Магістерські роботи кафедри Мости та тунелі (КМТ)
Permanent URI for this collection
UK: Магістерські роботи кафедри "Мости та тунелі"
EN: Master Thesis "Bridges and Tunnels"
EN: Master Thesis "Bridges and Tunnels"
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Мости та тунелі (КМТ) by Subject "blasting"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Обґрунтування альтернативної лінії Дніпровського метрополітену з проектом будівництва підводної частини. Аналіз транспортної проблеми та спорудження станцій метрополітену(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Гузиєнко, Михайло ВалерійовичUKR: В магістерській роботі виконано аналіз транспортної проблеми м. Дніпра та станцій метрополітену глибокого закладення. Виконаний чисельний аналіз напружено-деформованого стану станцій метрополітену глибокого закладення пілонного та колонного типу. Розроблена технологія БВР проходки станційних тунелів. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при спорудженні станції метрополітену БВР. Мета дослідження полягає в отриманні параметрів напружено-деформованого стану станцій метрополітену пілонного та колонного типу глибокого закладення та обґрунтуванні спорудження станції метрополітену пілонного типу для альтернативної лінії Дніпровського метрополітену. Об’єкт дослідження – станції метрополітену пілонного та колонного типу глибокого закладення. Предмет дослідження – напружено-деформований стан станцій метрополітену пілонного та колонного типу глибокого закладення. Метод дослідження – метод скінченних елементів.Item Обґрунтування спорудження колонної станції метрополітену глибокого закладення із клинчастими перемичками(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Візір, Павло АндрійовичUK: В магістерській роботі виконано аналіз геологічних та гідрогеологічних умов будівництва та проведене обґрунтування конструкції станції з клинчастими перемичками. Виконані статичний розрахунок та чисельний аналіз колонної станції із клинчастими перемичками методом скінченних елементів. Проведене обґрунтування спорудження колонної станції метрополітену глибокого закладення із клинчастими перемичками БВР. Розроблені основи охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях при спорудженні станції метрополітену БВР. Мета роботи полягає в обґрунтуванні спорудження колонної станції метрополітену глибокого закладення із клинчастими перемичками та визначенні параметрів напружено-деформованого стану її оправи. Об’єкт дослідження – колонна станція метрополітену глибокого закладення із клинчастими перемичками. Предмет дослідження – напружено-деформований стан колонної станції метрополітену глибокого закладення із клинчастими перемичками. Метод дослідження – метод скінченних елементів.