Випуск 09 (ПЕТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск 09 (ПЕТ) by Author "Гненний, Олег Миколайович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Проблеми оновлення тягового рухомого складу та оцінка ефективності інвестиційних проектів у локомотивному господарстві(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Гненний, Олег Миколайович; Вишнякова, А. В.UK: Мета. Високий ступінь зносу тягового рухомого складу зумовлює потребу в оновленні локомотивного парку, що потребує значних капітальних вкладень. Для України виникає об’єктивна необхідність проведення реформування на залізничному транспорті з метою залучення приватних інвесторів до вкладення коштів в оновлення рухомого складу. Актуальним питанням залишається визначення ефективності інвестиційних проектів у локомотивному господарстві. Методика. Для досягнення поставленої мети використовується системний підхід для визначення сукупного ефекту від оновлення ТРС для локомотивного господарства та Укрзалізниці в цілому. Результати. Авторами досліджено проблеми фізичного та морального зносу ТРС, визначено потенціальні вітчизняні та зарубіжні компанії-постачальники залізничної техніки, розглянуто принципи та основні показники оцінки ефективності інвестиційних проектів. Одним з основних критеріїв оцінки ефективності інвестиційного проекту є показник чистої приведеної вартості, який приймаючи значення більше або дорівнює нулю, забезпечує позитивну ефективність реалізації інвестиційного проекту. Наукова новизна. В статті пропонується оцінка ефективності інвестиційного проекту (придбання локомотива) у локомотивному господарстві шляхом розрахунку вдосконаленого показника чистої приведеної вартості за рахунок врахування сукупного ефекту від оновлення ТРС для локомотивного господарства та залізничного транспорту України загалом. Практична значимість. Запропоновані показники оцінки ефективності дозволять більш точно визначити ефективність інвестиційного проекту саме у локомотивному господарстві та у випадку позитивної ефективності залучити приватні інвестиції для оновлення тягового рухомого складу.