Кафедра фізичної культури та спорту (ДМетІ) (з 2022 р увійшла до складу факультету електромеханіки та електрометалургії ДМетІ)
Permanent URI for this community
UK: Кафедра фізичної культури та спорту (ДМетІ)
EN: Department of physical culture and sports (DMetI)
EN: Department of physical culture and sports (DMetI)
Browse
Browsing Кафедра фізичної культури та спорту (ДМетІ) (з 2022 р увійшла до складу факультету електромеханіки та електрометалургії ДМетІ) by Subject "competence-based approach"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Використання компетентнісного підходу при модернізації процесу фізичного виховання майбутніх кваліфікованих робітників(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2021) Чернявська, Олена АнатоліївнаUKR: У статті висвітлені питання сучасного стану освітнього простору України. Представлений аналіз можливостей використання компетентнісного підходу у сфері фізичної культури і спорту в системі організації освітнього процесу з фізичного виховання в закладах професійно-технічної освіти. Розглянуті поняття «компетентність», «фізкультурна компетентність», «фізкультурно-оздоровча компетентність», «здоровя’збережувальна компетентність», «фізкультурно-спортивна компетентність». Зазначено, що впровадження компетентнісного підходу у фізичне виховання передбачаю оновлення змісту теоретичної, методичної та практичної підготовки здобувачів у різних формах організації освітнього процесу.Item Сучасні підходи до підготовки кваліфікованого робітника в закладах професійно-технічної освіти(Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2021) Чернявська, Олена АнатоліївнаUKR: У статті висвітлено питання сучасного ринку праці, розрив між вимогами роботодавців до кваліфікації робітника й запропонованими на даний час можливостям їх забезпечення. Досліджено питання реформування й удосконалення системи освітнього простору України. Проаналізовано компетентнісний підхід до освіти в цілому, та до професійно-технічної освіти зокрема, як один із пріоритетних шляхів її модернізації. Наведено приклади запровадження компетентнісного підходу й охарактеризовано структурні компоненти компетентностей у різних сферах підготовки кваліфікованого робітника з урахуванням специфіки професії. Визначено результати анкетування здобувачів професійної освіти стосовно мотивів і бажання отримати професія за обраною спеціальністю, розуміння необхідності навчання саме в закладі професійної освіти.