Інші праці КВВГ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КВВГ by Author "Барановський, Денис Миколайович"
Now showing 1 - 10 of 10
Results Per Page
Sort Options
Item Кришка люка піввагона (патент 102702)(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис Миколайович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Кришка люка піввагона складається з двох поперечних, двох поздовжніх обв'язок, перекритих штампованим листом, та трьох тримаючих петель на передній обв'язці. Для можливості обпирання кришки люка на внутрішню частину люка кузова штампований лист у передній частині вигнуто у вигляді ступінчастоподібної форми, кріплення люка до рами вагона здійснюється двома петлями.Item Пружно-роликовий ковзун постійного контакту(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2015) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис Миколайович; Кебал, Юрій Вікторович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Пружно-роликовий ковзун постійного контакту складається з суцільнолитого металевого коробчастого корпусу з суцільними бортами, розділеного суцільною поперечною перемичкою на два відсіки, двох пружних опор з полімерного матеріалу, металевого ковпачка та циліндричного катка. В корпус встановлено пружний елемент, який складається з однієї пружини, на який спирається підставка з розташованим на ній роликом, обмеженим пластинкою.Item Піввагон з глухим кузовом(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2016) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис Миколайович; Кебал, Іван ЮрійовичUKR: Піввагон з глухим кузовом містить встановлену на два ходових візки раму, утворену хребтовою, поперечними кінцевими, шворневими і проміжними балками, закріплений на рамі кузов, що складається з несучої підлоги, бічних і торцевих стінок зі стійками, профілями обв'язки і листів обшивки, автозчепних пристроїв та гальмівного обладнання. Несуча підлога виготовлена з симетрично-вигнутого профілю.Item Розвиток наукових основ підвищення довговічності дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Барановський, Денис МиколайовичUK: Дисертація присвячена питанням розробки наукових основ підвищення довговічності дизелів ССРС залізниць. У дисертації наведено результати досліджень працездатності, ефективності експлуатації та довговічності дизелів ССРС залізниць. Математичне моделювання довговічності дизелів проведено на основі синергетичного принципу з використанням термодинамічного аспекту. Отримано модель для прогнозування довговічності дизелів на основі синергетичного підходу та кінетичної концепції руйнування матеріалів ТС, яка враховує показники безвідмовності, систему ТОР і умови роботи ССРС залізниць, застосування різних технологічних методів підвищення довговічності та процеси припрацювання в ТС. Модель включає вираз для прогнозування залишкового ресурсу дизелів при наявності даних про їх технічний стан, проходження процесів самоорганізації в ТС та від розподілення часу їх роботи; а також залежність інтенсивності зносу ТС дизелів з урахуванням експлуатаційних факторів при використанні різних методів підвищення їх довговічності, яка дозволяє обрати раціональний технологічний метод для відповідних умов експлуатації ССРС залізниць при забезпеченні найнижчого значення інтенсивності зносу ТС. Для підвищення працездатності та довговічності дизелів, теоретично обґрунтовано та експериментально підтверджено застосування лазерного модифікування поверхонь відповідальних ТС із подачею у зону опромінення вуглекислого газу чи природного графіту з ніобієм. При цьому, показники працездатності та довговічності дизелів збільшились до 37 %. Запропоноване прискорення процесів припрацювання у дизелях ССРС дозволяє забезпечити їх високий рівень працездатності та ефективності експлуатації. При додаванні природного графіту з ніобієм до моторного масла, ресурс дизелів до капітального ремонту підвищується до 14 %, а при експлуатаційній модифікації – до 20 %. При проведенні запропонованих заходів показано, що система ТОР дизелів змінює свою структуру. Крім того, для дизелів запропоновано новий підхід до визначення термінів проведення технічного обслуговування та ремонту в залежності від їх експлуатаційних параметрів та отримано математичні моделі термінів проведення ТОР, міжремонтного ресурсу та довговічності дизелів ССРС залізниць у залежності від експлуатаційних параметрів: годинної, питомої витрати палива і ефективної потужності з урахуванням ймовірності безвідмовної роботи, фіксуючи які в процесі експлуатації та порівнюючи із значенням їх граничної величини можна визначити терміни проведення ТО, а знаючи кількість номерних ТО та КР – надати оцінку міжремонтному ресурсу та довговічності дизелів.Item Розвиток наукових основ підвищення довговічності дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2012) Барановський, Денис МиколайовичUKR: Дисертація присвячена питанням розробки наукових основ підвищення довговічності дизелів ССРС залізниць. У дисертації наведено результати досліджень працездатності, ефективності експлуатації та довговічності дизелів ССРС залізниць. Математичне моделювання довговічності дизелів проведено на основі синергетичного принципу з використанням термодинамічного аспекту. Отримано модель для прогнозування довговічності дизелів на основі синергетичного підходу та кінетичної концепції руйнування матеріалів ТС, яка враховує показники безвідмовності, систему ТОР і умови роботи ССРС залізниць, застосування різних технологічних методів підвищення довговічності та процеси припрацювання в ТС. Модель включає вираз для прогнозування залишкового ресурсу дизелів при наявності даних про їх технічний стан, проходження процесів самоорганізації в ТС та від розподілення часу їх роботи; а також залежність інтенсивності зносу ТС дизелів з урахуванням експлуатаційних факторів при використанні різних методів підвищення їх довговічності, яка дозволяє обрати раціональний технологічний метод для відповідних умов експлуатації ССРС залізниць при забезпеченні найнижчого значення інтенсивності зносу ТС. Для підвищення працездатності та довговічності дизелів, теоретично обґрунтовано та експериментально підтверджено застосування лазерного модифікування поверхонь відповідальних ТС із подачею у зону опромінення вуглекислого газу чи природного графіту з ніобієм. При цьому, показники працездатності та довговічності дизелів збільшились до 37 %. Запропоноване прискорення процесів припрацювання у дизелях ССРС дозволяє забезпечити їх високий рівень працездатності та ефективності експлуатації. При додаванні природного графіту з ніобієм до моторного масла, ресурс дизелів до капітального ремонту підвищується до 14 %, а при експлуатаційній модифікації – до 20 %. При проведенні запропонованих заходів показано, що система ТОР дизелів змінює свою структуру. Крім того, для дизелів запропоновано новий підхід до визначення термінів проведення технічного обслуговування та ремонту в залежності від їх експлуатаційних параметрів та отримано математичні моделі термінів проведення ТОР, міжремонтного ресурсу та довговічності дизелів ССРС залізниць у залежності від експлуатаційних параметрів: годинної, питомої витрати палива і ефективної потужності з урахуванням ймовірності безвідмовної роботи, фіксуючи які в процесі експлуатації та порівнюючи із значенням їх граничної величини можна визначити терміни проведення ТО, а знаючи кількість номерних ТО та КР – надати оцінку міжремонтному ресурсу та довговічності дизелів.Item Спосіб зменшення зносу деталей дизелів при ковзанні(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб зменшення зносу деталей дизелів при ковзанні включає мащення. В залежності від навантаження струминно подають оливу між поверхнями тертя, де відсутнє мащення.Item Спосіб моніторингу технічного стану дизелів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2014) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб моніторингу технічного стану дизелів, що включає діагностування. На окремих елементах дизеля встановлюють діагностичні датчики, інформація з діагностичних датчиків за допомогою мобільного зв'язку поступає до електронно-обчислювальної машини, програмне забезпечення якої обробляє та забезпечує контроль технічних показників роботи дизелів.Item Спосіб проведення технічного обслуговування дизелів(ДП “Український інститут промислової власності”, Київ, 2013) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUKR: Спосіб проведення технічного обслуговування дизелів, який передбачає оцінку їх технічного стану та заміну масла. Заміну масла виконують у залежності від значення годинної витрати палива за певною формулою.Item Спосіб підвищення довговічності гільз циліндрів дизелів(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб підвищення довговічності гільз циліндрів дизелів, який передбачає термозміцнення, причому характерні місця граничного зносу додатково дискретно зміцнюють концентрованими потоками енергії чи методами пластичної деформації.Item Спосіб підвищення ресурсу колінчастого вала дизеля(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2011) Мямлін, Сергій Віталійович; Барановський, Денис МиколайовичUK: Спосіб підвищення ресурсу колінчастого вала дизеля, який передбачає лазерну обробку робочих поверхонь, причому у зону лазерного опромінення подають природний графіт.