№ 04 (ЕСБЗТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 04 (ЕСБЗТ) by Subject "interval"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Робота аварійних реле в умовах живлення неякісною електричною енергією(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2012) Куриленко, Олена ЯківнаUK: Автором було досліджено понад двадцять типів аварійних реле, які використовуються на залізницях України. Мета роботи – провести експериментальні дослідження по визначенню часу відпускання якорю аварійних реле при різних рівнях напруги живлення. Час відпускання реле визначався за осцилограмою при відключені від живлення аварійного реле, на котушці якого було встановлено відповідний рівень напруги. Виходячи з представлених даних, можливо по кожному типу реле проводити обробку результатів дослідження часу відпускання, базуючись на середніх значеннях часу відпускання у кожному діапазоні напруг по кожному зі зразків реле. За експериментальними даними середній час відпускання аварійного реле типу АРП220 в діапазоні номінальної напруги на котушці дорівнює 6,43 мс, а за апроксимованою характеристикою цей час дорівнює 6,45 мс, тобто відхилення між теоретичними та усередненими значеннями складає 0,31 %. Цим значенням можна знехтувати. Середній час відпускання в діапазоні напруг відпускання дорівнює 4,88 мс, а теоретичні значення цього часу – 4,68 мс; 4,87 мс; 5,09 мс. Відповідні відхилення складають: 4,09 %; 0,2 %; 4,3 %.