Текстові матеріали 2024
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Текстові матеріали 2024 by Subject "agreement"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингова діяльність у сфері інтелектуальної власності закладу вищої освіти: проблеми, шляхи вдосконалення і розвитку(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Корогод, Наталія ПетрівнаUKR: Розглянуто особливості формування, розвитку і вдосконалення маркетингової діяльності у сфері інтелектуальної власності закладу вищої освіти. Визначено, що в системі маркетингу інтелектуальної власності основними складовими є комплекс маркетингу, комерціалізація інтелектуальної власності та трансфер технологій на основі встановлення тісного взаємозв'язку між закладами вищої освіти і підприємствами. Серед необхідних умов для ефективного функціонування такої системи мають бути: розробка стратегії розвитку закладів вищої освіти у напрямку наукових досліджень і винахідництва; правової охорони й захисту та ефективного використання ІВ, що створюється; врахування інтересів як закладу вищої освіти, так і авторів та інвесторів; забезпечення необхідних умов для передачі технологій та об’єктів права інтелектуальної власності до промисловості за допомогою створення необхідної інфраструктури для здійснення патентно-ліцензійної діяльності.