№ 16 (ЕСБЗТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 16 (ЕСБЗТ) by Author "Недужа, Лариса Олександрівна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Теоретичні дослідження руху одиниці рухомого складу(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2018) Татарінова, Валентина Анатоліївна; Недужа, Лариса ОлександрівнаUK: Створення сучасного локомотива вимагає від конструкторів і вчених реалізації наукових ідей та технічних рішень, що забезпечують, зокрема, підвищення конструкційної швидкості з одночасним поліпшенням тягових, гальмівних і динамічних якостей тягового рухомого складу. В розвитку економіки держави роль транспорту залишається однією зі значних і основоположних. Поліпшення техніко-економічних показників роботи залізниць залежить і від створення рухомого складу. В статті приведені теоретичні дослідження магістрального електровоза серії ДС, який був створений у співпраці з концерном Siemens на Дніпропетровському електровозобудівному заводі (ДЕВЗ) за участю цілого ряду наукових та виробничих організацій, в тому числі і Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна (ДНУЗТ). Розглянута спрощена модель електровоза як одномасова система, врахована тільки маса кузова, який спирається на одну пружину з еквівалентною жорсткістю і має один демпфер в’язкого опру з еквівалентним коефіцієнтом. При дослідженні руху механічної системи розглянуто два випадки: перший – рух по колії, що немає вертикальних нерівностей; другий – рух по колії, що має їх. Наведені результати теоретичних досліджень для цих задач у вигляді: диференціальні рівняння руху, закони руху одномасової системи для обох випадків, а також приведені формули для обчислення прискорень. Результати, які були отримані за допомогою теоретичних досліджень, дають змогу зменшити обсяг експериментів, дозволяють обрати такі параметри одиниці рухомого складу, що забезпечать необхідні динамічні показники локомотива, дозволять зменшити його вплив на колію, покращити рівень безпеки руху на залізниці.