Інші праці КБМ
Permanent URI for this collection
ENG: Other Works
Browse
Browsing Інші праці КБМ by Subject "B60T 7/12"
Now showing 1 - 5 of 5
Results Per Page
Sort Options
Item Датчик падіння колеса при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Блохін, Євген Петрович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Датчик падіння колеса при сході вагона з рейок містить масу та пружину, основу, на якій розміщений важіль, один кінець якого закріплений через шарнір до основи, а на другому кінці закріплена маса, що розташована між двома магнітами, які прикріплені до основи. Між основою та важелем встановлена пружина у стисненому стані. На основі розташовані також джерело оптичного випромінювання та приймач цього випромінювання таким чином, що маса у вихідному стані перекриває шлях променю світла. З основою також зв'язана кнопка повернення маси у вихідне положення.Item Пристрій аварійної зупинки поїзда при сході вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2005) Пшінько, Олександр Миколайович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій аварійної зупинки поїзда при сході вагона з рейок містить пневмоциліндр з отвором та порожнинами, пружину, масу, кришку з постійним магнітом та штоком-індикатором. У корпусі пневмоциліндра вмонтовані шток-клапан та фланець.Item Пристрій для автоматичного включення пневматичних гальм поїзда при сходженні коліс з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2006) Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій для автоматичного включення пневматичних гальм поїзда при сходженні коліс з рейок містить пневмоциліндр з двома порожнинами з отворами, що з' єднують його з гальмівною магістраллю та атмосферою, пружину та індикатор сходження. Пневмоциліндр знаходиться у корпусі і містить клапан та шток клапана. У корпусі також знаходиться маса, що опирається на пружину, жорстко з'єднана із штоком маси, а також дві тяги, які з'єднані шарнірно, а їх другі кінці через шарніри з'єднуються з корпусом та штоком пневмоциліндра.Item Пристрій для автоматичної зупинки пасажирського поїзда при сході коліс вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Блохін, Євген Петрович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUA: Пристрій для автоматичної зупинки пасажирського поїзда при сході коліс вагона з рейок містить датчики вертикальних прискорень, які встановлені на торцях кузова вагона, вихід кожного датчика під'єднано до входів випрямлячів, виходи обох випрямлячів з'єднано між собою та першим входом компаратора, а також вихід кожного випрямляча з'єднано з входом свого усереднюючого блока, а їх виходи підключено до шини середніх значень абсолютних величин вертикальних прискорень обресорених частин вагонів усього поїзда, яка під'єднана до входу блока опірної напруги, а його вихід підключений до другого входу компаратора, вихід якого з'єднаний з входом виконавчого блока.Item Пристрій для включення пневматичних гальм поїзда при сході коліс вагона з рейок(ДП "Український інститут промислової власності", м. Київ, 2004) Пшінько, Олександр Миколайович; Євдомаха, Григорій Васильович; Михайленко, Віталій Михайлович; Оптовець, Світлана ПетрівнаUK: Пристрій для включення пневматичних гальм поїзда при сході коліс вагона з рейок містить пневмоциліндр з двома отворами, що з'єднують його з гальмівною магістраллю та атмосферою, в корпусі пневмоциліндра знаходиться плунжер з закріпленою на ньому масою, яка опирається на пружину. Внутрішня частина корпусу має верхню та нижню порожнини, які з'єднані каналом. У верхню частину маси вмонтовано постійний магніт, а верхня частина пневмоциліндра являє собою кришку, яка містить шток-індикатор.