Випуск 6 (22) (RTEM)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск 6 (22) (RTEM) by Author "Добрик, Лілія Олександрівна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Управління комунікативними процесами підприємств у сучасних умовах: мотиваційні аспекти взаємодії із споживачами(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2021) Садула, Л. М.; Величко, О. О.; Добрик, Лілія ОлександрівнаUKR: Мета. Метою наукової праці є дослідження комунікативних процесів підприємств в сучасних умовах, з урахуванням мотиваційних аспектів взаємодії із споживачами та зміни поведінки їх на ринку товарів і послуг. Запропонувати перспективні напрями взаємодії підприємств із споживачами товарів і послуг у сучасних умовах розвитку ринку та засоби їх досягнення. Це забезпечить вищий рівень вигід, які отримають споживачі при купівлі товарів чи послуг підприємств, що краще збалансує економічні та іміджеві результати діяльності усіх учасників ринку. Методика. Методичну основу дослідження становлять наукові праці зарубіжних та вітчизняних авторів з даного питання, матеріали Державної служби статистики України, Міністерства Фінансів України, а також інша доступна інформація з офіційних сайтів. Автори вважають, що мотиваційні аспекти взаємодії із споживачами на товари чи послуги підприємств, в сучасних умовах розвитку національної економіки, під впливом різних чинників, можна активізувати через їх мотивацію. Результати. У статті досліджено сутність комунікативних процесів підприємств, загальну цінність для споживачів, сукупність вигід для них та загальні витрати, що дозволяють їм зробити порівняння та прийняти остаточне рішення щодо купівлі товарів чи послуг. Автори запропонували основні концептуальні засади, що впливатимуть на мотивацію споживачів купувати певні товари чи послуги підприємств та засоби їх досягнення. Це створить нові можливості для більш успішної взаємодії між підприємствами та споживачами, підвищить рівень їх задоволення, об’єднає цілі економічної поведінки учасників ринку товарів і послуг, а також зменшить ризики для учасників таких процесів. Наукова новизна. Авторами доведено, що в сучасних економічних умовах поведінка споживачів зазнає еволюції. Підприємства повинні враховувати різні аспекти такої еволюції, у т.ч. мотиваційні аспекти. У статті запропоновано,для практичного впровадження підприємствами, низку практичних заходів та засоби їх досягнення. Практична значимість. Впровадження у практичну діяльність запропонованих авторами перспективних напрямів взаємодії підприємств із споживачами товарів і послуг у сучасних умовах розвитку ринку та засобів їх досягнення - збільшить обсяги продажу товарів та послуг, активізує ринковий попит, забезпечить інноваційний розвиток підприємств, краще збалансує взаємодію учасників ринку, підвищить рівень задоволення споживачів тощо.Item Чинники впливу на систему управління соціально-економічним розвитком регіонів України(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2021) Добрик, Лілія Олександрівна; Коренюк, Людмила Володимирівна; Руденко, Марина Вадимівна; Железняк, Вiкторiя ВалеріївнаUKR: Мета. Полягає у визначенні чинників впливу на систему управління соціально-економічним розвитком регіонів держави, їх класифікацію відповідно до цільових пріоритетів регіонального розвитку під впливом інтеграційних процесів входження України в європейське співтовариство. Методика. Дослідження ґрунтується на використанні загальнонаукових та спеціальних методів. У ході роботи використовувалися теоретичні та емпірічні методи, економічні, статистичні методи дослідження, метод порівняння, методи стратегічного управління, системного підходу й аналізу. Функціонально-структурне моделювання надало можливість сформулювати висновок про загальні функції ефективності розвитку регіональних соціально-економічних систем як важливої складової стратегічних програм регіонального розвитку. Результати. В даному дослідженні цільові пріоритети системи управління соціально-економічним розвитком регіонів країни були представлені схематично з урахуванням цілей і напрямів регіонального розвитку, закріплених в законодавстві України. Урахування регіональних особливостей впливу чинників на систему управління соціально-економічним розвитком регіону держави надало підстави для формування авторського погляду. Було запропоновано чинники за змістом впливу на систему управління розвитком регіону брати за основу у процесі формування та реалізації індикативної моделі ефективності розвитку регіональних соціально-економічних систем.