямку уточнення інших показників, що використовуються при розрахунку гальмівного шляху: основного питомого опору та прискорення поїзда під дією одиничної прискорюючої сили.Item Аналіз впливу експлуатації нового типу локомотива на показники роботи депо «Ковель»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Войтюк, Дмитро ВікторовичUKR: Бакалаврська робота виконана на 64 сторінках, містить 0 ілюстрацій, 6 таблиць та 15 використаних джерел. Проаналізовано тягові плечі локомотивного депо Ковель у поєднанні з тенденціями розвитку залізничної мережі України. Ззапропоновано організувати подовжене тягове плече Ковель-Львів-Івано-Франківськ. Запропоновано впровадити у вантажному русі електровоз ДС3 (дві секції) замість тепловоза 2М62. Для запропонованого тягового плеча визначено кількісні та якісні показники використання локомотивів. Встановлено, що внаслідок запропонованих заходів показники використання локомотивів покращились.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »