Статті КАУП (ІПБТ НФ)
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КАУП (ІПБТ НФ) by Author "Савченко, Лариса Олексіївна"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Моніторинг якості освіти студентів-учасників бойових дій(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”; SSPG Publish, Stockholm, Sweden, 2021) Савченко, Лариса Олексіївна; Зінченко, Світлана МихайлівнаUKR: Розглянуто моніторинг як багаторівнева система діагностичних процедур, що проводять із використанням методик, які об’єктивно представляють показники якісної освіти. У ході аналізу інформації виокремлюють одиничні об’єкти та найбільш суттєві зв’язки між ними, а також проводять порівняння. Якість освіти, як категорія, складне й багатогранне поняття і розуміють як збалансовану відповідність процесу, результату та меті освітньої системи, потребам і соціальним нормам (стандартам) освіти.Item Педагогічне управління траєкторією професійної адаптації студентів-учасників бойових дій до продуктивної діяльності у сфері обслуговування(Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2021) Зінченко, Світлана Михайлівна; Савченко, Лариса ОлексіївнаUKR: У статті запропоновано інструментарій для ефективного управління траєкторією професійної адаптації студентів-військовослужбовців (учасників бойових дій) до продуктивної діяльності в умовах вишу, як інноваційну педагогічну технологію. У статті визначено практичні шляхи побудови, оптимізації, можливості використання комплексу педагогічних механізмів для ефективного управління індивідуальною траєкторією професійної адаптації до продуктивної діяльності студентів (учасників бойових дій) протягом навчання у виші. Індивідуальний план професійної підготовки – це персональна програма ефективного управління професійною адаптацією фахівця, що відповідає його віку і здібностям, інтересам, мотивації, яка спроєктована на базі освітньо-професійної програми. Показана залежність позитивної динаміки траєкторії професійної адаптації до продуктивної діяльності у сфері послуг студентів-учасників бойових дій від впливу заходів виховного, навчального, науково-дослідного та організаційного напрямків. Ця залежність показана та обґрунтована за допомогою графіка ефективності управління траєкторією професійної адаптації. У статті розглядаються концептуальні основи комплексного підходу до ефективного управління траєкторією професійної адаптації студентів-військовослужбовців, які підтверджені практичними результатами. Рішенню вказаної проблеми, на наш погляд, буде сприяти розвиток теорії продуктивної професійної діяльності студента-учасника бойових дій у сфері послуг. Визначені функції управління ефективністю та оптимізацією траєкторії професійної адаптації. У статті використані методи дослідження теоретичного рівня: аналіз науково-методичної та програмної документації; емпіричного рівня: анкетування, тестування, опитування, експериментальні методи, інтерпретація графіків та схем.