Статті КГД
Permanent URI for this collection
ENG: Articles
Browse
Browsing Статті КГД by Author "Чабан, Ольга Миколаївна"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Значення писемного мовлення при вивченні іноземної мови (препринт)(2014) Чабан, Ольга МиколаївнаUK: У статті аналізується значення писемного мовлення при вивченні іноземної мови. Розглядаються етапи навчання письма, а також труднощі, що виникають в процесі оволодіння ним і шляхи їх подолання. У роботі акцентується увага на вивченні іноземцями російської мови як іноземної для них.Item Психолінгвістичний компонент при вивченні російської (української) мови як іноземної(Національна академія Національної гвардії України, Харків, 2015) Чабан, Ольга МиколаївнаUA: У статті аналізується психолінгвістичний компонент при вивченні студентами російської мови як іноземної під час навчання в Україні за умов білінгвізму, що є у Дніпропетровську. Вирішення проблеми двомовності передбачає використання різних підходів: лінгвістичного, соціологічного, психологічного, педагогічного тощо. У роботі акцентується увага на головних завданнях викладача – забезпечення розумової активності студентів на такому рівні, щоб вони могли слухати та розуміти фахові лекції вже на першому курсі університету та спілкуватися щодня з російськомовним/україномовним оточенням. У статті аналізуються результати досліджень, які проводились на підготовчому відділенні для виявлення ряду факторів, що впливають на студентів-іноземців у новій навчальній ситуації. Підкреслено, що ефективність навчання студентів-іноземців також прямо залежить від сприятливої психологічної атмосфери на заняттях.Item Психолінгвістичний компонент при вивченні російської (української) мови як іноземної (препринт)(Національна академія Національної гвардії України, Харків, 2015) Чабан, Ольга МиколаївнаUA: У статті аналізується психолінгвістичний компонент при вивченні студентами російської мови як іноземної під час навчання в Україні за умов білінгвізму, що є у Дніпропетровську. Вирішення проблеми двомовності передбачає використання різних підходів: лінгвістичного, соціологічного, психологічного, педагогічного тощо. У роботі акцентується увага на головних завданнях викладача – забезпечення розумової активності студентів на такому рівні, щоб вони могли слухати та розуміти фахові лекції вже на першому курсі університету та спілкуватися щодня з російськомовним/україномовним оточенням. У статті аналізуються результати досліджень, які проводились на підготовчому відділенні для виявлення ряду факторів, що впливають на студентів-іноземців у новій навчальній ситуації. Підкреслено, що ефективність навчання студентів-іноземців також прямо залежить від сприятливої психологічної атмосфери на заняттях.Item Реалізація практичних методів навчання письма при викладанні української (російської) мови як іноземної(Національний університет «Острозька академія», Острог, 2014) Чабан, Ольга МиколаївнаUK: У статті аналізується значення писемного мовлення при вивченні іноземної мови. Розглядаються етапи навчання письма, а також труднощі, що виникають в процесі оволодіння ним і шляхи їх подолання. У роботі акцентується увага на вивченні іноземцями російської мови як іноземної для них.Item Реалізація практичних методів навчання письма при викладанні української (російської) мови як іноземної (препринт)(Національний університет «Острозька академія», Острог, 2014) Чабан, Ольга МиколаївнаUK: У статті аналізується значення писемного мовлення при вивченні іноземної мови. Розглядаються етапи навчання письма, а також труднощі, що виникають в процесі оволодіння ним і шляхи їх подолання. У роботі акцентується увага на вивченні іноземцями російської мови як іноземної для них.