VI Міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід» (16-18 січня 2024 р. м. Дніпро, Україна)
Permanent URI for this collection
ENG: VІ International Conference «Innovative Technologies in Science and Education.
European Experience» (January 16-18, 2024, Dnipro, Ukraine)
Browse
Browsing VI Міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід» (16-18 січня 2024 р. м. Дніпро, Україна) by Author "Балакін, Валерій Федорович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Зелений перехід як поштовх до переосмислення та редизайну окремих компонент освітньої програми підготовки фахівців з металургії (на прикладі ОПП Металургія бакалаврського рівня)(Журфонд, Дніпро, 2024) Балакін, Валерій Федорович; Ступак, Юрій Олександрович; Хохлова, Тетяна СтаніславівнаUKR: Мета. Обґрунтування необхідності переосмислення та редизайну окремих компонент освітньої програми підготовки фахівців, зокрема з металургії, з урахуванням оновленого національного визначеного внеску України до Паризької Угоди (НВВ2). Методика. Аналіз технологій виробництва сталі, що застосовуються в Україні та структури експорту української металопродукції з урахуванням можливості введення механізму платежів за вуглець для імпортерів до ЄС (СВАМ). Аналіз світових трендів у розвитку технологій виробництва сталі та зниження викидів парникових газів, що вони забезпечують. Результати. На основі аналізу наявних у відкритому доступі даних обґрунтовано можливість і доцільність коригування змісту окремих освітніх компонент, що формують фахові компетентності та програмні результати навчання майбутніх бакалаврів з металургії. Наукова новизна. Запропоновано методологію вдосконалення (модернізації) освітньо-професійної програми підготовки фахівців з металургії з урахуванням світових тенденцій розвитку глобальної економіки та металургійної галузі. Практична значимість. Вдосконалення (модернізація) освітньо-професійної програми підготовки фахівців з металургії дозволяє досягти певних програмних результатів навчання за рахунок внесення відповідних коригувань до робочих програм навчальних дисциплін (освітніх компонент ОПП), як обов’язкових, так і вибіркових. Моніторинг (опитування) ключових роботодавців – партнерів факультету дозволяє не тільки більш коректно враховувати специфіку тих чи інших підприємств та обрану ними стратегію модернізації виробництва, але й робить освітню програму більш сучасною та конкурентоспроможною.