Навчально-науковий центр "Мости та тунелі" (раніше Факультет "Мости і тунелі") ДІІТ
Permanent URI for this community
ENG: Educational and Scientific Center (Faculty "Bridges and Tunnels") DIIT
Browse
Browsing Навчально-науковий центр "Мости та тунелі" (раніше Факультет "Мости і тунелі") ДІІТ by Subject ""wheel-rail" contact"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Оцінка впливу гальмівних характеристик дизель-поїзда ДПК-р на зношування колісних пар(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Донецький, Руслан ВолодимировичUKR: Дипломна магістерська робота складається з 3 розділів та загальних висновків. Робота включає 7 рисунків та 8 таблиць. Загальний обсяг дипломного проекту становить 48 сторінок. Кількість використаних літературних джерел – 35. Об'єктом досліджень є колеса колісних пар дизель-поїзда ДПКр-3. В магістерській роботі з метою виявлення причин підвищеного зношування коліс колісних пар дизель-поїзда ДПКр-3 та зменшення його негативного впливу було проаналізовано величину дотичної гальмівної сили на колесі. Виявлено, що вона значно перевищує величину дотичної гальмівної сили інших типів рухомого складу – як МВРС так і локомотивів. За результатами аналізу запропоновано змінити характер існуючої залежності дотичної гальмівної сили і привести його у відповідність до такого параметру дизель-поїзда Д1. При цьому було перевірено виконання вимог щодо забезпечення поїзда єдиним найменшим гальмівним натисненням. При перевірці встановлено, що значення єдиного гальмівного натиснення 68 тс на 100 тс ваги состава, яке вимагається для пасажирських поїздів з максимальною швидкістю руху виконується. Реалізація запропонованих пропозицій підвищить надійність дизель-поїзда ДПКр-3.