Інші праці КЕТЕМ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КЕТЕМ by Subject "asynchronous drive"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Поліпшення електромагнітної сумісності асинхронних приводів електровозів постійного струму з суміжними системами електрифікованих залізниць(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2015) Бондаренко, Юрій СергійовичUK: Дисертація присвячена питанню поліпшення електромагнітної сумісності електровозів постійного струму з асинхронним тяговим приводом (ЕРС з АТЕП) з суміжними системами електрифікованих залізниць за рахунок вибору відповідної частоти модуляції вихідної напруги тяговим перетворювачем частоти, що живить тяговий асинхронний двигун. За допомогою розробленої експериментальної установки, з урахуванням основних та додаткових положень теорії подібності, проведено дослідження впливу частоти модуляції тягового перетворювача на системи СЦБ при номінальному режимі роботи АТЕП, з урахуванням реальних параметрів режиму руху ЕРС. Шляхом виконання імітаційного моделювання на розробленій моделі, що імітує сукупне функціонування реальних систем (ЕРС, мережі тягового електропостачання, системи керування перетворювачем) вперше проведено оцінку впливу частоти модуляції на показники електромагнітної сумісності при неномінальних режимах роботи АТЕП, а також з урахуванням явищ комутаційної асиметрії силових ключів тягового статичного перетворювача, що входить до його складу. Отримані наукові результати дозволили розробити рекомендації щодо вибору раціональних діапазонів частот модуляції перетворювача для покращення показників електромагнітної сумісності останнього із суміжними системами електрифікованих залізниць постійного струму, що дозволяє розширити можливості подальшого впровадження ЕРС з АТЕП.Item Поліпшення електромагнітної сумісності асинхронних приводів електровозів постійного струму з суміжними системами електрифікованих залізниць (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2014) Бондаренко, Юрій СергійовичUKR: Дисертація присвячена питанню поліпшення електромагнітної сумісності електровозів постійного струму з асинхронним тяговим приводом (ЕРС з АТЕП) з суміжними системами електрифікованих залізниць за рахунок вибору відповідної частоти модуляції вихідної напруги тяговим перетворювачем частоти, що живить тяговий асинхронний двигун. За допомогою розробленої експериментальної установки, з урахуванням основних та додаткових положень теорії подібності, проведено дослідження впливу частоти модуляції тягового перетворювача на системи СЦБ при номінальному режимі роботи АТЕП, з урахуванням реальних параметрів режиму руху ЕРС. Шляхом виконання імітаційного моделювання на розробленій моделі, що імітує сукупне функціонування реальних систем (ЕРС, мережі тягового електропостачання, системи керування перетворювачем) вперше проведено оцінку впливу частоти модуляції на показники електромагнітної сумісності при неномінальних режимах роботи АТЕП, а також з урахуванням явищ комутаційної асиметрії силових ключів тягового статичного перетворювача, що входить до його складу. Отримані наукові результати дозволили розробити рекомендації щодо вибору раціональних діапазонів частот модуляції перетворювача для покращення показників електромагнітної сумісності останнього із суміжними системами електрифікованих залізниць постійного струму, що дозволяє розширити можливості подальшого впровадження ЕРС з АТЕП.