Текстові матеріали 2024
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Текстові матеріали 2024 by Subject "application"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Концепція удосконалення модулю управління асортиментом товарів інформаційної системи маркетингової товарної політики підприємства(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Бандоріна, Лілія Миколаївна; Климкович, Тетяна Олександрівна; Хрущова, Ольга ВолодимирівнаUKR: Мета. Автори представляють концепцію удосконалення модулю управління асортиментом товарів інформаційної системи маркетингової товарної політики підприємства через програмну реалізацію моделі адміністративної панелі в середовищі Python із використанням фреймворку Django. Методика. Запропоновано програмну реалізацію модулю управління асортиментом товарів підприємства з метою зручності ідентифікування найважливіших виробів, спрямовування зусиль на оптимізацію запасів товарів, підтримку належного рівня та доступності товарів для клієнтів. Результати. Модуль буде інтегрований як додаток до CRM-системи підприємства, що дозволить за допомогою адміністративної панелі в середовищі Python легко вводити та керувати інформацією про товари, а також здійснювати різноманітний аналіз цих даних через спеціальний інтерфейс. Наукова новизна. Враховуючи інші можливості, цей метод стає важливим інструментом маркетингової політики підприємства. Також це дозволить ідентифікувати товари з високим рівнем непередбачуваності попиту і ризику, що дозволяє розробляти більш адаптивні стратегії управління такими товарами. Практична значимість. Виконано практичну реалізацію модулю управління асортиментом товарів через використання адміністративної панелі в середовищі Python із застосуванням фреймворку Django для зручного введення та аналізу даних, що дозволяє прискорити процеси прийняття рішень з питань управління асортиментом товарів. Це спрямовано на відмову від рутинних операцій, які щоденно виконують фахівці та підвищення продуктивності праці. Запропоноване рішення сприятиме досягненню цілей стратегій товарної політики, що в свою чергу впливає на рівень показників прибутковості, а також конкурентоспроможності підприємства на ринку.