Статті КІВтаУП (ДМетІ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Статті КІВтаУП (ДМетІ) by Subject "advertising activity"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Використання об’єктів інтелектуальної власності в рекламній діяльності(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2024) Петренко, Віталій Олександрович; Ромашко, Алла Сазонівна; Рудченко, Валерія ОлександрівнаUKR: Стаття присвячена питанням використання об’єктів інтелектуальної власності в рекламній діяльності. Наголошено, що використання новітніх надефективних рекламних засобів стає основною умовою успіху в конкурентній боротьбі за ринки збуту продукції чи послуг щоб донести позитивний імідж торговельної марки або бренду до покупця. Проведено аналіз теоретичних та практичних засад використання об’єктів інтелектуальної власності у сфері рекламної діяльності. Наголошено, що об’єктами авторського права, які використовуються у рекламі, можуть бути літературні та художні твори, твори мистецтва, сценічні та кінематографічні твори, музичні твори та інше. В рекламі використовуються торговельні марки та об’єкти патентного права. Визначено, що замовнику рекламного продукту рекомендується обов’язково укладати авторський договір з рекламним агентством, бо це убезпечить його від можливих в подальшому спорів про належність авторських прав.Item Управління проєктом розвитку рекламної діяльності промислового підприємства(Український державний університет науки і технологій, Дніпро; ЮРСЕРВІС, 2023) Петренко, Віталій Олександрович; Фонарьова, Тетяна Анатоліївна; Мельниченко, Ю. В.UKR: Актуальність обраної теми обумовлюється високим рівнем конкурентної активності промислових підприємств. Тому застосування проєктного підходу до управління проєктом розвитку рекламної діяльності промислового підприємства дозволить значно знизити ризики та оптимально спланувати вихід продукту на ринок. Проєкти дають можливість ефективно використовувати наявні ресурси: кадрові, науково-методичні, інформаційно-аналітичні, фінансово-економічні, часові, організаційні та інші. В управлінні підприємством велике значення має стратегічне планування. Процес планування починається з повного аналізу ситуації, з описання поточного стану справ, які існують загрози.