VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об’єктів права інтелектуальної власності, трансфер технологій", 21-22 березня 2024 р.
Browsing VІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Управління проєктами. Перспективи розвитку проєктного та нейроменеджменту, інформаційних технологій управління, технологій створення та використання об’єктів права інтелектуальної власності, трансфер технологій", 21-22 березня 2024 р. by Subject "agreement"
(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Корогод, Наталія Петрівна
UKR: Розглянуто особливості формування, розвитку і вдосконалення маркетингової діяльності у сфері інтелектуальної власності закладу вищої освіти. Визначено, що в системі маркетингу інтелектуальної власності основними складовими є комплекс маркетингу, комерціалізація інтелектуальної власності та трансфер технологій на основі встановлення тісного взаємозв'язку між закладами вищої освіти і підприємствами. Серед необхідних умов для ефективного функціонування такої системи мають бути: розробка стратегії розвитку закладів вищої освіти у напрямку наукових досліджень і винахідництва; правової охорони й захисту та ефективного використання ІВ, що створюється; врахування інтересів як закладу вищої освіти, так і авторів та інвесторів; забезпечення необхідних умов для передачі технологій та об’єктів права інтелектуальної власності до промисловості за допомогою створення необхідної інфраструктури для здійснення патентно-ліцензійної діяльності.