(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Попова, Катерина Юріївна
UK: В магістерській роботі проаналізовані інженерно-геологічні та гідрогеологічні умови будівництва. Розроблені варіанти оправи та проведено їх техніко-економічне порівняння. Проведений чисельний аналіз конструкції оправи перегінного тунелю NATM на основі методу скінченних елементів. Розроблений проєкт спорудження перегінного тунелю NATM. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при спорудженні NATM на основі БВР. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні перегінних тунелів, що споруджуються NATM, при спорудженні альтернативної лінії Дніпровського метрополітену. Об’єкт дослідження – перегінний тунель, що споруджується новоавстрійським методом (NATM). Предмет дослідження – напружено-деформований стан перегінного тунелю, що споруджується NATM. Метод дослідження – метод скінченних елементів.