2024
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2024 by Author "Березовий, Микола Іванович"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження впливу обсягів роботи пункту перестановки вагонів на потребу у колійній ємності для зберігання візків(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Малашкін, Вячеслав Віталійович; Березовий, Микола Іванович; Перепічко, Майя ЄвгенівнаUKR: В умовах військової агресії з боку московії експортні вантажопотоки, що в значній мірі транспор- тувались морським транспортом з чорноморських портів України, були спрямовані у напрямку західних су- хопутних переходів. При цьому експортери намагались не тільки віднайти нові логістичні маршрути, а і збі- льшити обсяг експорту до країн Європи. Це призвело до збільшення черг на сухопутних кордонах – як авто- мобільних, так і залізничних, а обіг вагону та окремі його складові стали неконтрольованими і непередбачу- ваними. Причиною простоїв вантажів у залізничних вагонах на кордонах стали обмежена переробна спромо- жність пунктів перестановки вагонів (ППВ) і перевантажувальна спроможність вантажних терміналів на при- кордонних станціях. Одними з елементів системи перетину кордонів вантажами, підвищення пропускної спроможності яких дозволить збільшити обсяг експортного вантажопотоку є пункти перестановки вагонів з колій 1435 мм на колії 1520 мм. Тому метою даної роботи є встановлення потрібної колійної ємності для зберігання вагонних візків колії 1520 мм та 1435 мм в умовах добової нерівномірності перевезень та стохас- тичного характеру величини обігу вагонів на території залізниць європейських країн. Методи. При досліджені впливу обсягів роботи пункту перестановки вагонів на колійну ємність використані методи імітаційного мо- делювання, математичної статистики та керування запасами. Результати. В результаті виконаних досліджень отримані числові характеристики випадкової величини кількості вагонів, що переставляються на ППВ упро- довж доби, а також величини обігу вагонів по території країн Європи. Розроблена методика визначення пот- рібної колійної ємності для зберігання візків, яка базується на методах імітаційного моделювання роботи ППВ. Отримана залежність гарантованого запасу візків колії 1435 мм на станції від добової кількості вагонів, що обслуговуються на пункті перестановки вагонів. Практична значимість. Отримані залежності потрібної ємності колій для зберігання візків від добової кількості вагонів, що надходять до ППВ дозволить перевірити та за необхідності привести у відповідність розрахунковим обсягам роботи існуючий колійний розвиток при- кордонних станцій.Item Дослідження конструкції залізничних колій промислових підприємств в межах ділянок плавного розширення колії(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Березовий, Микола Іванович; Арбузов, Максим Анатолійович; Козаченко, Дмитро Миколайович; Малашкін, Вячеслав Віталійович; Бритвин, Олександр С.UKR: Мета. Залізничні під'їзні колії промислових підприємств являються відправниками та отримувачами вантажів, що визначають їх основну номенклатуру для перевезень магістральним залізничним транспортом. Протяжність залізничних під'їзних колій промислових підприємств коливається в широкому діапазоні – від кількох сотень метрів до сотень кілометрів, зокрема довжина під'їзної колії ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг»перевищує 700 км. Сукупність таких факторів як наявність на під'їзних коліях технологічних перевезень, розвиток транспортної системи промислових підприємств у часі, генеральний план споруд основного виробництва призводить до необхідності застосування норм проектування залізничного транспорту для важких та особливо важких умов. Це виражається в основному у зменшенні радіусів кривих ділянок колій до мінімально можливих значень. При використанні залізобетонних шпал типу Ш6 є можливість влаштовувати ширину колії 1539 мм в кривих ділянках. Але у даний час відсутня затверджена конструкція ділянок плавного розширення колії на залізобетонних шпалах перед кривими радіусами менше 300 м. Існує також обґрунтована необхідність збільшення ширини колії як мінімум до 1540 мм в кривих таких радіусів. Разом з обмеженим терміном експлуатації дерев'яних шпал при їх укладанні на ділянках плавного розширення колії у порівнянні із залізобетонними це викликає необхідність розробки конструкції колії на залізобетонних шпалах в межах ділянки плавного розширення колії .Методи. Методи наукового аналізу і синтезу конструкції колійного розвитку, методи аналітичної геометрії. Результати. На підставі аналізу конструкції проміжних скріплень типу КБ50 запропонована конструкція ділянки плавного розширення колії з використанням залізобетонних шпал типів Ш1-1 та Ш6 та рейок Р50. Відвід розширення колії від 1520 до 1545 мм досягається шляхом розробки порядку укладання шпал різних типів та розвертання підкладок КБ50. При цьому довжина ділянки плавного розширення колії від sн=1520 мм до sп=1545 мм становить 2800 мм, а фактичний відвід відхилень 8,9‰. Практична значимість. Застосування розглянутої конструкції в межах ділянок плавного розширення колій за умови позитивних результатів дослідної експлуатації та випробувань встановленої процедури дозволить зменшити експлуатаційні витрати, пов'язані з поточним утриманням колій промислових підприємств, параметри яких відповідають важким та особливо важким умовам проектування.