Інші праці КТБМ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КТБМ by Author "Акулов, Артем Сергійович"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Використання тренажерних комплексів у технічному навчанні машиністів тягового та спеціального самохідного рухомого складу України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, 2018) Желєзнов, Костянтин Ігоревич; Заболотний, Олександр Миколайович; Чабанюк, Євген Вікторович; Швець, Анжела Олександрівна; Акулов, Артем СергійовичUK: Тренажерна підготовка є однією з форм професійного навчання, що спрямована на засвоєння комплексу практично значущих знань, ознайомлення з необхідними практичними уміннями, а також розвитку, закріплення навиків та формування умінь виконувати вказану діяльність в штатних, нештатних та аварійних умовах. Тренажери машиністів та водіїв залізничного транспорту призначенні для навчання навичкам водіння; формування та відпрацювання важливих професійних навиків, набуття яких у реальній діяльності практично неможливе або ускладнене. Положення про використання тренажерів регламентує основні напрямки створення й функціонування системи професійної підготовки та навчання машиністів та водіїв залізничного транспорту. Нормативна база використання тренажерних комплексів забезпечить підвищення безпеки руху поїздів, удосконалення процесу підготовки та підвищення професійного рівня працівників УЗ.Item Тренажер для навчання машиніста магістрального локомотива(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Акулов, Артем Сергійович; Бабакова, Оксана Вікторівна; Глухов, Віктор Валентинович; Євдомаха, Григорій Васильович; Железнов, Констянтин Ігорович; Журавлев, Антон Юрійович; Заболотний, Олександр Миколайович; Урсуляк, Людмила Вікторівна; Чабанюк, Євген Вікторович; Швець, Анжела ОлександрівнаUK: Тренажер для навчання машиніста локомотива містить макет кабіни машиніста, пристрій, моделюючий маршрут руху і зміни сигналів світлофорів. Тренажер являє собою апаратний комплекс, який може бути розташований як у макеті кабіни локомотива, так і поза нею, що включає робочі місця машиніста локомотива та інструктора, обладнані комп'ютерами, зв'язаними по локальній мережі. Комп'ютер робочого місця машиніста з'єднаний із блоком відображення панорами навколишнього середовища, блоком відображення оптимальної траєкторії руху, блоком визначення оптимальної потужності тяги та гальмування і блоком імітацій аудіоефектів. Комп'ютер робочого місця інструктора з'єднаний із блоком бази даних ділянок, локомотивів і розкладів руху поїздів, з блоком відображення схеми ділянки, по якій рухається поїзд, блоком моделювання системи СЦБ, блоком визначення поздовжніх динамічних зусиль, прискорень, швидкості та координати поїзда, блоком імітації несправностей систем локомотива, блоком розрахунку економічного по витратам енергоносіїв режиму руху поїзда, блоком зв'язку комп'ютера з апаратною частиною локомотива, блоком фіксації та збереження результатів поїздки, блоком аналізу результатів поїздки, блоком імітацій системи пристрою контролю пильності машиніста, блоком управління поїзною ситуацією, блоком оцінки стійкості руху кожного вагона та блоком імітації погодних умов навколишнього середовища.Item Тренажер для навчання машиніста шахтного електровоза (патент 100671)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Акулов, Артем Сергійович; Железнов, Констянтин Ігорович; Заболотний, Олександр Миколайович; Чабанюк, Євген Вікторович; Швець, Анжела ОлександрівнаUKR: Тренажер для навчання машиніста шахтного електровоза, що містить макет кабіни машиніста, пристрій, моделюючий маршрут руху, апаратний комплекс, який може бути розташований як у макеті кабіни локомотива, так і поза нею, він містить робоче місце машиніста, обладнане комп'ютером, з'єднаним із блоком відображення панорами навколишнього середовища шахти і блоком імітацій аудіоефектів; блоком бази даних ділянок, електровозів, блоком визначення поздовжніх динамічних зусиль, прискорень, швидкості та координати поїзда, блоком імітації несправностей систем електровоза, блоком зв'язку комп'ютера з апаратною частиною електровоза, блоком фіксації та збереження результатів поїздки, блоком аналізу результатів поїздки, блоком оцінки стійкості руху кожного вагона.