№ 1 (55)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 1 (55) by Author "Пахомова, Вікторія Миколаївна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження інжинірингу трафіка в комп’ютерній мережі Укрзалізниці за технологією MPLS TE(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Пахомова, Вікторія МиколаївнаUK: Мета. На залізничному транспорті України необхідним є використання комп’ютерних мереж різних технологій: Ethernet, Token Bus, Token Ring, FDDI та інших. В об’єднаннях комп’ютерних мереж на залізничному транспорті доцільним є використання технології швидкої комутації пакетів у багатопротокольних мережах MPLS (MultiProtocol Label Switching), що заснована на використанні міток. Мережі з комутацією пакетів повинні передавати різні види трафіку із заданою якістю обслуговування. Метою дослідженя є розробка методики визначення послідовності призначення потоків для розглянутого фрагменту комп’ютерної мережі Укрзалізниці (УЗ). Методика. При оптимізації управління трафіком в мережах MPLS важливу роль відіграє технологія інжинірингу трафіка (Traffic Engineering, TE). Основний механізм TE в MPLS – використання односпрямованих тунелів (MPLS TE tunnel) для завдання шляху проходження певного трафіку. Складена математична модель задачі інжинірингу трафіка в комп’ютерній мережі УЗ за технологією MPLS TE. Комп’ютерна мережа УЗ представлена зваженим орієнтованим графом, вершинами якого є маршрутизатори комп’ютерної мережі, а кожна дуга моделює зв’язок між вузлами. В якості критерію оптимізації виступає мінімальне значення максимального коефіцієнту використання ТЕ-тунелів. Результати. Знайдено шість варіантів призначення потоків, визначена раціональна послідовність потоків, при якій значення максимального коефіцієнту використання ТЕ-тунелів розглянутого спрощеного фрагменту комп’ютерної мережі УЗ не перевищує 0,5. Наукова новизна. Запропоновано методику рішення задачі інжинірингу трафіка в багатопротокольній комп’ютерній мережі УЗ за технологією MPLS ТЕ; для різних класів будується свій шлях у залежності від смуги пропускання та завантаження каналу. Практична значимість. Встановлена можливість визначення значення максимального коефіцієнта використання ТЕ-тунелів у комп’ютерних мережах УЗ на основі розробленої програмної моделі «TraffEng». Вхідні параметри моделі: кількість маршрутизаторів, пропускна здатність каналів, кількість потоків, середня швидкість потоків. В якості результату роботи моделі «TraffEng» подаються варіанти вибору ТЕ-тунелів із відповідними значеннями максимальних коефіцієнтів їх використання.