№ 09 (ЕСБЗТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 09 (ЕСБЗТ) by Subject "level crossing"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив нерівностей колії в межах залізничних переїздів на безпеку руху поїздів(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Курган, Микола Борисович; Курган, Дмитро Миколайович; Лужицький, Олег ФедоровичUKR: Мета. Відомо, що при реконструкції залізниці для впровадження швидкісного руху поїздів виконуються роботи з виправлення колії в профілі і в плані. Якщо на ділянках між переїздами корегування плану здійснюється у межах основної площадки земляного полотна, то в зоні переїзду зсуви колії виконати складно, а тому часто перед і за переїзним настилом утворюються нерівності в плані, що призводить до зниження плавності й комфортабельності їзди. Такі нерівності виявляються під час проходу колієвимірювального вагону. Проведений статистичний аналіз колієвимірювальних стрічок показав стійку тенденцію накопичення нерівностей колії в зоні розташування переїздів. Тому метою даної роботи є дослідження впливу нерівностей колії на плавність і безпеку руху поїздів. Методика. Колія представлена інерційною пружньо-дисипативною системою з натурними нерівностями. Переміщення кожного з тіл у можливих лінійних і кутових напрямках описується диференціальними рівняннями Лагранжа другого роду з урахуванням зв'язків, накладених на ці тіла. Для виконання розрахунків необхідні вихідні дані, що адекватно описують геометрію колії. Найбільш зручним, перш за все враховуючи регулярність заїздів, залишається стрічка колієвимірювального вагону. Для визначення спектру динамічних показників було виконано моделювання руху вагону з використанням методів статистичної обробки даних. Результати. Моделювання руху екіпажу виконувалось для максимальних швидкостей 80, 100 і 120 км/год та нерівностями колії з відступами І, ІІ і ІІІ ступеню. При швидкості руху 120 км/год коефіцієнт запасу стійкості колеса проти вкочення на головку рейки змінюється від 2,6 до 1,5 і при подальшому зростанні нерівностей колії з урахуванням нерівнопружності підрейкової основи може стати меншим допустимого значення, що викличе загрозу безпеці руху поїздів. Наукова новизна. Отримали подальший розвиток питання оцінки і дослідження розвитку нерівностей колії. Отримані статистичні дані стосовно накопичення нерівностей колії в межах залізничного переїзду та встановлено вплив цих нерівностей на безпеку руху залізничного транспорту.Item Методи, заходи та засоби підвищення безпеки руху на залізничних переїздах(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпропетровськ, 2015) Возняк, Олег МихайловичUK: Стан безпеки на залізничних переїздах як в Україні, так і в інших країнах, залежить не тільки від технічного оснащення переїзду, а й від культури поведінки усіх учасників руху. Організація руху переїздами повинна забезпечувати максимальний захист учасників руху від потрапляння в ДТП, мінімальні затримки транспортних засобів і максимальну зручність пересування водіїв, машиністів і пасажирів транспортних засобів через переїзд. Мета. Вивчення вітчизняного та зарубіжного досвідів підвищення безпеки руху на залізничних переїздах. Наукова новизна. Здійснено узагальнення різноманітних методів, заходів та засобів підвищення безпеки руху на залізничних переїздах. Практичне значення. Комплексне використання ряду організаційних, навчальних та технічних заходів, запровадження нових та модернізація існуючих пристроїв сприятиме підвищенню рівня безпеки в межах залізничних переїздів. Шляхи вирішення проблеми підвищення безпеки на залізничних переїздах включають до себе: будівництво за маршрутами руху швидкісних поїздів нових шляхопроводів, замість існуючих переїздів; впровадження технологій, які зроблять повністю неможливим проїзд автотранспорту на переїзд при забороненому показанні дорожнього світлофора; перекриття проїжджої частини переїздів за допомогою чотирьох шлагбаумів; посилення взаємодії Укрзалізниці з підрозділами патрульної поліції (колишнього ДАІ) щодо контролю за дотриманням правил дорожнього руху на переїздах; розробка та поширення програм навчальних курсів для дітей про правила безпеки на залізницях.