Статті КТМЕХ
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КТМЕХ by Author "Бондаренко, Леонід Миколайович"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Визначення коефіцієнту, що враховує тертя реборд кранових коліс(Системні технології, 2013) Товт, Богдан Миколайович; Бондаренко, Леонід МиколайовичUK: У статті проведено дослідження щодо визначення коефіцієнту, який враховує тертя реборд кранових коліс. Показано, що аналітично можна виділити із загальної величини опору від тертя у ходових частинах кранів складову, що приходиться на тертя реборд.Item Вплив допустимих контактних напружень між колесом і рейкою на динаміку візків кранів(ДП "ДОСТ", м. Дніпро Державне підприємство «Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту», 2012) Бондаренко, Леонід Миколайович; Колбун, Віктор Вікторович; Жаковський, Олександр ДмитровичUK: Запропонована методика вдосконалення керування динамічними процесами візків мостових кранів зміною матеріалів коліс. Доведено, що допустиме приведене прискорення збільшується зі збільшенням величини допустимих контактних напружень в межах їх існуючих величин у декілька раз, а допустимий момент двигуна зменшується.Item Вплив опору коченню на амплітуди коливань візків(Вісник сертифікації залізничного транспорту, 2014) Бондаренко, Леонід Миколайович; Колбун, Віктор Вікторович; Жаковський, Олександр ДмитровичUK: Доведено, що врахування опору тертя коченню в ходових частинах різко зменшує амплітуду коливань.Item Вплив опору коченню на амплітуду вимушених коливань(ВГУЗ ПГАСА, Дніпропетровськ, 2013) Товт, Богдан Миколайович; Бондаренко, Леонід МиколайовичUK: У статті отримано аналітичні залежності, що вказують на те, що опір коченню при реальних навантаженнях значно зменшує амплітуда коливань. Зокрема розглянуто різні варіанти пар контакту колесо-рейка. Також у статті отримано аналітичну залежність для урахування опору коченню ролика ланцюга по зубу. Виконана оцінка зменшення коефіцієнту корисної дії ланцюгової передачі при урахуванні опору коченню ролика ланцюга по зубу. Доведено можливість нехтування коефіцієнтом гістерезисних втрат при розрахунку ланцюгової передачі.Item Відношення між опорами коченню та верченню в упорних підшипниках(Вісник сертифікації залізничного транспорту, 2012) Дідковський, Леонід Васильович; Колбун, Віктор Вікторович; Бондаренко, Леонід МиколайовичUK: Аналітично доведено, що в кулькових упорних пристроях колон кранів на опір ковзанню куль припадає біля 30% від кочення, а в роликових біля 10%. Запропоновано при проектуванні подібних вузлів в однаковій мірі зменшувати як опір коченню, так і опір ковзанню.Item Динаміка механізмів пересування мостових кранів з врахуванням будови підкранового путі(Державне підприємство “Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту”, 2015) Бондаренко, Леонід Миколайович; Колбун, Віктор Вікторович; Жаковський, Олександр ДмитровичUKR: Аналіз отриманих залежностей та графіків дозволяє зробити такі висновки: отримана формула по визначенню ККД механізму пересування мостового крана дозволяє оцінити його якість за такими показниками як маса крана і вантажопідйомність, коефіцієнт тертя кочення коліс по рейці, максимальне прискорення при пуску; максимальний вплив на ККД має відношення маси металоконструкції крана до маси вантажу, а збільшення ККД механізму пересування збільшує ККД крана.Item Опір коченню ролика ланцюга по зубу(НТУ ХПІ, Харків, 2013) Товт, Богдан Миколайович; Бондаренко, Леонід МиколайовичUK: У статті отримано аналітичну залежність для урахування опору коченню ролика ланцюга по зубу. Виконана оцінка зменшення коефіцієнту корисної дії ланцюгової передачі при урахуванні опору коченню ролика ланцюга по зубу. Доведено можливість нехтування коефіцієнтом гістерезисних втрат при розрахунку ланцюгової передачі.