V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об’єктів права інтелектуальної власності, трансфер технологій», 23-23 березня 2023
Permanent URI for this collection
ENG: V International Scientific and Practical Internet Conference "Project management. Prospects for the development of the project and neuromanagement, management information technologies, technologies for creating and using legal objects intellectual property, technology transfer" March 23-24, 2023
Browse
Browsing V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об’єктів права інтелектуальної власності, трансфер технологій», 23-23 березня 2023 by Author "Завгородня, Олена Олександрівна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Управління споживчими і виробничими неоекономічними стратегіями в доісторичному та історичному контексті: між інноваціями та стандартизацією(Український державний університет науки і технологій, Дніпро; ЮРСЕРВІС, 2023) Білоцерківець, Володимир Вікторович; Завгородня, Олена ОлександрівнаUKR: У статті досліджується проблеми управління споживчими і виробничими неоекономічними стратегіями в доісторичному та історичному контексті, розкрито амбівалентний характер імперативів економічного розвитку в консумаційно-продуцентних вимірах між інноваціями та стандартизацією. Визначено, що перед окремим економічним актором, їх групами та людством у цілому завжди поставали питання обрання стратегій поведінки як з боку консумаційного виміру, так й щодо реалізації виробничих імперативів, особливо якщо вони набували інноваційного змісту. Прослідкувати розвиток алгоритмів подібного вибору можна як на сучасному, історичному матеріалі, так й навіть на здобутках стародавніх чи можливо доісторичних студій. Показано, що пошук нових споживчих властивостей блага, їх модифікація в умовах натурального господарства, за припущення статичності ресурсної бази, технологій, кількості споживачів тощо, могли бути викликані лише змінами в смакових трендах. Доведено, що в умовах, які змінились, інверсії та перверсії смаків стають лише одним з цілої когорти факторів, що визначають видозміни в споживчих властивостях благ. Розкрито, що викликане товарізацією суспільного виробництва збільшення обсягу випуску породжує проблему збуту виготовленої продукції. Показано, що за умов пропозиції всіма товаровиробниками стандартних благ, можливості щодо їх споживання споживачами швидко вичерпуються, а гранична корисність кожного із небагатьох запропонованих благ при споживанні незначної їх кількості досягне нуля.Item Інноваційні пріоритети, конкурентний контекст та комплаєнс-принципи управління проєктами з розвитку зовнішньоекономічної діяльності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро; ЮРСЕРВІС, 2023) Білоцерківець, Володимир Вікторович; Завгородня, Олена Олександрівна; Завгородній, Костянтин ОлександровичUKR: Мета. Метою статті є дослідити особливості управління проєктами з розвитку зовнішньоекономічної діяльності в умовах глобальної конкуренції. Методика. Проведені дослідження базуються на використанні методів системного-структурного, причинно-наслідкового, функціонального та порівняльного аналізу. Результати. Обґрунтовано, що в умовах глобальної конкуренції загострення потреб розвитку примушує економічних акторів швидше реагувати на зовнішні виклики та кон’юнктурні коливання, убезпечувати себе та власні активи від морального старіння, протидіяти стрімкому вичерпанню джерел монопольної та диференційної ренти, шукати нетрадиційно-інноваційні варіанти подолання ресурсних обмежень та різноманітних обмежень ринкових ніш, й мінімізувати супутні комплаєнс-ризики. Новизна. Запропоновано авторський погляд на управління інноваційним розвитком як на процес конструювання майбутнього шляхом цілеспрямованої інноваційної самомінливості, що спрямований на підвищення та вибіркове (селективне) удосконалення власного економічного потенціалу заради започаткування та посилення конкурентних переваг, збільшення шансів на виживання у агресивному конкурентному середовищі, де точиться не тільки боротьба за споживача із внутрішніми та зовнішніми суперниками-імпортерами, а й за ресурсні ніші. Акцентовано увагу на принципах ефективного управління інноваційним розвитком підприємств – суб’єктів зовнішньої торгівлі. Практична значимість. Врахування результатів дослідження сприятиме удосконаленню теоретико-методологічних засад управління проєктами з розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств.