Інші праці КОіО ДІІТ
Permanent URI for this collectionhttp://crust.ust.edu.ua/handle/123456789/9179
ENG: Other Works
Browse
Item Економіка залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2014) Кулаєв, Юрій Федорович; Бараш, Юрій Савелійович; Гненний, Микола ВасильовичUKR: У підручнику послідовно розкрито питання ролі залізничного транспорту для економіки України, описано його організаційні структури управління, а також методологічні, організаційні та правові основи економічної діяльності, основні напрямки й особливості розвитку та реформування цієї галузі. Для студентів, аспірантів, викладачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів, а також працівників Укрзалізниці, компаній, фірм, установ та організацій, що займаються залізничною діяльністю.Item Економічна ефективність високошвидкісних пасажирських залізничних перевезень в Україні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Бараш, Юрій Савелійович; Момот, Алла ВолодимирівнаUK: Монографія присвячена розробці теоретико-методологічних підходів і практичних рекомендацій щодо визначення економічної ефективності високошвидкісних пасажирських перевезень з урахуванням транзитного потенціалу України. Досліджено сутність економічної категорії «швидкість пасажирських перевезень» та її вплив на термін активного життя людини (пасажира) і на підвищення конкурентоспроможності й ефективності функціонування пасажирського залізничного транспорту. Розвинуто науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних магістралей в Україні з урахуванням конкурентних переваг та впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. Для наукових працівників, аспірантів та магістрів, які займаються проблемами високошвидкісних залізничних перевезень.Item Економічна ефективність високошвидкісних пасажирських залізничних перевезень в Україні(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Момот, Алла ВолодимирівнаUK: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, що полягає в розробці теоретичних, методичних та практичних підходів до визначення економічної ефективності пасажирських високошвидкісних перевезень в Україні з урахуванням усіх можливих факторів, які впливають на їх конкурентоспроможність на ринку транспортних послуг. У дисертаційній роботі досліджено розвиток швидкісного та високошвидкісного пасажирського залізничного руху в країнах світу, зроблено аналіз науково-дослідних робіт та наукових праць щодо розвитку швидкісного та високошвидкісного руху в Україні, обґрунтовано необхідність впровадження високошвидкісного руху в Україні. Визначено місце швидкісного та високошвидкісного руху на ринку транспортних послуг, виконано аналіз пасажирських швидкісних перевезень в Україні, досліджено основні фактори, що впливають на підвищення мобільності населення та швидкості його подорожі, запропоновані принципи оптимізації швидкісних пасажирських залізничних перевезень та підвищення їх ефективності. Визначено раціональні швидкості руху та зони курсування пасажирських поїздів, розроблено принципи залежності попиту на перевезення від швидкості руху пасажирських поїздів, розроблені методичні підходи до визначення ефективності будівництва та експлуатації швидкісних та високошвидкісних магістралей, удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних магістралей в Україні.Item Економічна ефективність високошвидкісних пасажирських залізничних перевезень в Україні (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Момот, Алла ВолодимирівнаUKR: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, що полягає в розробці теоретичних, методичних та практичних підходів до визначення економічної ефективності пасажирських високошвидкісних перевезень в Україні з урахуванням усіх можливих факторів, які впливають на їх конкурентоспроможність на ринку транспортних послуг. У дисертаційній роботі досліджено розвиток швидкісного та високошвидкісного пасажирського залізничного руху в країнах світу, зроблено аналіз науково-дослідних робіт та наукових праць щодо розвитку швидкісного та високошвидкісного руху в Україні, обґрунтовано необхідність впровадження високошвидкісного руху в Україні. Визначено місце швидкісного та високошвидкісного руху на ринку транспортних послуг, виконано аналіз пасажирських швидкісних перевезень в Україні, досліджено основні фактори, що впливають на підвищення мобільності населення та швидкості його подорожі, запропоновані принципи оптимізації швидкісних пасажирських залізничних перевезень та підвищення їх ефективності. Визначено раціональні швидкості руху та зони курсування пасажирських поїздів, розроблено принципи залежності попиту на перевезення від швидкості руху пасажирських поїздів, розроблені методичні підходи до визначення ефективності будівництва та експлуатації швидкісних та високошвидкісних магістралей, удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних магістралей в Україні.Item Менеджмент. Частина 1(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Бараш, Юрій СавелійовичUK: У першій частині посібника висвітлено основні засади менеджменту: його сутність та значення, етапи розвитку, внутрішнє та зовнішнє середовище організації, комунікації та прийняття рішень у менеджменті, моделі та методи прийняття рішень, стратегічне планування та планування реалізації стратегії. Посібник містить лекційний матеріал, питання до перевірки знань, тести та список рекомендованих джерел. Адресовано студентам вищих навчальних закладів, слухачам системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, менеджерам, підприємцям, усім, хто цікавиться наукою про менеджмент.Item Менеджмент. Частина 2(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Бараш, Юрій СавелійовичUK: У другій частині посібника висвітлено принципи побудови організацій, види повноважень та їх делегування, питання мотивації, описано форми і види контролю, способи управління конфліктами, питання управління підприємством та лідерства. Посібник містить лекційний матеріал, питання до перевірки знань, тести та список рекомендованих джерел. Адресовано студентам вищих навчальних закладів, слухачам системи перекваліфікації та перепідготовки кадрів, менеджерам, підприємцям, усім, хто цікавиться наукою про менеджмент.Item Методика організації обліку та аналізу поточних зобов’язань виробничого підприємства(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Овчаренко, Юлія ВасилівнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку посилань та додатків. Обсяг основного тексту – 76 сторінок, у тому числі 23 таблиці, 10 рисунків, крім того, вступ на 3 сторінках, висновки на 4 сторінках, перелік посилань з 63 джерел, 13 додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретико-методологічні основи обліку поточних зобов’язань, зокрема, сутність поточних зобов’язань як об’єкту бухгалтерського обліку, їх класифікацію та оцінку, нормативно-правове забезпечення даного питання; проведено техніко-економічний аналіз ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ». У другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуті питання організації бухгалтерського обліку поточних зобов’язань ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ», впорядковано правила документообігу та відображення операцій з обліку поточних зобов’язань в системі рахунків бухгалтерського обліку. У третьому розділі роботи виконано аналіз поточних зобов’язань ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» та запропоновано шляхи удосконалення організації обліку й аналізу поточних зобов’язань виробничого підприємства. На основі отриманих результатів дослідження зроблено ґрунтовні висновки.Item Механізм забезпечення економічної безпеки підприємств транспорту в умовах фінансової нестабільності (дисертація)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Дехтяр, Сергій СергійовичUKR: Метою дисертаційного дослідження є теоретико-методичне обґрунтування та розробка механізму забезпечення економічної безпеки підприємств транспорту в умовах фінансової нестабільності. Розроблено науково-методичні підходи до прийняття управлінських та інвестиційних рішень в умовах невизначеності та непередбачуваності. Удосконалено наукові підходи до створення та впровадження механізму забезпечення економічної безпеки транспортних підприємств. Розроблено економіко-математичні моделі застосування заходів економічної безпеки в умовах фінансової нестабільності. З використанням розроблених методичних підходів з урахуванням факторів невизначеності та ризиків виконано оцінку стану економічної безпеки підприємств транспорту. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що основні наукові положення та рекомендації можуть вирішувати завдання щодо формування дієвих напрямів удосконалення механізму забезпечення економічної безпеки підприємств транспорту в умовах фінансової нестабільності. Практичну цінність мають результати аналізу стану економічної безпеки досліджуваних підприємств транспорту, на підставі яких запропонований план створення механізму забезпечення економічної безпеки в умовах фінансової нестабільності.Item Наукові та прикладні аспекти обліково-аналітичного забезпечення ризикорієнтованого управління(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Марценюк, Лариса Володимирівна; Дронь, Марина Анатоліївна; Бобиль, Володимир Володимирович; Топоркова, Олена Анатоліївна; Ломтєва, Ірина Миколаївна; Сначов, Микола ПавловичUKR: У монографії досліджуються теоретико-економічні, організаційні та прикладні основи формування інформаційного забезпечення бухгалтерського обліку та ризик-орієнтованого управління в різних галузях економіки. Теоретичною і методологічною базою наведених в монографії досліджень є наукові концепції і теоретичні розробки провідних вітчизняних і закордонних вчених в галузі управлінського обліку, ризик-менеджменту, а також чинне законодавство, нормативно-правові акти з питань господарської діяльності, обліку та оподаткування, в тому числі результати досліджень міжнародних професійних організацій бухгалтерів та аудиторів. Монографія розрахована на широке коло вітчизняних фахівців, науковців, державних службовців у сфері управлінського обліку та ризик-менеджменту, студентів, аспірантів та викладачів, що цікавляться даною сферою.Item Облік у банках(Видавництво Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2011) Бобиль, Володимир ВолодимировичUK:Розкриваються теоретичні та практичні основи бухгалтерського обліку у банках. Висвітлюються предмет, принципи, методи та методичні прийоми обліку, технології відображення на бухгалтерських рахунках господарських операцій кредитних установ. Посібник устаткований завданнями для самостійної роботи – тестами, задачами, питаннями для самоконтролю, які допоможуть студентам сформувати необхідні практичні навички. Структура посібника відповідає навчальній програмі дисципліни «Облік у банках», яка є нормативною для студентів економічних спеціальностей. Розраховано на студентів та аспірантів, викладачів, бухгалтерів – практиків, економістів, менеджерів кредитних установ. Структура посібника відповідає навчальній програмі дисципліни «Облік у банках», яка є нормативною для студентів економічних спеціальностей. Розраховано на студентів та аспірантів, викладачів, бухгалтерів – практиків, економістів, менеджерів кредитних установ. RU: Раскрываются теоретические и практические основы бухгалтерского учета в банках. Освещаются предмет, принципы, методы и методические приемы учета, технологии отображения на бухгалтерских счетах хозяйственных операций кредитных учреждений. Руководство оснащено задачами для самостоятельной работы - тестами, задачами, вопросами для самоконтроля, которые помогут студентам сформировать необходимые практические навыки. Структура пособия соответствует учебной программе дисциплины «Учет в банках», которая является нормативной для студентов экономических специальностей. Рассчитано на студентов и аспирантов, преподавателей, бухгалтеров - практиков, экономистов, менеджеров кредитных учреждений.Item Оптимізація облікової системи підприємства малого бізнесу(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Охременко, Катерина МихайлівнаUKR: Дана робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу та переліку посилань. Обсяг основного тексту – 73 сторінки, у тому числі 24 таблиці, 8 рисунків, крім того, вступ на 3-х сторінках, висновки на 5-х сторінках, перелік посилань з 59 джерел. У першому розділі роботи розглянуто теоретико-методологічні основи підприємницької діяльності, зокрема, законодавчі засади підприємницької діяльності в Україні, державну підтримку малого бізнесу в Україні та закордоном. Також виконано макроекономічний аналіз будівельної галузі та надано характеристику приватного підприємства «Шляховик Шостка» (ПП Шлях-буд). У другому розділі роботи розглянуто організацію бухгалтерського обліку у суб’єктів малого підприємництва, а саме складові облікової політики. Також розглянуто ведення бухгалтерського обліку документообігу на підприємстві ПП «Шлях-буд» та досліджена інформація щодо інтегрованої облікованої системи малого підприємства. У третьому розділі роботи системи оподаткування суб’єктів малого підприємництва, розкрита інформація щодо фінансової звітності малих підприємств: склад, умови розкриття, порядок подання та запропоновано шляхи оптимізації облікової системи малого підприємства. На основі отриманих результатів дослідження зроблено ґрунтовні висновки.Item Оптимізація обліку та аудиту кредитних операцій на прикладі АТ "АКБ Конкорд"(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Мала, Інна СергіївнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку посилань та додатків. Обсяг основного тексту – 89 сторінок, у тому числі 30 таблиць, 17 рисунків, крім того, вступ на 3 сторінках, висновки на 4 сторінках, перелік посилань з 63 джерел, 14 додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретико-методологічні основи обліку і аудиту кредитних операцій комерційного банку, зокрема, сутність та види кредитних операцій банку, нормативно-правове забезпечення даного питання; проаналізовано сучасний стан кредитних операцій банківських установ; також надано організаційно-економічну характеристику АТ «АКБ «КОНКОРД». У другому розділі роботи розглянуто організацію фінансового обліку кредитних операцій; визначено складові первинного обліку кредитних операцій та порядок їх відображення в системі рахунків бухгалтерського обліку; досліджено особливості проведення аудиту кредитних операцій. У третьому розділі роботи проведено аналіз кредитного портфеля АТ «АКБ «КОНКОРД»; розглянуто шляхи удосконалення автоматизованої системи обліку кредитних операцій; запропоновано шляхи удосконалення процедур аудиту кредитних операцій та шляхи удосконалення кредитної політики банку в сучасних умовах. На основі отриманих результатів дослідження зроблено ґрунтовні висновки.Item Оптимізація обліку та структури доходів і витрат на залізничному транспорті(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Капшук, Ольга ВасилівнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку посилань та додатків. Обсяг основного тексту – 80 сторінок, у тому числі _23__ таблиці, _4__ рисунки, крім того, вступ на 2 сторінках, висновки на 3 сторінках, перелік посилань з 55 джерел, 13 додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретичні засади обліку доходів та витрат, зокрема, сутність доходів і витрат як облікових категорій, нормативно-правове забезпечення обліку доходів і витрат. Також надано техніко-економічну характеристику АТ «Укрзалізниця». У другому розділі роботи розглянуто організацію бухгалтерського обліку у АТ «Укрзалізниця», досліджено первинний, аналітичний та сінтетичний облік доходів і витрат. У третьому розділі кваліфікаційної роботи надано аналіз доходів і витрат АТ «Укрзалізниця» за 2018 – 2020 рр., розглянуто питання оптимізації обліку і шляхи покращення фінансового результату товариства.Item Оптимізація обліку і аналізу виробничих запасів на прикладі локомотивного депо(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Мовчан, Марина ІванівнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку посилань та додатків. Обсяг основного тексту – 97 сторінок, у тому числі 19 таблиць, 18 рисунків, крім того, вступ на 3 сторінках, висновки на 4 сторінках, перелік посилань з 57 джерел, 13 додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретико-методологічні основи обліку виробничих запасів, зокрема, сутність виробничих запасів як об’єкту бухгалтерського обліку, нормативно-правове регулювання обліку виробничих запасів; виконано техніко-економічний аналіз Дніпровського локомотивного депо. У другому розділі роботи розглянуто організацію бухгалтерського обліку у локомотивному депо, досліджено особливості первинного обліку виробничих запасів та правила документообігу, впорядковано правила обліку виробничих запасів в системі рахунків бухгалтерського обліку. У третьому розділі роботи проведений аналіз структури та ефективності використання виробничих запасів, розглянуто процедури контролю наявності та використання запасів в депо, запропоновані шляхи вдосконалення організації обліку і контролю виробничих запасів. За результатами проведених досліджень зроблено ґрунтовні висновки.Item Організаційні засади обліку оплати праці в умовах структурних змін залізничної галузі(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Кучер, Катерина ОлексіївнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку посилань . Обсяг основного тексту – 96 сторінок, у тому числі 17 таблиць, 9 рисунків, крім того, вступ на 4 сторінках, висновки на 5 сторінках, перелік посилань з 40 джерел. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретико-методологічні основи обліку оплати праці, зокрема, сутність обліку оплати праці як об’єкту бухгалтерського обліку, нормативно-правове регулювання обліку оплати праці; виконано техніко-економічний аналіз Дніпровського моторвагонного депо. У другому розділі роботи розглянуто організацію бухгалтерського обліку у моторвагонному депо, досліджено особливості первинного обліку оплати праці та правила документообігу, впорядковано правила обліку оплати праці в системі рахунків бухгалтерського обліку. У третьому розділі роботи проведений аналіз структури та ефективності використання обліку оплати праці, розглянуто процедури контролю наявності та використання оплати праці в депо. За результатами проведених досліджень зроблено ґрунтовні висновки.Item Організація управлінського обліку за центрами відповідальності банку(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2019) Бобиль, Володимир ВолодимировичUK: У монографії досліджуються теоретико-економічні, організаційні та прикладні основи формування інформаційного забезпечення бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту у різних галузях економіки. Монографія розрахована на широке коло вітчизняних фахівців, науковців, державних службовців у сфері бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту, студентів, аспірантів та викладачів, що цікавляться даною сферою.Item Підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі(Вид-во Маковецький, Дніпропетровськ, 2014) Пінчук, Олена ПетрівнаUK: Монографія присвячена проблемі підвищення ефективності функціонування приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі. У дослідженні діяльності приміських пасажирських перевезень особлива yвaга авторам приділяється аналізу наукових праць щодо проблем підвищення їх ефективності, а також досвіду реформування залізничного тpaнcпopтy в Росії, Казахстані та Естонії. Oбґpyнтовується необхідність проведення додаткових досліджень з питань підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень. Досліджено фактори та умови ефективного розвитку приміських пасажирських перевезень. Визначено напрямок досліджень відповідно до поставленої мети, проаналізовано потенціал господарства приміських перевезень Укрзалізниці та встановлено обсяги необхідних змін для підвищення його конкурентоспроможності. Велика увага приділена питанню щодо перспектив розвитку приміських пасажирських перевезень з урахуванням дії фінансово-економічної кризи. Розроблено принципи підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень, економічно-обгрунтовано нові методи курсування приміських поїздів, розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого пасажирського поїзда та формування витрат на приміські перевезення, запропоновано принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському та регіональному сполученні. Для наукових працівників, економістів, спеціалістів Укрзалізниці, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів транспортної галузі.Item Підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Пінчук, Олена ПетрівнаUK: Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних і методичних підходів до підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничного транспорту за рахунок: • розробки економічних підходів до обґрунтування доцільності впровадження нових та удосконалення існуючих методів організації руху приміських поїздів; • розробки нових принципів формування собівартості перевезень окремого пасажирського поїзда в приміському та регіональному сполученнях, що дозволить ефективно впливати на зниження їх збитковості; • побудови науково обґрунтованих соціально спрямованих тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні. Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Item Підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничної галузі (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Пінчук, Олена ПетрівнаUKR: Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних і методичних підходів до підвищення ефективності приміських пасажирських перевезень в умовах реформування залізничного транспорту за рахунок: • розробки економічних підходів до обґрунтування доцільності впровадження нових та удосконалення існуючих методів організації руху приміських поїздів; • розробки нових принципів формування собівартості перевезень окремого пасажирського поїзда в приміському та регіональному сполученнях, що дозволить ефективно впливати на зниження їх збитковості; • побудови науково обґрунтованих соціально спрямованих тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні. Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Для мінімізації експлуатаційних витрат приміської пасажирської компанії в роботі запропоновано нову економічно обґрунтовану схему курсування зонних поїздів приміського сполучення на окремих напрямках руху, уведення яких дозволить знизити термін їх обороту й тим самим вивільнити певну кількість дефіцитного моторвагонного складу, а також організувати додаткові поїзди на напружених напрямках руху. Розроблено новий теоретико-методологічний підхід до визначення витрат окремого приміського пасажирського поїзда з урахуванням виду рухомого складу, категорії поїзда за швидкістю, рівнем комфорту та класності вагонів, що дозволило визначити його реальну збитковість та надати пропозиції стосовно зниження собівартості перевезень на певному напрямку руху. Удосконалено принципи побудови тарифів на перевезення пасажирів у приміському сполученні.Item Рациональные пути развития технической базы для деповского ремонта грузовых вагонов(Днепропетровский институт инженеров железнодорожного транспорта, 1982) Бараш, Юрий СавельевичRUS: В работе доказано, что развитие технической базы следует рассматривать как научно обоснованную систему мер. Применение, полученных в работе вариантов реконструкции существующих и строительства новых депо, позволяет повысить работоспособность вагонов до требуемого уровня и сократить частоту их поступления в текущий ремонт.Item Розвиток системи планування парків пасажирських вагонів підприємств залізничного транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Божок, Наталія ОлексіївнаUK: Дисертація присвячена розробці науково-методичних підходів та практичних рекомендацій до прогнозування обсягів пасажирських перевезень та методів планування парків пасажирських вагонів підприємств залізничного транспорту з урахуванням усіх можливих факторів. У роботі досліджено сутність економічної категорії прогнозування для ефективного управління пасажирськими залізничними перевезеннями; виконано аналіз наукових праць з економічного прогнозування та управління парками пасажирських вагонів; проаналізовано існуючу діяльність пасажирського господарства в умовах сучасного ринку, нинішній стан парку пасажирських вагонів; розроблено методичний підхід щодо визначення кількості пасажирських вагонів на перспективу, який, на відміну від існуючого, враховує обсяги перевезених пасажирів, конкуренцію на ринку транспортних перевезень, динаміку зміни наявного інвентарного парку рухомого складу, впровадження швидкісного руху, сучасні методи ремонту вагонів та організації руху пасажирських поїздів у дальньому сполученні, що дозволяє мінімізувати витрати на експлуатацію, утримання та закупівлю рухомого складу.Item Розвиток системи планування парків пасажирських вагонів підприємств залізничного транспорту (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Божок, Наталія ОлексіївнаUKR: Дисертація присвячена розробці науково-методичних підходів та практичних рекомендацій до прогнозування обсягів пасажирських перевезень та методів планування парків пасажирських вагонів підприємств залізничного транспорту з урахуванням усіх можливих факторів. У роботі досліджено сутність економічної категорії прогнозування для ефективного управління пасажирськими залізничними перевезеннями; виконано аналіз наукових праць з економічного прогнозування та управління парками пасажирських вагонів; проаналізовано існуючу діяльність пасажирського господарства в умовах сучасного ринку, нинішній стан парку пасажирських вагонів; розроблено методичний підхід щодо визначення кількості пасажирських вагонів на перспективу, який, на відміну від існуючого, враховує обсяги перевезених пасажирів, конкуренцію на ринку транспортних перевезень, динаміку зміни наявного інвентарного парку рухомого складу, впровадження швидкісного руху, сучасні методи ремонту вагонів та організації руху пасажирських поїздів у дальньому сполученні, що дозволяє мінімізувати витрати на експлуатацію, утримання та закупівлю рухомого складу.Item Розвиток системи управління діяльністю вантажних вагонних депо в умовах сучасного ринку(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013) Булгакова, Юлія ВадимівнаUK: Дисертаційна робота присвячена питанню формування та розвитку системи управління діяльністю вантажних вагонних депо за рахунок: удосконалення концептуального підходу до формування системи управління діяльністю вантажних вагонних депо в умовах сучасного ринку; удосконалення системи управління діяльністю вагонних депо з організацією окремого акціонерного товариства; удосконалення організаційної структури управління вагонними депо; розвитку інструментів визначення укрупненого бюджету вантажних вагонних депо; розвитку методичного підходу щодо визначення вартості реконструкції та технічного переоснащення існуючих вантажних вагонних депо України. У дисертаційній роботі удосконалено науково-методичний підхід щодо оптимізації потужності вагонних депо в умовах зниження попиту на ремонт вантажних вагонів за рахунок визначення раціональної кількості вагонних депо, спеціалізації їх на ремонті одного або двох типів рухомого складу, впровадження в них потокового методу ремонту, забезпечення функціонування вагонних депо на рівні виробничої потужності, що дозволить знизити собівартість ремонту вагонів та підвищити ефективність вантажних перевезень.Item Розвиток системи управління діяльністю вантажних вагонних депо в умовах сучасного ринку (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2013) Булгакова, Юлія ВадимівнаUKR: Дисертаційна робота присвячена питанню формування та розвитку системи управління діяльністю вантажних вагонних депо за рахунок: удосконалення концептуального підходу до формування системи управління діяльністю вантажних вагонних депо в умовах сучасного ринку; удосконалення системи управління діяльністю вагонних депо з організацією окремого акціонерного товариства; удосконалення організаційної структури управління вагонними депо; розвитку інструментів визначення укрупненого бюджету вантажних вагонних депо; розвитку методичного підходу щодо визначення вартості реконструкції та технічного переоснащення існуючих вантажних вагонних депо України. У дисертаційній роботі удосконалено науково-методичний підхід щодо оптимізації потужності вагонних депо в умовах зниження попиту на ремонт вантажних вагонів за рахунок визначення раціональної кількості вагонних депо, спеціалізації їх на ремонті одного або двох типів рухомого складу, впровадження в них потокового методу ремонту, забезпечення функціонування вагонних депо на рівні виробничої потужності, що дозволить знизити собівартість ремонту вагонів та підвищити ефективність вантажних перевезень.Item Стратегія управління фінансовими ризиками в умовах кризи (на прикладі банківських установ)(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2022) Дронь, Марина АнатоліївнаUKR: Метою дисертаційного дослідження є теоретико-методичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо стратегічного управління фінансовими ризиками в умовах кризи. На підставі дослідження сутності та класифікації фінансових ризиків, системи банківського ризик-менеджменту, принципів та методів оцінки ризиків, інструментів зменшення їх величини в ординарних та кризових умовах виявлені аспекти управління фінансовими ризиками, що потребують удосконалення. Удосконалено методику визначення рівня суттєвості фінансового ризику, яка враховує якісні та кількісні характеристики ризику. Проаналізовано стан банківського сектору з точки зору управління фінансовими ризиками. Удосконалено інструменти управління фінансовими ризиками банку в умовах кризи (фінансової нестабільності). Наукова новизна одержаних результатів полягає в обґрунтуванні та подальшому розвитку науково-методичних підходів і практичних рекомендацій щодо стратегії управління фінансовими ризиками в умовах кризи. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що основні дисертаційні положення та рекомендації можуть бути теоретичним підґрунтям для розробки якісно нових інструментів банківського ризик-менеджменту.Item Удосконалення обліку і аналізу основних засобів залізничної галузі(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Постільженко, Ганна СергіївнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, бібліографічного списку та додатків. Обсяг основного тексту – 99 сторінки, у тому числі 21 таблиця, 15 рисунків, крім того, вступ на 3 сторінках, висновки на 3 сторінках, бібліографічний список 55 джерел, 10 додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретичні засади обліку основних засобів, зокрема, теоретичні підходи до сутності облікової категорії «основні засоби», нормативно-правове забезпечення даного питання. Також виконано аналіз стану основних засобів залізничної галузі, надано техніко-економічну характеристику виробничого підрозділу Вокзал станції Дніпро-Головний філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця». У другому розділі роботи розглянуто організацію і методику бухгалтерського обліку у виробничому підрозділі Вокзал станції Дніпро-Головний філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця», впорядковано правила документообігу, особливості первинного обліку основних засобів, а також досліджено облік основних засобів в системі рахунків бухгалтерського обліку. У третьому розділі роботи проаналізовано показники фінансового стану виробничого підрозділу Вокзал станції Дніпро-Головний філії «Вокзальна компанія» АТ «Укрзалізниця», виконано аналіз основних засобів та запропоновано шляхи покращення організації обліку і контролю основних засобів ВП Вокзал Станції Дніпро-Головний. На основі отриманих результатів дослідження зроблено ґрунтовні висновки.Item Удосконалення обліку і аналізу фінансових результатів акціонерного товариства(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Замкова, Анастасія ПетрівнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, переліку посилань та додатків. Обсяг основного тексту – 87 сторінок, у тому числі 23 таблиці, 17 рисунків, крім того, вступ на 3 сторінках, висновки на 5 сторінках, перелік посилань з 60 джерел, 13 додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретико-методологічні основи обліку фінансових результатів, зокрема, сутність фінансових результатів як об’єкту бухгалтерського обліку, нормативно-правове забезпечення даного питання; проаналізовано складові фінансових результатів підприємств; проведено техніко-економічний аналіз ПАТ «Укртелеком». У другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуті питання організації бухгалтерського обліку фінансових результатів ПАТ «Укртелеком», впорядковано правила документообігу та відображення операцій з обліку фінансових результатів в системі рахунків бухгалтерського обліку, а також досліджено особливості використання автоматизованих систем для обліку фінансових результатів. У третьому розділі роботи досліджені підходи щодо аналізу і контролю фінансових результатів, виконано аналіз доходів, витрат і фінансових результатів ПАТ «Укртелеком» та запропоновано шляхи удосконалення організації обліку й аналізу фінансових результатів.Item Удосконалення ціноутворення на додаткові послуги залізничних вокзалів(Маковецький Ю. В., Дніпропетровськ, 2014) П’ятигорець, Ганна СергіївнаUK: Монографія присвячена проблемі ціноутворення на додаткові послуги залізничних вокзалів. У дослідженні процесу ціноутворення особлива увага автором приділяється вивченню існуючих розробок, що стосуються ціноутворення на залізничному транспорті, а також аналізу наукових праць та нормативних документів ціноутворення на додаткові послуги, що надаються пасажирам на вокзалах. Обґрунтовується необхідність проведення досліджень щодо удосконалення теоретико-методичного підходу до ціноутворення на додаткові послуги вокзалів в умовах реформування галузі. Велика увага приділена принципам реформування пасажирського господарства залізничного транспорту. Обґрунтовано вибір методу досліджень, проаналізовано діяльність залізничного транспорту у сфері пасажирських перевезень і надання додаткових послуг пасажирам на вокзалах. Досліджено альтернативні методи ціноутворення. Розроблено і економічно обґрунтовано принципи складання калькуляцій на додаткові послуги в умовах реформування залізничної галузі. Удосконалено теоретико-методологічний підхід до визначення цін на додаткові послуги залізничних вокзалів. Досліджено вплив зовнішніх факторів на формування цін на додаткові послуги вокзалів. Обґрунтовано доцільність впровадження нового теоретико-методологічного підходу до визначення цін на додаткові послуги вокзалів. Для наукових працівників, економістів, спеціалістів Укрзалізниці, викладачів, аспіратів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів транспортної галузі.Item Удосконалення ціноутворення на додаткові послуги залізничних вокзалів (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) П’ятигорець, Ганна СергіївнаUKR: Дисертаційна робота присвячена обґрунтуванню шляхів удосконалення ціноутворення на додаткові послуги залізничних вокзалів за рахунок: удосконалення теоретико-методологічного підходу до визначення цін на додаткові послуги залізничних вокзалів; урахування впливу зовнішніх факторів на формування цін на додаткові послуги вокзалів; обґрунтування доцільності впровадження запропонованого теоретико-методологічного підходу до визначення цін на додаткові послуги вокзалів. У дисертаційній роботі розроблено й обґрунтовано нові принципи складання калькуляцій на додаткові послуги, які дозволяють максимально наблизити розрахункову ціну послуги до реальної середньої ринкової ціни. Удосконалено теоретико-методологічний підхід до ціноутворення на додаткові послуги залізничних вокзалів, що полягає у віднесенні частини прямих витрат перевезень до складу витрат підсобно-допоміжної діяльності, визначенні загальновиробничих і адміністративних витрат з використанням нової бази розподілу, визначенні витрат на перспективу з використанням індексів інфляції та середніх ринкових цін на матеріальні ресурси, що дає можливість визначати ціни на послуги на підставі фактичної собівартості та встановлювати рентабельність у межах антимонопольного законодавства.Item Удосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення системи обліку металопродукції на прикладі ПАТ «ДМК»(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Іванова, Маргарита ЄвгеніївнаUKR: Робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, бібліографічного списку та додатків. Обсяг основного тексту – 86 сторінки, у тому числі 11 таблиць, 15 рисунків, крім того, вступ на 3 сторінках, висновки на 5 сторінках, бібліографічний список з 52 джерел, 9 додатків. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретичні засади обліку товарної металопродукції, зокрема, сутність товарної продукції як об’єкту бухгалтерського обліку та нормативно-правове забезпечення обліку товарної продукції. Також виконано макроекономічний аналіз ринку металопродукції в Україні та надано техніко-економічну характеристику ПАТ «ДМК». У другому розділі роботи розглянуто організацію бухгалтерського обліку у ПАТ «ДМК», впорядковано правила документообігу та особливості первинного обліку металопродукції, а також досліджено облік металопродукції в системі рахунків бухгалтерського обліку. У третьому розділі роботи здійснено аналіз виробництва та збуту металопродукції ПАТ «ДМК», досліджено основнi характеристики системи внутрішнього контролю i управлiння ризиками та запропоновано шляхи вдосконалення інформаційно-аналітичного забезпечення системи обліку металопродукції ПАТ «ДМК». На основі отриманих результатів дослідження зроблено ґрунтовні висновки.Item Управління вантажними вагонами компаній-операторів в умовах реформування залізничного транспорту України(Акцент ПП, Дніпропетровськ, 2015) Пшінько, Олександр Миколайович; Бараш, Юрій Савелійович; Марценюк, Лариса ВолодимирівнаUKR: Монографія присвячена проблемі підвищення раціонального використання вантажних вагонів компаній-операторів в умовах реформування залізничної галузі. Авторами розроблено принципи раціонального управління вантажними вагонами компаній-операторів, альтернативні варіанти моделей управління вантажними вагонами, а також критерій для їх порівняння. Для наукових працівників, економістів, спеціалістів Укрзалізниці, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів транспортної галузі.Item Управління економічними ризиками в умовах фінансової нестабільності (на прикладі підприємства залізничного транспорту)(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2021) Пивоварова, Ганна БорисівнаUKR: Метою дисертаційного дослідження є теоретико-методичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління економічними ризиками в умовах фінансової нестабільності. На підставі дослідження сутності та класифікації економічних ризиків, систем управління ними в умовах фінансової нестабільності, принципів та методів оцінки економічної ефективності в умовах невизначеності виявлені аспекти управління економічними ризиками, що потребують удосконалення. Розроблено науково-методичні підходи до прийняття інвестиційних рішень в умовах ризику щодо боргових і пайових цінних паперів, а також проектів реального інвестування. Удосконалено науково-методичні підходи до моделювання законів розподілу показників очікуваної ефективності інвестицій в умовах невизначеності імітаційному моделюванні інвестиційного проекту. Розроблено економіко-математичні моделі грошових потоків інвестиційного проекту в умовах ризику, у тому числі у сфері залізничного транспорту. Проаналізувати стан залізничного транспорту з точки зору управління ризиками. Досліджено зв'язок рівня ризику та дохідності на фінансовому ринку. З використанням розроблених методичних підходів з урахуванням факторів невизначеності та ризику виконано оцінку економічної ефективності інвестиційного проекту в сфері залізничного транспорту. Наукова новизна одержаних результатів полягає у обґрунтуванні та подальшому розвитку науково-методичних підходів і практичних рекомендацій 3 щодо управління економічними ризиками в умовах фінансової нестабільності. Розроблені у процесі дослідження важливі наукові положення, що визначають наукову новизну дисертаційної роботи, полягають у наступному: удосконалено: науково-методичні підходи до прийняття інвестиційних рішень в умовах ризику щодо боргових і пайових цінних паперів, а також проектів реального інвестування, які на відміну від існуючих, враховують відмінності критеріїв економічної ефективності в умовах ризику боргових фінансових інструментів з одного боку та пайових інструментів і реальних інвестиційних проектів з іншого, однозначно встановлюють зв’язок ставки дисконту з урахуванням премії за ризик та закону розподілу грошових потоків для боргових фінансових інструментів, визначають критерії економічної ефективності інвестицій в умовах ризику на базі множини можливих сценаріїв з урахуванням зв’язку рівнів дохідності та ризику, який виявляється на фінансовому рику, що дозволяє узгодити підходи до прийняття рішень в умовах ризику на базі одного та множини сценаріїв; науково-методичні підходи до моделювання законів розподілу показників очікуваної ефективності інвестицій в умовах невизначеності за допомогою методу статистичних випробувань, що на відміну від існуючих, передбачаються застосування багатокутних, у тому числі трикутних, законів розподілу факторних показників імітаційних моделей, що дозволяє адекватно відобразити відому про них інформацію; набули подальшого розвитку: економіко-математичні моделі грошових потоків інвестиційного проекту в умовах ризику, у тому числі у сфері залізничного транспорту, які на відміну від існуючих, дозволяють формувати імітаційну модель інвестиційного проекту для застосування методу статистичних випробувань, що дозволяє зменшити рівень невизначеності та формулювати задачу прийняття інвестиційного рішення для умов ризику; підходи до прогнозування грошових потоків інвестиційного проекту в сфері залізничного транспорту, які на відміну від існуючих враховують взаємозв’язок 4 факторних показників імітаційної моделі, а також інтервали їх можливих коливань, що дозволяє використовувати результати прогнозування у процедурах статистичних випробувань. Практичне значення одержаних результатів полягає у використанні результатів дослідження у практичній діяльності виробничого підрозділу «Дніпровське пасажирське вагонне депо» АТ «Українська залізниця» філії «Пасажирська компанія» (довідка від 18.03.2021 № 87-в), а також у навчальному процесі Дніпровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна при підготовці бакалаврів та магістрів (довідка від 3.04.2021 № НДЧ-48/97). Практичну цінність мають результати дослідження стану залізничного транспорту з точки зору управління ризиками і зв'язку рівня ризику та дохідності на фінансовому ринку та отримана при цьому модель залежності норми доходу від рівня ризику, виміряного як стандартне відхилянні дохідності.Item Управління економічною ефективністю залізничних пасажирських перевезень в умовах трансформаційних змін(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Матусевич, Олексій ОлександровичUK: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, що полягає в розробці теоретичних, методичних та практичних підходів до визначення оптимальних зон курсування пасажирських поїздів різних видів в умовах трансформаційних змін. У дисертаційній роботі досліджено сутність економічної ефективності пасажирських залізничних перевезень, чинники, які забезпечують визначення ефективності та конкурентоспроможності цих перевезень, зроблено аналіз науково-дослідних робіт та наукових праць щодо підвищення ефективності пасажирських перевезень, досліджено принципи побудови класифікації пасажирських поїздів у зарубіжних країнах та в Україні, обґрунтовано необхідність виконання подальших досліджень з обраної теми. Визначено методику виконання досліджень стосовно розробки методичних підходів до оптимізації зон курсування пасажирських поїздів, проаналізовано показники роботи пасажирських перевезень різних видів сполучень та встановлено причини неефективної роботи пасажирських перевезень в Україні. Визначено фактори впливу на оптимізацію зон курсування пасажирських поїздів в Україні; розроблено загальний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування пасажирських поїздів; розроблено наукові методичні підходи щодо визначення оптимальних зон курсування: приміських, регіональних, міжрегіональних пасажирських поїздів та денних швидкісних поїздів; удосконалено класифікацію пасажирських поїздів в Україні, що базується на принципах оптимізації зон їх курсування.Item Управління економічною ефективністю залізничних пасажирських перевезень в умовах трансформаційних змін (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Матусевич, Олексій ОлександровичUKR: Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, що полягає в розробці теоретичних, методичних та практичних підходів до визначення оптимальних зон курсування пасажирських поїздів різних видів в умовах трансформаційних змін. У дисертаційній роботі досліджено сутність економічної ефективності пасажирських залізничних перевезень, чинники, які забезпечують визначення ефективності та конкурентоспроможності цих перевезень, зроблено аналіз науково-дослідних робіт та наукових праць щодо підвищення ефективності пасажирських перевезень, досліджено принципи побудови класифікації пасажирських поїздів у зарубіжних країнах та в Україні, обґрунтовано необхідність виконання подальших досліджень з обраної теми. Визначено методику виконання досліджень стосовно розробки методичних підходів до оптимізації зон курсування пасажирських поїздів, проаналізовано показники роботи пасажирських перевезень різних видів сполучень та встановлено причини неефективної роботи пасажирських перевезень в Україні. Визначено фактори впливу на оптимізацію зон курсування пасажирських поїздів в Україні; розроблено загальний підхід щодо визначення оптимальних зон курсування пасажирських поїздів; розроблено наукові методичні підходи щодо визначення оптимальних зон курсування: приміських, регіональних, міжрегіональних пасажирських поїздів та денних швидкісних поїздів; удосконалено класифікацію пасажирських поїздів в Україні, що базується на принципах оптимізації зон їх курсування.Item Управління залізничним транспортом країни(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2006) Бараш, Юрій СавелійовичUK: Монографія присвячена проблемі підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту України за рахунок проведення структурної реформи та зниження збитковості пасажирських перевезень. Розглянуто досвід реформування структури управління залізничним транспортом країн Свропи та Азії. Досліджено моделі управління залізничним транспортом країн Європи, запропоновано ще дві моде які можна впровадити в Україні. Розроблено методику визначення раціонального варіану структурної реформи, економічний критерій для вибору найкращої моделі управління залізничним транспортом. Запропоновано нову структуру управління залізничним транспортом України, наведені принципи побудови організаційних структур компаній інфраструктури та компаній-операторів. Детально розроблені організаційні структурно новоутворених пасажирських компаній. Для наукових працівників, економістів, спеціалістів Укрзалізниці, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів транспортної галузі.Item Управління конкурентоспроможністю залізничних пасажирських перевезень(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Бараш, Юрій Савелійович; Чаркіна, Тетяна ЮріївнаUKR: Монографія присвячена розв’язанню наукової проблеми підвищення конкурентоспроможності залізничних пасажирських перевезень на ринку транспортних послуг за рахунок впровадження системи нових економічних принципів, що дозволять підвищити ефективність функціонування пасажирського та приміського господарств Укрзалізниці. Розроблено узагальнюючий показник оцінки конкуренції пасажирських перевезень на ринку транспортних послуг, який ґрунтується на поєднанні коефіцієнтів, що характеризують: шкоду, яку даний вид транспорту завдає довкіллю та суспільству; обсяг інвестицій в утримання та розвиток транспортної інфраструктури; рівень соціальної спрямованості перевезень; частку ринку, яку займає кожний вид транспорту. Запропонований показник дозволяє об’єктивно порівняти конкурентоспроможність пасажирських перевезень різних видів транспорту. Для наукових працівників, економістів, спеціалістів Укрзалізниці, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів транспортної галузі.Item Управління фінансовими ризиками банків(Герда, Дніпропетровськ, 2014) Макаренко, Юлія Петрівна; Бобиль, Володимир ВолодимировичUK: У монографії розкриваються теоретичні та практичні основи управління фінансовими ризиками банків. Систематизовано вітчизняний та зарубіжний досвід банківського ризик-менеджменту, виявлено проблемні питання та сучасні тенденції розвитку управління кредитним, валютним, процентним, ринковим, операційно-технологічним ризиками та ризиком ліквідності. Подано інформаційні системи і технології в управлінні фінансовими ризиками банків. Для менеджерів банків, наукових працівників, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів.Item Фінансовий облік 2 (робочий зошит)(Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2015) Атамас, Петро Йосипович; Лисиченко, О. О.; П’ятигорець, Ганна Сергіївна; Пінчук, Олена ПетрівнаUK: Навчальний посібник «Фінансовий облік 2» у формі робочого зошита призначено для студентів спеціальності «Облік і аудит» вищих навчальних закладів. Навчальний посібник розроблено для закріплення практичних умінь та навичок студентів, отриманих при вивченні навчальної дисципліни «Фінансовий облік 2». Його зміст спрямовано на розвиток професійних знань майбутніх фахівців та формування в них професійно значущих якостей. Призначено для студентів та викладачів вищих навчальних закладів економічного профілю.Item Фінансовий облік 2 (слайд-конспект)(Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2015) Атамас, Петро Йосипович; Атамас, О. П.; П’ятигорець, Ганна Сергіївна; Пінчук, Олена ПетрівнаUK: У навчальному посібнику до кожної теми дисципліни «Фінансовий облік 2» наведено план лекції, формулювання окремих найважливіших понять, схеми взаємозв'язку найважливіших показників, зразки первинних документів з прикладами їх заповнення, подано основні господарські операції з прикладами кореспонденції рахунків, а також облікові регістри синтетичного та аналітичного обліку. Навчальний посібник «Фінансовий облік 2» розроблено у формі слайд-конспекту як допоміжний демонстраційний матеріал з метою доповнення та наочного відтворення найважливіших положень лекційного курсу. Може бути використаний для самостійної підготовки студентів до поточних занять та підсумкового контролю знань. Наявність зразків значної кількості первинних документів може стати в пригоді практикуючим бухгалтерам і менеджерам при оформленні господарських операцій.Item Фінансові ризики банків: теорія та практика управління в умовах кризи(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2016) Бобиль, Володимир ВолодимировичUK: У монографії розкриваються теоретичні та практичні основи управління фінансовими ризиками банків в умовах кризи. Систематизовано вітчизняний та зарубіжний досвід банківського ризик-менеджменту, виявлено проблемні питання та сучасні тенденції розвитку управління кредитним, валютним, процентним, ринковим ризиками та ризиком ліквідності. Для менеджерів банків, наукових працівників, викладачів, аспірантів, магістрів і студентів вищих навчальних закладів.