Проєктно-конструкторське технологічне бюро з проєктування та модернізації рухомого складу, колії та штучних споруд (ДІІТ) (ПКТБ ПМРСК і ШС)
Permanent URI for this community
ENG: Project Design and Technological Bureau for design and modernization of rolling stock, track and man-made structures
Browse
Browsing Проєктно-конструкторське технологічне бюро з проєктування та модернізації рухомого складу, колії та штучних споруд (ДІІТ) (ПКТБ ПМРСК і ШС) by Author "Білошицький, Едуард Васильович"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Ковзун вертикальний постійного контакту надресорної балки візка пасажирського вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Кебал, Юрій Вікторович; Палій, Юрій Федорович; Білошицький, Едуард Васильович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Ковзун вертикальний постійного контакту надресорної балки візка пасажирського вагона. Додатково містить опору ковзуна, пружину еластомерну, кришку ковзуна.Item Колискове підвішування візка залізничного транспортного засобу(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Кебал, Юрій Вікторович; Палій, Юрій Федорович; Білошицький, Едуард Васильович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Колискове підвішування візка залізничного транспортного засобу складається з підресорної балки та тяг. Валики опираються на сайлентблоки і фіксуються між собою елементами кріплення.Item Математична модель нестаціонарного теплообміну пасажирського вагона з системою опалення(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2018) Білошицький, Едуард ВасильовичUK: Мета. Існуючі математичні моделі нестаціонарних теплових процесів у пасажирському вагоні не в повній мірі відображають процеси, що відбуваються при використанні системи опалення. Крім того, нестаціонарні теплові процеси найчастіше досліджувалися в стаціонарному режимі, коли потоки та параметри теплового контуру постійні та не залежать від часу. У зв’язку з появою більш ефективних технічних рішень системи життєзабезпечення виникла потреба й у створенні нового математичного апарату, який давав би змогу врахувати ці особливості та їх вплив на перебіг нестаціонарних теплових процесів протягом усього рейсу. Мета даної роботи – створення математичної моделі теплового режиму пасажирського вагона з системою опалення, що враховує нестаціонарність теплових процесів. Методика. Для реалізації поставленої задачі методом моделювання була створена система диференціальних рівнянь, які описують нестаціонарні теплові процеси при опаленні пасажирського вагона; для розв’язання складеної системи рівнянь використовувався метод елементарних балансів. Результати. Розроблено розрахунковий алгоритм та створено комп’ютерну програму для моделювання перехідних теплових процесів у пасажирському вагоні локомотивної тяги, що дозволяє враховувати різні конструктивні рішення системи життєзабезпечення пасажирських вагонів та здійснювати моделювання нестаціонарних теплових процесів на будь-якому етапі рейсу. Наукова новизна. Вперше розроблено математичну модель теплових процесів у вагоні з системою опалення, що дозволяє, на відміну від існуючих моделей, досліджувати нестаціонарність теплотехнічного стану в салоні вагона за різних умов експлуатації та порівнювати роботу різних систем життєзабезпечення з точки зору їх конструктивних рішень. Практична значимість. Розроблена математична модель нестаціонарного теплового режиму пасажирського вагона з системою опалення для оцінки ефективності нестаціонарних перехідних температурних станів у приміщеннях пасажирського вагону з урахуванням особливостей конструкції системи опалення та нормативних вимог. Це дозволяє здійснювати розробку й реалізацію оптимальних технічних характеристик приладів опалення та побудову алгоритму керування їх роботою відповідно до умов експлуатації, у тому числі з урахуванням теплової інерції вагону при перехідних режимах роботи системи опалення шляхом математичного моделювання.Item Опалювальна система пасажирського вагона(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Кебал, Юрій Вікторович; Білошицький, Едуард Васильович; Мямлін, Сергій СергійовичUKR: Опалювальна система пасажирського вагона складається з розширювача, котла, розвідних труб. Стояки мають більший діаметр прохідного отвору ніж нагрівальні труби.Item Опалювальна система пасажирського вагона (патент 116042)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2017) Мямлін, Сергій Віталійович; Кебал, Юрій Вікторович; Дуганов, Олександр Георгійович; Поух, Едуард Федорович; Білошицький, Едуард ВасильовичUKR: Опалювальна система пасажирського вагона складається з котла, розширювача, циркуляційного насоса, вентилів, розвідних труб, нагрівальних труб. Нагрівальні труби пофарбовані покриттям з різним ступенем чорноти.Item Стенд для випробувань залізничних коліс на втомну міцність(ДП “Український інститут інтелектуальної власності”, м. Київ, 2019) Кебал, Юрій Вікторович; Романюха, Микола Романович; Шатов, Віктор Анатолійович; Білошицький, Едуард ВасильовичUKR: Стенд для випробувань залізничних коліс на втомну міцність складається з електродвигуна, муфти, редуктора на опорах та стійкі опори випробуваного колеса. Важільна система складається з важеля, розташованого на стійці, пружного демпфера і сенсора зусилля.