(Український державний університет науки і технологій, Дніпро; ЮРСЕРВІС, 2023) Петренко, Віталій Олександрович; Фонарьова, Тетяна Анатоліївна; Мельниченко, Ю. В.
UKR: Актуальність обраної теми обумовлюється високим рівнем конкурентної активності промислових підприємств. Тому застосування проєктного підходу до управління проєктом розвитку рекламної діяльності промислового підприємства дозволить значно знизити ризики та оптимально спланувати вихід продукту на ринок. Проєкти дають можливість ефективно використовувати наявні ресурси: кадрові, науково-методичні, інформаційно-аналітичні, фінансово-економічні, часові, організаційні та інші. В управлінні підприємством велике значення має стратегічне планування. Процес планування починається з повного аналізу ситуації, з описання поточного стану справ, які існують загрози.