Випуск 17 (ТСТП)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск 17 (ТСТП) by Subject "freight wagon"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Оптимальне планування технологічних режимів механічної обробки при обмежених термінах ремонтних робіт вантажних вагонів(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2019) Мілянич, Андрій РомановичUK: Мета. Метою цiєї роботи є розроблення алгоритмiв оптимiзацiї для визначення оптимального групового графiку та оптимальних швидкостей рiзання при ремонтних роботах вантажних вагонiв. Методика. Для вирiшення задачi оптимального планування режимiв механiчної обробки наведена i проаналiзована модель групового планування для поточного багатопозицiйного виробництва при обмежених термiнах виготовлення вiдновлених деталей вантажних вагонiв. Крiм того, у модель групової обробки включено змiнний час обробки та витрати, якi залежать вiд режимiв технологiчної обробки. Запропонованi оптимальнi схеми групового планування розробленi в першу чергу iз метою мiнiмiзацiї кiлькостi деталей iз збiльшенням штучно- операцiйного часу. Для обчислення нижньої границi сумарного часу технологiчного процесу застосовується наступна теорема, яка являє собою поширення теореми Джонсона для двопозицiйного планування на метод групового планування. Результати. В статтi розглядаються два критерiї групового планування. Головним критерiєм є кiлькiсть деталей iз збiльшеним штучно-операцiйним часом, який необхiдно мiнiмiзувати. Другим критерiєм є сумарний час технологiчного процесу (цикл обробки), причому сумарний час технологiчного процесу являє собою час, який триває вiд початку обробки першої деталi першої групи до закiнчення обробки останньої деталi останньої групи; вiн також повинен бути мiнiмiзований. При визначеннi оптимальних швидкостей рiзання, пiсля того як встановлена схема оптимального групового планування, швидкостi рiзання можуть бути змiненими для скорочення виробничих витрат, якщо схема планування передбачае мiжоперацiйне затримування (вiдлежування) деталей на окремих операцiях. На основi результатiв попереднього аналiзу розробленi наступнi алгоритми оптимiзацiї для визначення оптимального групового графiку та оптимальних швидкостей рiзання. Наукова новизна. Запропонована модель групового планування, яка рунтується на методi групової технологiї, була розроблена для умов проведення на вагоноремонтних пiдприємствах вiдновлювально-реставрацiйних робiт деталей та вузлiв вантажних вагонiв серiйного багатопозицiйного виробництва. При груповому плануваннi, коли деталi класифiкуються за кiлькома групами, оптимальне повинно бути отримане у виглядi послiдовностi груп i деталей у кожнiй групi. Практична значимiсть. В даному дослiдженнi був запропонований метод групового планування, який рунтується на методi групової технологiї, що розроблений для потокового багатопозицiйного ремонтного виробництва за умови змiнних термiнах обробки та витратах, якi залежать вiд умов рiзання металу.