Кафедра економіки та підприємництва ім. Т.Г. Беня (ДМетІ)
Permanent URI for this community
ENG: Economics and Entrepreneurship named after T. G. Ben`(DMetI)
Browse
Browsing Кафедра економіки та підприємництва ім. Т.Г. Беня (ДМетІ) by Author "Жибуль, Ганна Андріївна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Обґрунтування маркетингової політики промислового підприємства(Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Одесса, 2021) Семенова, Тетяна Валеріївна; Жибуль, Ганна АндріївнаUKR: Мета. Стаття присвячена актуальним питанням обґрунтування маркетингової політики промислових підприємств. Метою дослідження є аналіз методів формування маркетингової політики промислових підприємств та основних чинників, що на неї впливають, а також обґрунтування маркетингової політики на прикладі конкретного суб’єкта господарювання. Методика. Наведено та охарактеризовано основні методичні підходи щодо оцінки ефективності маркетингової політики підприємства. Запропоновано оцінку ефективності маркетингової політики та конкурентоспроможності підприємства здійснювати за методом, який заснований на теорії ефективної конкуренції. Методику було адаптовано для підприємства, що надає послуги з ремонту тепловозів. Результати. Виконано аналіз ринкового середовища та конкурентних переваг конкретного промислового підприємства. Підприємству рекомендується перехід традиційного (чистого) маркетингу до концепції маркетингу відносин (взаємодії). Маркетингову політику конкретного підприємства було вдосконалено. Основними напрямками удосконалення маркетингової діяльності підприємства є: удосконалення товару (послуг) та цінової політики, збільшення обсягів збуту, удосконалення політики просування. Оцінку конкурентоспроможності підприємства з ремонту тепловозів було виконано за запропонованою методикою. Наукова новизна. Удосконалено методику оцінки ефективності маркетингової політики та конкурентоспроможності підприємства, яке надає послуги. Практична значимість. Удосконалено маркетингову політику конкретного підприємства, яке надає послуги, та запропоновано конкретні заходи щодо її покращення. Запропонована методика оцінки конкурентоспроможності підприємств може бути використана підприємствами з метою визначення напрямів діяльності, які потребують негайного здійснення заходів щодо їх поліпшення.