Інші праці КЕТЕМ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КЕТЕМ by Author "Балійчук, Олексій Юрійович"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Електричні апарати : навчально-методичні рекомендації до лабораторної роботи(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Устименко, Дмитро Володимирович; Карзова, Оксана Олександрівна; Балійчук, Олексій ЮрійовичUKR: Навчально-методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт із дослідження електричних апаратів в умовах лабораторії кафедри електротехніки та електромеханіки УДУНТ. Навчально-методичні рекомендації містять основні теоретичні положення для засвоєння матеріалу, інструкції до виконання лабораторних робіт, вимоги до аналізу результатів та оформлення робіт.Item Перетворювач постійної напруги (патент 55282)(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2010) Муха, Андрій Миколайович; Балійчук, Олексій ЮрійовичUKR: Перетворювач постійної напруги містить трансформатор, первинна обмотка якого під'єднана до джерела постійної напруги через керовані ключі, зібрані за мостовою схемою. Вторинна обмотка підключена через напівпровідниковий випрямляч, індуктивно-ємнісний фільтр та демпфіруюче коло. Первинна обмотка трифазного трансформатора під'єднана до джерела постійного струму через трифазний керований інвертор, вхід якого з'єднаний з ємнісним фільтром. Вторинна обмотка трансформатора з'єднана із навантаженням через трифазний мостовий випрямляч.Item Перетворювач постійної напруги з напівмостовим випрямлячем(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Муха, Андрій Миколайович; Балійчук, Олексій ЮрійовичUKR: Перетворювач постійної напруги з напівмостовим випрямлячем містить трансформатор, первинна обмотка якого під'єднана до джерела постійної напруги через керовані ключі, зібрані за мостовою схемою, а вторинна обмотка підключена через напівпровідниковий випрямляч, індуктивно-ємнісний фільтр та демпфіруюче коло. Первинна обмотка трифазного трансформатора під'єднана до джерела постійного струму через ємнісний фільтр та трифазний керований інвертор. Вторинна обмотка трансформатора з'єднана із навантаженням через трифазний напівмостовий випрямляч.Item Пристрій для забезпечення симетрії живлення допоміжних машин електропоїздів змінного струму(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Балійчук, Олексій ЮрійовичUK: Пристрій для забезпечення симетрії живлення допоміжних машин електропоїздів змінного струму, що містить батареї конденсаторів, які з'єднані за схемою "трикутник", і під'єднуються паралельно до навантаження, який відрізняється тим, що три фазові батареї конденсаторів, які утворено із паралельно з'єднаних через блок безконтактних ключів конденсаторів певної ємності, включаються між сусідніми фазами живлячої мережі паралельно до навантаження, послідовно із батареями конденсаторів увімкнено блок датчиків, інформація з яких через інформаційну шину надається до системи керування пристроєм, яка формує керуючі імпульси для роботи блоку безконтактних ключів.Item Підвищення терміну служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Балійчук, Олексій ЮрійовичUK: Дисертація присвячена питанню підвищення терміну служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М шляхом підвищення якості електричної енергії, якою живляться допоміжні машини, та підвищення точності спрацьовування теплового захисту цих машин за рахунок використання пристроїв захисту на сучасній мікропроцесорній елементній базі. За допомогою розробленої теплової математичної моделі допоміжних машин електропоїзда ЕР9М визначено перегрів обмоток статорів допоміжних машин в умовах реальної експлаутації з урахуванням навантаження допоміжних машин, коефіцієнта несиметрії живлячої напруги та відхилення її від номінального значення. Визначено гранично допустимі значення коефіцієнта несиметрії живлячої напруги, дія яких не призводить до перегріву обмоток статорів допоміжних машин понад допустимі значення температури для певних класів ізоляції. Розроблено принципові схеми пристрою контролю і підвищення якості електричної енергії та пристрою теплового захисту допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М та подібних. На основі результатів математичного моделювання отримано ряд параметрів необхідних для налаштування цих пристроїв. Отримані наукові результати дозволили розробити рекомендації щодо вибору раціональних запасів за потужністю приводних двигунів для типових допоміжних машин електропоїздів серії ЕР9М, які компенсують шкідливу дію низької якості електричної енергії, що живить ці машини, а також визначити межі значень коефіцієнта несиметрії напруги, дія якої компенсується наявністю проектного запасу за потужністю приводних двигунів, які зараз встановлені на електропоїздах.Item Підвищення терміну служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Балійчук, Олексій ЮрійовичUKR: Дисертація присвячена питанню підвищення терміну служби допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М шляхом підвищення якості електричної енергії, якою живляться допоміжні машини, та підвищення точності спрацьовування теплового захисту цих машин за рахунок використання пристроїв захисту на сучасній мікропроцесорній елементній базі. За допомогою розробленої теплової математичної моделі допоміжних машин електропоїзда ЕР9М визначено перегрів обмоток статорів допоміжних машин в умовах реальної експлаутації з урахуванням навантаження допоміжних машин, коефіцієнта несиметрії живлячої напруги та відхилення її від номінального значення. Визначено гранично допустимі значення коефіцієнта несиметрії живлячої напруги, дія яких не призводить до перегріву обмоток статорів допоміжних машин понад допустимі значення температури для певних класів ізоляції. Розроблено принципові схеми пристрою контролю і підвищення якості електричної енергії та пристрою теплового захисту допоміжних машин електропоїздів змінного струму серії ЕР9М та подібних. На основі результатів математичного моделювання отримано ряд параметрів необхідних для налаштування цих пристроїв. Отримані наукові результати дозволили розробити рекомендації щодо вибору раціональних запасів за потужністю приводних двигунів для типових допоміжних машин електропоїздів серії ЕР9М, які компенсують шкідливу дію низької якості електричної енергії, що живить ці машини, а також визначити межі значень коефіцієнта несиметрії напруги, дія якої компенсується наявністю проектного запасу за потужністю приводних двигунів, які зараз встановлені на електропоїздах.