Випуск 09 (ПЕТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск 09 (ПЕТ) by Author "Кассір, Віта Володимирівна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Використання міжнародної фінансової та технічної допомоги як чинник економічного розвитку та реформування дорожньо-транспортного комплексу України(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Кассір, Віта Володимирівна; Кравцова, С. В.UK: Мета. Робота присвячена розгляду рівня економічного розвитку дорожньо-транспортного комплексу (ДТК), дослідженню думок про необхідність реформування залізниць України, поглиблення інтеграції до світової економічної системи та співробітництва з міжнародними фінансовими організаціями для використання міжнародної технічної допомоги з метою здійснення необхідних структурних реформ. Методика. Для дослідження цих питань пропонується кваліфікований і виважений аналіз реальних досягнень і ризиків у економічній сфері з визначенням адекватних стратегій і тактики поведінки в нинішніх умовах. Результати. Пропонується налагодити міжнародне фінансове й технічне співробітництво з міжнародними фінансовими організаціями для сприяння економічному розвитку, яке реалізується через залучення значних фінансових ресурсів, технологічних інновацій, найкращого міжнародного досвіду для проведення структурних реформ дорожньо-транспортного комплексу в контексті завдань внутрішнього облаштування України, модернізації економіки для підвищення національної конкурентоспроможності. Наукова новизна. Багато уваги приділяється пріоритетним напрямкам розбудови дорожньо-транспортного комплексу України: впровадженню заходів галузевої модернізації в межах транспортного сектору, залученню зовнішніх інвестицій для пришвидшення структурних трансформацій, розробленню та запровадженню механізмів залучення фінансових ресурсів у розвиток транспортної інфраструктури. Практична значимість. Метою реформування дорожньо-транспортного комплексу в контексті завдань внутрішнього облаштування країни є створення комплексної транспортної системи, яка б не лише належним чином задовольняла потреби суспільства в перевезенні пасажирів і вантажів, забезпечувала зниження транспортних витрат у вартості продукції, використовуючи економічно обґрунтовані тарифи, а й забезпечила б ефективну реалізацію транзитного потенціалу України.Item Стан сучасної системи забезпечення якості перевізного процесу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Кассір, Віта Володимирівна; Барвіненко, І. В.UK: Мета. Робота присвячена розгляду методів підвищення якості перевезень вантажів, пошуку шляхів розвитку логістичних технологій, впровадження інноваційних технічних засобів і методів перевезень. Методика. Для забезпечення режиму максимальної економічної ефективності організації перевезень вантажів і пасажирів у роботі запропоновано розглянути систему розрахунків раціонального технічного оснащення й технологічних режимів транспорту. Результати. У роботі пропонується додатково до існуючих показників ввести показник конкурентоспроможності залізничного транспорту, а також визначати такі показники якості: коефіцієнт транспортного забезпечення користувачів, коефіцієнт транспортної доступності вантажовласників, коефіцієнт безпеки перевезень, коефіцієнт екологічності транспортних процесів. Наукова новизна. Багато уваги приділяється новим підходам оптимізації перевізного процесу, експлуатаційної роботи на основі нових технологій, автоматизованих систем комплексного управління та оперативних методів диспетчерського управління і енергоефективності. Практична значимість. У роботі розглянуто підхід, який дасть змогу залізничному транспорту не лише якісно і в повному обсязі задовольнити весь фактичний попит у перевезеннях, але й постійно залучати нових користувачів транспортних послуг, чому буде сприяти стабільний і поступальний розвиток економіки. Тим самим буде посилюватися позиція залізниць на транспортному ринку. Задля власного виживання на транспортному ринку вони змушені забезпечити високу конкурентоспроможність, а саме поліпшення якості перевезень, що передбачає виконання всіх обсягів перевезень, гарантуючи своєчасність доставки і збереження вантажів.