№ 12 (ЕСБЗТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 12 (ЕСБЗТ) by Subject "contact network"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Математичне моделювання системи захисту рейкових кіл від електромагнітних завад(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2016) Щека, Вадим ІгоровичUK: Для забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті необхідно проводити заходи, направлені на захист ліній та пристроїв автоматики від електромагнітного впливу. У статті проаналізовано роботу системи захисту рейкових кіл від електромагнітних завад. Метою роботи є розробка та дослідження математичної моделі системи захисту рейкових кіл від електромагнітних завад з боку контактної мережі та електрорухомого складу з асинхронним тяговим приводом. Розроблено метод селективної компенсації завад в рейкових колах за допомогою активного екрануючого проводу, через який пропускається струм, що є мінімально необхідним і достатнім для компенсації електромагнітних завад в рейкових колах. Запропоновано структурну схему системи захисту рейкових кіл та функціональну схему пункту підключення елементу регулювання. Розроблено наукове обґрунтування методу селективної компенсації завад в рейкових колах, суть якого полягає в зменшенні в рейкових колах тільки тих завад, частоти яких знаходяться у смугах роботи колійних приймачів рейкових кіл, що дозоляє підвищити безпеку функціонування рейкових кіл та значно зменшити електроспоживання та потужність компенсуючих пристроїв.