(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Процик, Володимир Васильович
UK: В магістерській роботі проведено аналіз проблеми реконструкції для мостів, що не відповідають сучасним нормам проєктування і існуючим реальним навантаженням від автомобільного транспорту. Розроблені три варіанти реконструкції та на основі техніко-економічного порівняння обраний конкретний варіант. Виконаний аналітичний розрахунок плити проїзної частини. В програмному комплексі «ЛІРА» було виконано розрахунок зусиль в балках. Виконано порівняльний розрахунок і визначення оптимального варіанту реконструкції автодорожнього мосту. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Мета дослідження полягає в обґрунтуванні раціональних рішень при реконструкції балкового залізобетонного автомобільного мосту. Об’єкт дослідження – залізобетонна прогонова споруда. Предмет дослідження – силові фактори при експлуатації прогонової споруди. Методи дослідження – аналітичний та метод скінченних елементів.