Випуск 11 (МТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск 11 (МТ) by Subject "continuous span"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження напруженого стану прогонової будови при спорудженні методом поздовжнього насуву(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2017) Попович, Микола Михайлович; Овчинников, Павло Андрійович; Верхолаз, Вадим ІгоровичUKR: Мета. Метою даної статті є визначення найбільш раціональних схем монтажу в процесі поздовжнього насуву, при яких всі напруження в конструкції будуть допустимими. Методика. В якості об’єкту дослідження в роботі використовується типова нерозрізна сталезалізобетонна прогонова будова по схемі 63+84+63 м за типовим проектом серії 3.503.9-62. Для дослідження напруженого стану прогонової будови в програмному комплексі «Midas Civil» були створені комп’ютерні скінченно-елементні моделі різних схем поздовжнього насуву. До розрахунку прийнято сім схем монтажу прогонової будови, які включають в себе поздовжній насув як металоконструкції (тільки металевої частини прогонової будови), так і насув змонтованої сталезалізобетонної прогонової будови. Результати. Розрахунок насуву сталезалізобетонної прогонової будови довів, що вже на перших стадіях, коли конструкція заводиться в половину першого прогону, в залізобетонній плиті відбувається перевищення значень розрахункового опору бетону на розтяг. Тому дані схеми монтажу використовувати не можна. На практиці рекомендовано спочатку насувати металеву частину прогонової будови, а потім вкладати блоки чи бетонувати монолітну плиту проїзду, що є раціональною схемою поздовжнього насуву вказаних прогонових будов. Наукова новизна. Результати дослідження напруженого стану прогонової будови в процесі поздовжнього насуву відмічені науковою новизною для обраної схеми. Практична значимість. Доведено, що найраціональнішим методом спорудження є поздовжній насув із використанням аванбека або тимчасової опори.