Кафедра адміністрування, управління та підприємництва (ІПБТ НФ)
Permanent URI for this community
ENG: Department of Administration, Management and Entrepreneurship (IIBT NF)
Browse
Browsing Кафедра адміністрування, управління та підприємництва (ІПБТ НФ) by Author "Зінченко, Світлана Михайлівна"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Аналітичний огляд холодної пільгерної прокатки труб на станах ХПТ із чотирьохвалковою кліттю(«Журфонд», Дніпро, 2022) Сиротенко, А. Л.; Зінченко, Світлана МихайлівнаUKR: Показано ефективність використання експлуатації станів дворядної холодної прокатки, яка дозволяє отримувати якісні труби з рівномірною дрібнозернистою, в деяких випадках, субдрібнозернистою структурою, підвищити продуктивність станів ХПТ у 1,5-2 рази, скоротити у 1,5-2 рази циклічність виробництва (кількість прокатних переходів, термообробки), підвищити стійкість прокатного інструменту, розширити діапазон труб, що прокатуються на одному трубопрокатному обладнанні.Item Моніторинг якості освіти студентів-учасників бойових дій(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”; SSPG Publish, Stockholm, Sweden, 2021) Савченко, Лариса Олексіївна; Зінченко, Світлана МихайлівнаUKR: Розглянуто моніторинг як багаторівнева система діагностичних процедур, що проводять із використанням методик, які об’єктивно представляють показники якісної освіти. У ході аналізу інформації виокремлюють одиничні об’єкти та найбільш суттєві зв’язки між ними, а також проводять порівняння. Якість освіти, як категорія, складне й багатогранне поняття і розуміють як збалансовану відповідність процесу, результату та меті освітньої системи, потребам і соціальним нормам (стандартам) освіти.Item Педагогічне управління траєкторією професійної адаптації студентів-учасників бойових дій до продуктивної діяльності у сфері обслуговування(Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2021) Зінченко, Світлана Михайлівна; Савченко, Лариса ОлексіївнаUKR: У статті запропоновано інструментарій для ефективного управління траєкторією професійної адаптації студентів-військовослужбовців (учасників бойових дій) до продуктивної діяльності в умовах вишу, як інноваційну педагогічну технологію. У статті визначено практичні шляхи побудови, оптимізації, можливості використання комплексу педагогічних механізмів для ефективного управління індивідуальною траєкторією професійної адаптації до продуктивної діяльності студентів (учасників бойових дій) протягом навчання у виші. Індивідуальний план професійної підготовки – це персональна програма ефективного управління професійною адаптацією фахівця, що відповідає його віку і здібностям, інтересам, мотивації, яка спроєктована на базі освітньо-професійної програми. Показана залежність позитивної динаміки траєкторії професійної адаптації до продуктивної діяльності у сфері послуг студентів-учасників бойових дій від впливу заходів виховного, навчального, науково-дослідного та організаційного напрямків. Ця залежність показана та обґрунтована за допомогою графіка ефективності управління траєкторією професійної адаптації. У статті розглядаються концептуальні основи комплексного підходу до ефективного управління траєкторією професійної адаптації студентів-військовослужбовців, які підтверджені практичними результатами. Рішенню вказаної проблеми, на наш погляд, буде сприяти розвиток теорії продуктивної професійної діяльності студента-учасника бойових дій у сфері послуг. Визначені функції управління ефективністю та оптимізацією траєкторії професійної адаптації. У статті використані методи дослідження теоретичного рівня: аналіз науково-методичної та програмної документації; емпіричного рівня: анкетування, тестування, опитування, експериментальні методи, інтерпретація графіків та схем.Item Щодо проблеми підготовки кваліфікованих майстрів та інших менеджерів сучасного виробництва(Національна металургійна академія України, Дніпро; Технічний університет м. Варна, Болгарія, 2021) Хохлова, Тетяна Станіславівна; Ступак, Юрій Олександрович; Зінченко, Світлана МихайлівнаUKR: Мета. Створення інноваційної методології розробки програм підвищення майстерності та ефективності управлінського персоналу середньої ланки (майстри, бригадири, начальники дільниць тощо). Методика. Опитування цільових груп (HR та кадрові служби підприємств) щодо рівня сформованості ключових компетентностей у випускників вищого навчального закладу, які працевлаштовуються на підприємствах після закінчення навчання та зіставлення результатів опитування з пріоритетами роботодавців. Результати. Виявлено низку важливих з точки зору роботодавців компетенцій, які у випускників вишу сформовані недостатньо та закономірний їхній зв'язок з набором вимог до керівників виробництва низової ланки. Розроблено методологію створення ефективних програм підвищення кваліфікації, орієнтованих на майстрів виробництва, що значною мірою враховує виявлені закономірності. Наукова новизна. Розроблено інноваційну методологію створення програм підвищення кваліфікації, орієнтованих на майстрів виробництва та інших керівників низової ланки, що дозволяє сформувати оптимальну за обсягами програму навчання, з максимально ефективним урахуванням пріоритетів замовників. Практична значимість. Розроблена методологія дозволяє у відносно стислі терміни з’ясувати основні пріоритети керівництва (власників) підприємства щодо адміністративно-ділових якостей та кваліфікації майстрів виробництва та інших керівників низової ланки. З урахуванням пріоритетів та деяких інших параметрів розробляється ефективна програма підвищення кваліфікації, оптимальна за обсягами та вартістю, що може бути запропонована підприємству.