2019
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2019 by Subject "control of the insulation condition"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Визначення періодів відновлення корпусної ізоляції ТЕД ЕД-118А за спостереженнями зворотної напруги(Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, Дніпро, 2019) Лагута, Василь Васильович; Козік, Юрій ГригоровичUKR: Мета. Визначення найкращого ресурсу корпусної ізоляції і відповідних моментів її відновлення для тягового електродвигуна (ТЕД) ЕД-118А. Критерієм в задачі служить мінімум питомих витрат на виконання ПР-3 і КР-1 протягом циклу експлуатації КР2 - КР2. Методика. Моделювання ресурсу ізоляції, періоду відновлення ПР-3 і періоду відновлення КР-1 засноване на даних спостереження про зворотну напругу. Процедура оптимізації враховує ступінь відновлення корпусної ізоляції, обмеження по величині зворотної напруги при виконанні ПР-3 і виконанні КР-1. Як показник стану ізоляції взято інтегральне оцінювання кривої зворотної напруги. Дослідження проводилися на основі процедури оптимізації з обмеженнями із застосуванням методів теорії відновлення. Результати. В ході дослідження проведено оптимізацію витрат на відновлення корпусної ізоляції з урахуванням ступеня відновлення при виконанні ПР-3 і КР-1. Для корпусної ізоляції визначено період відновлення для проведення ПР-3 і період відновлення для проведення КР1, визначено відповідні моменти відновлення. Новизна. Запропоновано метод прогнозування ресурсу (пробіг) корпусної ізоляції з визначенням відповідних моментів її відновлення з урахуванням коефіцієнта відновлення при виконанні ПР-3 і виконанні КР-1 за даними спостережень за зворотною напругою. Практична значимість. Дослідження проводилися відповідно до «Державної програми стратегічного розвитку залізниць України», що підготовлена Державним науково-дослідним центром залізничного транспорту України спільно з фахівцями «Укрзалізниця» та Програмою оновлення залізничного рухомого складу на період до 2020 року, де зазначено на необхідність створення сучасних систем технічного обслуговування і ремонту тягового рухомого складу нового покоління і розробку відповідних нормативних документів. Запропонована методика дає можливість локомотивному депо вибирати технологію відновлення корпусної ізоляції ТЕД.Item Прогнозування ресурсу корпусної ізоляції тягових електричних двигунів локомотивів з оптимальним пробігом(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2019) Лагута, Василь Васильович; Козік, Юрій ГригоровичUK: У статті розглянуто задачу про визначення ресурсу корпусної ізоляції і раціональних моментів її відновлення для тягового електродвигуна ЭД 118А. Критерієм в задачі служить максимум напрацювання (пробіг) ізоляції при виконання ПР-3 і КР-1 на протязі циклу експлуатації КР 2 – КР 2. Процедура оптимізації враховує ступінь відновлення ізоляції при виконанні ПР-3 і виконанні КР-1. Моделювання ресурсу ізоляції і періоду відновлення ПР-3 засновано на даних спостережень про зворотну напругу. В якості показника стану ізоляції взята інтегральна оцінка, яка вводиться в задачі. Для корпусної ізоляції рекомендовано періоди її відновлення в залежності від ремонтного заводу, на якому виконуються відновлювальні заходи, що стосуються корпусної ізоляції. Надано рекомендації по вибору ремонтного заводу для проведення відновлення корпусної ізоляції ТЕД. Запропонована методика дає можливість локомотивному депо рекомендувати локомотиворемонтний завод для проведення відновлення корпусної ізоляції.