Інші праці КІМ ДІІТ
Permanent URI for this collection
EN: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КІМ ДІІТ by Author "Мунтян, Антоніна Олександрівна"
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Business Logistics(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2025) Купцова, Тетяна Анатоліївна; Колієва, Ірина Анатоліївна; Мунтян, Антоніна ОлександрівнаUKR: Навчальний посібник призначений для вивчення професійно орієнтованої англійської мови студентами спеціальності 275 «Транспортні технології (за видами)», збагачення їхнього словникового запасу, розвитку вмінь перекладу фахової оригінальної літератури, реферування з метою отримання і використання інформації, необхідної для майбутньої професійної діяльності. Посібник складається з 13 тематичних розділів, що містять базові навчальні тексти, комплекс умовно-комунікативних лексичних вправ, розподілених за принципом зростання складності, тексти для контролю розуміння і засвоєння навчального матеріалу. Для студентів 2 курсу першого (бакалаврського) рівня та 1 курсу другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 275 «Транспортні технології (за видами)».Item Англійська мова(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Мунтян, Антоніна ОлександрівнаUKR: Навчальний посібник містить лексичний та граматичний матеріал, що відповідає програмі Міністерства освіти і науки України. Кожен із 10 уроків складається з тексту, стисло викладеного граматичного матеріалу, лексико-граматичних завдань, словника. Тексти охоплюють побутові, соціальні та професійні теми. Матеріали посібника мають на меті розширення запасу науково- популярної і технічної лексики, формування у студентів міцних навичок читання, перекладу технічних текстів, осмислення професійно-орієнтованої англомовної літератури. Для аудиторної роботи студентів І курсів денної та заочної форм навчання за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти з усіх спеціальностей.Item Англійська мова : методичні рекомендації до лексико-граматичних тестів... Ч. 1.(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Мунтян, Антоніна ОлександрівнаUKR: Методичні рекомендації містять лексико-граматичні тести для підготовки абітурієнтів до іспиту з англійської мови, що базується на різноманітних тестових завданнях, які відповідають структурі проведення єдиного вступного іспиту (ЄВІ). Тести допомогають визначити рівень мовної компетенції абітурієнтів, орієнтують у стратегіях успішного проходження тестів. Тести складено на базі автентичних матеріалів з урахуванням мовних особливостей та типових помилок. Призначено для випускників ЗВО зі ступенем бакалавр, а також викладачів англійської мови.Item Англійська мова : методичні рекомендації до лексико-граматичних тестів... Ч. 2.(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Мунтян, Антоніна ОлександрівнаUKR: Методичні рекомендації містять лексико-граматичні тести для підготовки абітурієнтів до іспиту з англійської мови, що базується на різноманітних тестових завданнях, які відповідають структурі проведення єдиного вступного іспиту (ЄВІ). Тести допомагають визначити рівень мовної компетенції абітурієнтів, орієнтують у стратегіях успішного проходження тестів. Тести складено на базі автентичних матеріалів з урахуванням мовних особливостей та типових помилок. Призначено для випускників ВИШів зі ступенем бакалавр, а також викладачів англійської мови.Item Англійська мова : методичні рекомендації до практичних занять. Ч. 1.(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Мунтян, Антоніна ОлександрівнаUKR: Перша частина методичних рекомендацій торкається наступних тем: словники та їх типи, національна безпека і оборона, Державна служба України з безпеки на транспорті. Методичні рекомендації призначені для аудиторної та самостійної роботи студентів ІІ курсу денної форми навчання за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти з військових спеціальностей. Методичні вказівки включають навчальні тексти з тем за програмою, завдання на закріплення лексики, тематичні проблемні ситуації та тексти для самостійного читання з оригінальних джерел.Item Англійська мова : методичні рекомендації до практичних занять. Ч. 2.(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Мунтян, Антоніна ОлександрівнаUKR: Друга частина методичних рекомендацій торкається наступних тем: військова підготовка, стройова підготовка, бойове забезпечення. Методичні рекомендації призначені для аудиторної та самостійної роботи студентів ІІ курсу денної форми навчання за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти з військових спеціальностей. Методичні вказівки включають навчальні тексти з тем за програмою, завдання на закріплення лексики, тематичні проблемні ситуації та тексти для самостійного читання з оригінальних джерел.Item Англійська мова : навчально-методичні рекомендації до самостійної роботи. Ч. 1.(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Колієва, Ірина Анатоліївна; Купцова, Тетяна Анатоліївна; Мунтян, Антоніна ОлександрівнаUKR: Автори пропонують методичні матеріали, які допоможуть студентам набувати навичок читання, що є важливим видом мовленнєвої діяльності та найбільш розповсюдженим способом іншомовної комунікації, яким студенти мають оволодіти згідно з вимогами чинної Робочої програми з навчальної дисципліни «Іноземна мова». Особлива увага приділяється різним типам комунікативних завдань та організації самостійного читання та активізації необхідного лексичного матеріалу з відповідних програмних тем. Тексти охоплюють побутову, країнознавчу, загально-наукову і загально-технічну тематику. Система вправ спрямована на набуття навичок і вмінь у використанні лексико-граматичного матеріалу у практичній діяльності.Item Англійська мова : навчально-методичні рекомендації до самостійної роботи. Ч. 2.(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Колієва, Ірина Анатоліївна; Купцова, Тетяна Анатоліївна; Мунтян, Антоніна ОлександрівнаUKR: Автори пропонують методичні матеріали, які допоможуть студентам набувати навичок читання, що є важливим видом мовленнєвої діяльності та найбільш розповсюдженим способом іншомовної комунікації, яким студенти мають оволодіти згідно з вимогами чинної Робочої програми з навчальної дисципліни «Іноземна мова». Особлива увага приділяється різним типам комунікативних завдань та організації самостійного читання та активізації необхідного лексичного матеріалу з відповідних програмних тем. Тексти охоплюють побутову, країнознавчу, загально-наукову і загально-технічну тематику. Система вправ спрямована на набуття навичок і вмінь у використанні лексико-граматичного матеріалу у практичній діяльності.Item Англійська мова. Ч. 1.(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Мунтян, Антоніна Олександрівна; Шпак, Ірина ВолодимирівнаUKR: Методичні рекомендації надають можливість студентам-аспірантам у процесі як практичних занять, так і під час самостійної роботи повторити й закріпити програмний матеріал. Для оптимізації засвоєння кожна тема супроводжується тренувальними вправами, виконання яких дозволяє зрозуміти ступінь засвоєння матеріалу. Для аудиторної та самостійної роботи студентів та аспірантів денної та заочної форм навчання.Item Англійська мова. Ч. 2.(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Мунтян, Антоніна Олександрівна; Шпак, Ірина ВолодимирівнаUKR: Друга частина методичних рекомендацій присвячена наступним темам: структура наукового дослідження, методологія наукової роботи, термінологія, вимоги до написання наукової статті, оформлення статті, формати цитування. Методичні рекомендації надають можливість студентам-аспірантам у процесі як практичних занять, так і під час самостійної роботи повторити й закріпити програмний матеріал. Для оптимізації засвоєння кожна тема супроводжується тренувальними вправами, виконання яких дозволяє зрозуміти ступінь засвоєння матеріалу. Для аудиторної та самостійної роботи студентів та аспірантів денної та заочної форм навчання.Item Вплив розвитку інформаційно-комунікаційних технологій на гуманітарну освіту(Publishing House of Katowice School of Technology, Poland, 2020) Шаргун, Тетяна Олексіївна; Поцелуйко, Андрій Богданович; Мунтян, Антоніна ОлександрівнаEN: In the article the main tendencies of information-communication technologies influence on humanitarian education on the basis of scientific sources analysis are investigated. It is found out that informatization is a link between humanitarian and natural science disciplines. It is shown that the new information environment conforms to the urgent needs of humanitarian education and may be used in the educational process. The important influence of information technologies on the development of individual and distance education and self-education in particular, and through them on the activization of a personal oriented approach introduction is marked. It is indicated that the basic principles of personal oriented studying are its individualization and differentiation. It is established that computer competence is one of the information culture components of the educational process participants.