№ 12 (ЕСБЗТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 12 (ЕСБЗТ) by Subject "electric braking"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження впливу режимів систем зовнішнього електропостачання на ефективність рекуперації енергії електрифікованого транспорту(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2016) Саблін, Олег ІгоровичUK: Мета. Експериментальне дослідження впливу режимів систем зовнішнього електропостачання (СЗЕ) на ефективність процесу рекуперації енергії при її поверненні в живлячу енергосистему. Актуальність. Однин з варіантів розв’язання проблеми підвищення ефективності споживання надлишкової енергії рекуперації електрифікованого транспорту базується на її поверненні з систем тягового електропостачання до первинної енергосистеми, що на ділянках постійного струму потребує на тягових підстанціях (ТП) інверторних перетворювачів. Це дозволить значно зменшити кількість зривів рекуперації на рухомому складі за гранично допустимою напругою на струмоприймачі та зменшити енергоємність перевізного процесу. Наукова новизна. Для оцінки ефективності використання надлишкової рекуперативної енергії пропонується враховувати режими напруги первинної мережі у вузлах приєднання системи тягового електропостачання електротранспорту, що є одним з важливих чинників ефективності і власне кажучи самої можливості повернення надлишкової енергії рекуперації до систем зовнішнього електропостачання. Практична значимість. Виконаний аналіз режимів напруги систем зовнішнього електропостачання при споживанні ними надлишкової енергії рекуперації дозволяє розробляти ефективні методи ситуаційного керування обладнанням систем тягового електропостачання з метою раціонального розподілу енергії рекуперації.