Охоронні документи
Permanent URI for this collection
UKR: Охоронні документи
ENG: Protection documents
ENG: Protection documents
Browse
Browsing Охоронні документи by Title
Now showing 1 - 20 of 720
Results Per Page
Sort Options
Item Cпосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса (патент 127187)(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Вакуленко, Ігор Олексійович; Болотова, Дар’я Михайлівна; Грищенко, Микола Анатолійович; Вакуленко, Леонід Ігорович; Кузін, Микола ОлеговичUKR: Спосіб виготовлення суцільнокатаного залізничного колеса, за яким при температурах 1200- 1250 °C обтискують заготівку на пресах, при температурах 1000-1050 °C прокатують для формування обода і гребеня, одночасно з поверхнею кочення піддають прискореному охолодженню до температури 400-450 °C бокові поверхні обода, прошивають отвір в маточині, вигинають диск і здійснюють відпуск колеса при температурах 500-550 °C тривалістю 2,5 год. З метою підвищення опору обода колеса роздавленню, прискорене охолодження його бокових поверхонь здійснюється до температури 370-400 °C.Item Cпосіб улаштування стіни в ґрунті буросічними палями(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Нетеса, Микола Іванович; Малий, Андрій СергійовичUKR: Спосіб улаштування стіни в ґрунті буросічними палями включає улаштування буронабивних непарних паль через одну, на відстані між ними, меншій ніж діаметр цих свердловин, з улаштуванням еліптичних виробок у попередньо влаштованих непарних палях з наступним улаштуванням залізобетонних буросічних парних паль. Парні палі виконуються ґрунтоцементими.Item Cпосіб управління рухом на перегоні(ДП «Український інститут промислової власності», Київ, 2018) Романцев, Іван Олегович; Гаврилюк, Володимир ІллічUKR: Спосіб управління рухом на перегоні включає контроль стану рейкових кіл та блок-дільниць, на базі яких встановлюють сигнали максимальної дозволеної швидкості на світлофорах, на колії та рухомих одиницях. Отримують фактичну інформацію про вступ рухомої одиниці на дільницю за світлофором з додаткового колійного датчика біля прохідних світлофорів, далі включають подачу сигналу про максимальну можливу швидкість руху на рухому одиницю.Item Аварійний рятувальний засіб для покидання потенційно небезпечних об'єктів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Радкевич, Анатолій Валентинович; Бондаренко, Борис МавровичUKR: Аварійний рятувальний засіб для покидання потенційно небезпечних об'єктів, що містить поворотний важіль, на кінці якого розміщений несучий гвинт, що складається з поворотної маточини з лопатями, і привід, який відрізняється тим, що привід містить твердопаливні реактивні двигуни і сопла, які розміщені в лопатях несучого гвинта, компенсатор реактивного моменту несучого гвинта та захисний кожух і аеродинамічний обтічник підвісного вантажу.Item Автогальма вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Бабаєв, Анатолій Максимович; Смирнов, Андрій СергійовичUKR: Автогальма вагона складаються з гальмової магістралі, яка з'єднана з повітророзподільником, запасним резервуаром, повітропроводом, який під'єднує два авторежими, гальмового циліндра, шарнірно з'єднаного з горизонтальним важелем. При цьому кожний з авторежимів з'єднаний з гальмовим циліндром безпосередньо через вирівнювач середнього тиску.Item Автогальмо вагона(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Бабаєв, Анатолій МаксимовичUK: Автогальмо вагона, яке містить гальмівну магістраль, повітророзподільник з запасним резервуаром, два гальмівних циліндри з авторежимом до кожного, важелі з тягами та вузли тертя. Для зменшення гальмівних дефектів поверхонь кочення коліс і колодок, що виникають в разі гальмування вагона, гальмівна магістраль безпосередньо з'єднана з повітророзподільником, гальмівні циліндри змонтовані як одне ціле співвісно на поздовжній осі з протилежним напрямком висування їх штоків, утворюючи при цьому здвоєний циліндр, кінці штоків шарнірно з'єднані з горизонтальними важелями, а поміж горизонтальних важелів розміщений авторегулятор важільної передачі.Item Автогальмо вагона (патент 102706)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Бабаєв, Анатолій Максимович; Шапошник, Владислав ЮрійовичUKR: Автогальмо вагона складається з гальмової магістралі, яка безпосередньо з'єднана з повітророзподільником, запасним резервуаром, повітропроводом, який під'єднує два авторежими, штоки гальмових циліндрів шарнірно з'єднані з горизонтальними важелями, поміж яких розміщений авторегулятор, що регулює довжину тяг. Кожний з авторежимів з'єднаний з окремим індивідуальним уніфікованим гальмовим циліндром, опозитно розташованим на поздовжній осі.Item Автоматизована система моніторингу та прогнозування технічного стану обладнання тягових підстанцій(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Міронов, Дмитро Вікторович; Сиченко, Віктор Григорович; Матусевич, Олександр ОлександровичUKR: Автоматизована система моніторингу та прогнозування технічного стану обладнання тягових підстанцій містить блок автоматичного вводу даних, блок формування діагностичної моделі, інформаційну базу даних, блок редагування експлуатаційних характеристик електрообладнання, блок редагування структури тягової підстанції, блок накопичення статистики відмов та проведення ремонтно-профілактичних робіт, блок виведення діагностичної інформації. Система містить блок розрахунку узагальнених діагностичних показників контрольованого обладнання на основі експлуатаційних даних, блок розрахунку фактичного залишкового ресурсу, блок формування прогнозної моделі, блок розрахунку ремонтних пріоритетів в залежності від фактичного та прогнозованого технічного стану електрообладнання та блок формування відкоригованих графіків ремонтно-профілактичних робіт.Item Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Сердюк, Володимир Никандрович; Макаревич, Дмитро Миколайович; Вантух, Никита Олександрович; Кислий, Дмитро МиколайовичUKR: Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах містить робочий циліндр з камерою згоряння та встановленою у ній форсункою, паливний насос високого тиску, плунжер, встановлений у втулці, розподільчий вал зі встановленими на ньому паливними кулачками, датчик вимірювання тиску у циліндрі, датчик вимірювання частоти обертання колінчатого вала, датчик вимірювання температури відпрацьованих газів, блок підсумовування сигналів, блок перетворення електричного сигналу у механічний і блок регулювання кута випередження подачі палива. Блок регулювання кута випередження подачі палива розміщений на двигуні і складається з штока, веденої шестірні, ведучої шестірні і шліцьового ведучого вала.Item Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2008) Боднар, Борис Євгенович; Кислий, Дмитро Миколайович; Дудко, Сергій Петрович; Петрівський, Дмитро РомановичUKR: Автоматична система регулювання кута випередження подачі палива у дизельних двигунах, яка включає робочий циліндр з камерою згоряння та встановленою у ній форсункою, містить паливовприскуючий насос, плунжер, встановлений у втулці, розподільчий вал з встановленими на ньому паливними шайбами та датчик вимірювання тиску у циліндрі, яка відрізняється тим, що містить датчик вимірювання частоти обертання колінчатого вала, встановлений на колінчатому валу дизельного двигуна, датчик вимірювання температури відпрацьованих газів, встановлений у випускному колекторі дизельного двигуна, зв'язані за допомогою дротів з блоком підсумовування сигналів, блок перетворення електричного сигналу у механічний,з встановленим у ньому штоком, та блок регулювання кута випередження подачі палива, що включає ведену шестірню, ведучу шестірню, шліцевий ведучий вал, встановлені на дизельному двигуні.Item Автоматичний пристрій для включення пневматичних гальм при сході коліс вагона поїзда з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана Петрівна; Сапарова, Лариса СергійовнаUK: Автоматичний пристрій для включення пневматичних гальм при сході коліс вагона поїзда з рейок містить стрижневий елемент. Стрижневий елемент жорстко закріплений з одного боку до рами візка, а з другого - закінчується порожнистим циліндром, виконаним з крихкого матеріалу, порожнина якого з'єднана гнучким шлангом з гальмівною магістраллю.Item Автоматичний регулятор(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Шапошник, Владислав Юрійович; Мацюк, Антон Сергійович; Оберняк, Сергій Миколайович; Шатунов, Олександр Васильович; Міщенко, Андрій АнатолійовичUKR: Автоматичний регулятор складається з корпусу авторегулятора, передньої та задньої кришок, захисної труби, регулювального гвинта, тягового стрижня. При цьому на не різьбовій частині регулювального гвинта нанесені контрольні мітки (індикатори, покажчики тощо).Item Автоматичний регулятор (патент 120886)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Шапошник, Владислав Юрійович; Мацюк, Антон Сергійович; Оберняк, Сергій Миколайович; Міщенко, Андрій Анатолійович; Рейдемейстер, Олексій ГеннадійовичUKR: Автоматичний регулятор складається з корпусу авторегулятора, передньої та задньої кришок, захисної труби, регулювального гвинта, тягового стрижня. На видимій частині тягового стрижня нанесені контрольні мітки (індикатори, покажчики тощо).Item Автоматичний редуктор(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2009) Главацький, Казимир Цезарович; Біневський, Микола Миколайович; Паєвський, Ярослав МиколайовичUK: Автоматичний редуктор, що містить корпус, ведучий та ведений вали, обгінну муфту та зубчасті колеса, який відрізняється тим, що він містить кулачкову муфту, півмуфти якої розміщені на ведучому валу та шестірні, а проміжний вал розташований співвісно з ведучим валом, на одному з кінців проміжного вала розміщена пружина, яка зв'язує проміжний вал з шестірнею.Item Автономний інвертор напруги(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2003) Сердюк, Володимир НикандровичUKR: Автономний інвертор напруги містить міст основних тиристорів, два комутуючих дроселі, комутуючі конденсатори, коректуючий контур, що складаються з паралельно з'єднаних ємності та індуктивності.Item Адаптивне тональне рейкове коло(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Гончаров, Костянтин ВікторовичUKR: Адаптивне тональне рейкове коло містить рейкову лінію, колійний генератор, вихід якого через колійний фільтр, живильний кабель, пристрій захисту та узгодження підключений до живильного кінця рейкової лінії, колійний приймач, вхід якого через приймальний кабель, пристрій захисту та узгодження з'єднаний з приймальним кінцем рейкової лінії. Додатково введені високочастотні генератори, еталонні резистори, смугові високочастотні фільтри, блоки визначення опору баласту, блок коригування вихідної напруги колійного генератора, причому вихідне коло першого високочастотного фільтра, на вхід якого через перший еталонний резистор надходить вихідний сигнал першого високочастотного генератора, і вихідне коло колійного фільтра з'єднані між собою послідовно та підключені до живильного кабелю, вихідне коло другого високочастотного фільтра, на вхід якого через другий еталонний резистор надходить вихідний сигнал другого високочастотного генератора, і вхідне коло колійного приймача, а також вхідне коло приймача сусідньої колійної ділянки з'єднані між собою послідовно та підключені до приймального кабелю, керуючі входи високочастотних генераторів з'єднані з виходом колійного приймача, а також з виходами приймачів сусідніх колійних ділянок, входи блоків визначення опору баласту з'єднані з виходами високочастотних генераторів та еталонними резисторами, а виходи цих блоків та вихід блока визначення опору баласту суміжного рейкового кола підключені до входів блока коригування вихідної напруги, який з'єднаний з колійним генератором.Item Акумуляторний ящик автомобіля(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Храмцов, Анатолій МиколайовичUK: Акумуляторний ящик автомобіля складається з металевого ящика з кришкою. В днище ящика вмонтовано обігрівач вихлопними газами автомобіля, з'єднаний трубами з колектором двигуна.Item Арматурний елемент для дисперсного армування бетону(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Панасенко, Віталій Якович; Косяк, Вікторія Миколаївна; Левченко, Олександр ЮрійовичUK: Арматурний елемент для дисперсного армування бетону виконаний у вигляді стальної стружки. Стружка має вигляд пружини з порваною поверхнею та є легованим металобрухтом від обточки поверхонь кочення залізничних коліс.Item Багатоступеневий електромагнітний прискорювач(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Зубенко, Василь АнатолійовичUK: Багатоступеневий електромагнітний прискорювач складається з феромагнітного об'єкту, направляючої немагнітної труби, на якій розташовані тягові котушки, зарядного пристрою та конденсаторного накопичувача електричної енергії, силових транзисторних ключів високої та низької сторін, зворотних та розподільчих діодів, датчика струму, мікропроцесорної системи керування. В схему додатково включені підсилювач, компаратор з гістерезисом, логічні елементи.Item Балка надресорна візка вантажного вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Шатов, Віктор Анатолійович; Мямлін, Сергій Сергійович; Селезньова, Юлія Володимирівна; Фесак, Валерій ЮрійовичUKR: Балка надресорна візка вантажного вагона містить верхній пояс з підп'ятником і упорним кільцевим буртом підп'ятника, плоскі опорні майданчики під ковзуни, нижній пояс з опорною поверхнею під пружини ресорного комплекту, вертикальні бічні стінки, ребра жорсткості, технологічні отвори, кишені для встановлення фрикційних клинів. Нижній пояс сполучається по радіусу з опорними поверхнями ресорного комплекту. Поверхня під ресорний комплект збільшується у розмірі, а верхній пояс має опорні поверхні під ковзуни, які виступають на висоту L.