Інші праці НДЧ
Permanent URI for this collection
ENG: Other works
Browse
Browsing Інші праці НДЧ by Subject "braking modes"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток теоретичних основ оцінки техніко-експлуатаційної ефективності та безпеки функціонування сортувальних гірок(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В.Лазаряна, 2011) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: Дисертація присвячена питанням підвищення безпеки та експлуатаційної ефективності процесу розформування-формування составів вантажних поїздів за рахунок покращення якості правлінських та проектних рішень, що приймаються на підставі науково-обґрунтованих методів оцінки сортувальних гірок. У роботі виконано дослідження технічного забезпечення сортувальних гірок України та вагонопотоків, що на них переробляються. Для дослідження величини сил, що діють між вагонами відчепа, між окремими елементами вагона та у його взаємодії з колією розроблено імітаційну модель, в якій відчеп розглядається як просторова динамічна система. На основі запропонованої моделі розроблено методи оцінки безпеки регульованого скочування відчепів. Удосконалено методи оцінки динаміки скочування відчепів з гірки за рахунок урахування випадкового характеру їх параметрів та умов їх скочування. Це дозволило досліджувати вплив режимів гальмування на параметри розподілу випадкових величин швидкості та часу скочування відчепа. Для оцінки якості режимів гальмування розроблено комплекс імовірнісних показників. Сформульована задача вибору режимів гальмування відчепів состава як задача пошуку таких швидкостей їх виходу з гальмових позицій, що забезпечують мінімальну величину вікон на сортувальних коліях та мінімімальний ризик нерозділення відчепів на стрілках при заданому рівні безпеки сортувального процесу. Задача формалізована і розв’язана як задача динамічного програмування. Розроблено модель розформування потоку составів. Методами моделювання оцінено ефективність впровадження розрахункової швидкості підходу вагонів до відчепів на сортувальних коліях та підвищення точності реалізації уповільнювачами заданих швидкостей виходу з гальмових позицій. Результати роботи впроваджені на Придніпровській, Донецькій та Литовській залізницях, при розробці нормативного документа „Правила і норми проектування сортувальних пристроїв на залізницях України” та у навчальному процесі при підготовці спеціалістів і магістрів за спеціальністю «Організація перевезень і управління на залізничному транспорті».Item Розвиток теоретичних основ оцінки техніко-експлуатаційної ефективності та безпеки функціонування сортувальних гірок (дисертація)(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2011) Козаченко, Дмитро МиколайовичUKR: Дисертація присвячена питанням підвищення безпеки та експлуатаційної ефективності процесу розформування-формування составів вантажних поїздів за рахунок покращення як ості правлінських та проектних рішень, що приймаються на підставі науково-обґрунтованих методів оцінки сортувальних гірок. У роботі виконано дослідження технічного забезпечення сортувальних гірок України та вагонопотоків, що на них переробляються. Для дослідження величини сил, що діють між вагонами відчепа, між окремими елементами вагона та у його взаємодії з колією розроблено імітаційну модель, в якій відчеп розглядається як просторова динамічна система. На основі запропонованої моделі розроблено методи оцінки безпеки регульованого скочування відчепів. Удосконалено методи оцінки динаміки скочування відчепів з гірки за рахунок урахування випадкового характеру їх параметрів та умов їх скочування. Це дозволило досліджувати вплив режимів гальмування на параметри розподілу випадкових величин швидкості та часу скочування відчепа. Для оцінки якості режимів гальмування розроблено комплекс імовірнісних показників. Сформульована задача вибору режимів гальмування відчепів состава як задача пошуку таких швидкостей їх виходу з гальмових позицій, що забезпечують мінімальну величину вікон на сортувальних коліях та мінімімальний ризик нерозділення відчепів на стрілках при заданому рівні безпеки сортувального процесу. Задача формалізована і розв’язана як задача динамічного програмування. Розроблено модель розформування потоку составів. Методами моделювання оцінено ефективність впровадження розрахункової швидкості підходу вагонів до відчепів на сортувальних коліях та підвищення точності реалізації уповільнювачами заданих швидкостей виходу з гальмових позицій. Результати роботи впроваджені на Придніпровській, Донецькій та Литовській залізницях, при розробці нормативного документа „Правила і норми проектування сортувальних пристроїв на залізницях України” та у навчальному процесі при підготовці спеціалістів і магістрів за спеціальністю «Організація перевезень і управління на залізничному транспорті».