(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Бордюжа, Сергій Олександрович
UKR: Магістерська робота виконана на 79 сторінках, містить 28 ілюстрацій, 6 таблиць, 21 використане джерело та 3 додатки.
Роботу виконано відповідно до головних напрямків, сформованих в Стратегії розвитку залізничного транспорту на період до 2030 року.
Дослідження ґрунтуються на аналізі фактичних даних щодо обмежень швидкості, які закладено до графіка руху поїздів. Розрахунки виконано на ПЕОМ з застосуванням програм MoveRW, RWPlan, Microsoft Excel.
В роботі проаналізовано причини обмеження швидкості руху поїздів на ділянці, що досліджується, визначена ефективність усунення обмежень швидкості руху поїздів за параметрами плану лінії, розроблено пропозиції щодо доцільності усунення обмежень швидкості руху в залежності від конкретних умов експлуатації залізниці. Досліджено раціональність параметрів. Розроблено заходи з охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях.
Об’єкт досліджень – параметри кривих. Предмет досліджень – криві на існуючій трасі, що обмежують швидкість руху поїздів. Мета роботи – вибір раціональних заходів з перебудови плану для підвищення швидкості руху поїздів.