Статті КГД
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КГД by Author "Бобиль, Світлана Володимирівна"
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
Item Застосування «інтегрованих уроків» у процесі навчання РЯІ(Національний університет «Острозька академія», Острог, 2012) Бобиль, Світлана ВолодимирівнаБобиль С. В. Застосування «інтегрованих уроків» у процесі навчання РЯІ. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Філологічна : зб. наук. пр. Острог, 2012. Вип. 25. С. 146–149.Item Застосування «інтегрованих уроків» у процесі навчання РЯІ (препринт)(Національний університет «Острозька академія», Острог, 2012) Бобиль, Світлана ВолодимирівнаUK: У статті обґрунтовано доцільність та ефективність використання “інтегрованих уроків” під час вивчення курсу "Російська мова як іноземна" у вищих навчальних закладах технічного профілю в світлі сучасної дидактики.Item Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями(Національна академія Національної гвардії України, Харків, 2015) Бобиль, Світлана ВолодимирівнаUK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції за умов використання особистісно зорієнтованого навчання. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно зорієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ / УЯІ за допомогою особистісно зорієнтованого підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.Item Особистісно зорієнтоване навчання під час вивчення російської / української мови студентами-іноземцями (препринт)(Національна академія Національної гвардії України, Харків, 2015) Бобиль, Світлана ВолодимирівнаUK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції за умов використання особистісно зорієнтованого навчання. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно зорієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ / УЯІ за допомогою особистісно зорієнтованого підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.Item Особливості формування міжкультурної комунікативної компетенції в умовах українського національно-культурного середовища(Національний університет “Острозька академія”, Острог, 2013) Бобиль, Світлана ВолодимирівнаUK: В статті розглянуто лінгвокраїнознавчий аспект вивчення ІМ на немовних факультетах вищого навчального закладу. Дано рекомендації щодо розробки навчального посібника з української мови для іноземних фахівців. Обґрунтовано доцільність використання країнознавчих текстів з метою формування міжкультурної комунікативної компетенції.Item Особливості формування міжкультурної комунікативної компетенції в умовах українського національно-культурного середовища (препринт)(Національний університет “Острозька академія”, Острог, 2013) Бобиль, Світлана ВолодимирівнаUK: В статті розглянуто лінгвокраїнознавчий аспект вивчення ІМ на немовних факультетах вищого навчального закладу. Дано рекомендації щодо розробки навчального посібника з української мови для іноземних фахівців. Обґрунтовано доцільність використання країнознавчих текстів з метою формування міжкультурної комунікативної компетенції.Item Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі(Національний університет «Острозька академія», Острог, 2014) Бобиль, Світлана ВолодимирівнаUK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції під час використання особистісно зорієнтованого підходу. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно орієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ /УЯІ за допомогою даного підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.Item Реалізація особистісно зорієнтованого підходу у процесі викладання РЯІ/УЯІ у вищому навчальному закладі (препринт)(Національний університет «Острозька академія», Острог, 2014) Бобиль, Світлана ВолодимирівнаUK: У статті розглядаються особливості формування іншомовної компетенції під час використання особистісно зорієнтованого підходу. Автор розглядає сутність формування концепції особистісно орієнтованої освіти студентів-іноземців, аналізує основні методичні вектори вивчення РЯІ /УЯІ за допомогою даного підходу, описує основні принципи його реалізації у процесі формування іншомовної компетенції майбутнього інженера.Item Формування міжкультурної компетенції іноземних студентів в умовах національно-культурного середовища (препринт)(Таврический национальный университет им. В. И. Вернадского, Симферополь, 2011) Бобиль, Світлана ВолодимирівнаUK: У статті розглянуто напрямки формування міжкультурної компетенції іноземних студентів, що навчаються у вищих навчальних закладах України.