Кафедра "Украінознавство"<br> З 2016 року каф. "Українознавство та гуманітарна підготовка іноземних студентів"; <br> З 2018 р. назва кафедри " Українознавство" <br> З 2021 р ввійшла до складу кафедри " Філософія та українознавство"
Permanent URI for this community
ENG: Department of Ukrainian from 2016 "Ukrainian and Humanitarian Training Foreign Students"; 2018 "Department of Ukrainian "
Browse
Browsing Кафедра "Украінознавство"<br> З 2016 року каф. "Українознавство та гуманітарна підготовка іноземних студентів"; <br> З 2018 р. назва кафедри " Українознавство" <br> З 2021 р ввійшла до складу кафедри " Філософія та українознавство" by Subject "accident"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Нарис історії Придніпровської залізниці(Видавничий дім "Грані", м. Дніпропетровськ, 2014) Білан, Ганна Іванівна; Кузьменко, Анжела Юріївна; Тимчак, Іван Васильович; Шаров, Антон СергійовичUK: У статті підкреслено значення залізничного транспорту для економічного, соціального та культурного розвитку регіону. Вивчено головні проблеми розбудови Придніпровської залізниці у міжвоєнний період. До таких слід віднести неспроможність повною мірою забезпечити перевезення усіх промислових вантажів і велику аварійність через поганий стан колійного хазяйства, застарілість і несправність паровозів і вагонів, слабкість матеріально-технічної бази та нестачу кваліфікованих кадрів. Розглянуто заходи радянської влади, спрямовані на оптимізацію роботи залізниці. Від 1935 року активізувався процес її реконструювання, було частково оновлено паровозний і вагонний парки, механізовано ряд вантажно-розвантажувальних робіт, розширено залізничні вузли, збудовано нові мости, сортувальні станції, паровозні депо і вагоноремонтні пункти, прокладено кілометри колій. Вдалося покращити основні показники роботи залізниці. В статті виокремлено методи, які застосовувалися комуністичною партією і урядом задля пришвидшення і підвищення якості роботи залізничників: моральне стимулювання, розгортання соціалістичного змагання передовиків і новаторів, схвалення Cтахановсько-кривоносовського руху, а також матеріальне заохочення працівників, підвищення заробітної плати, преміювання кращих трудових колективів. За матеріалами газети «Стальная магистраль» авторами статті зафіксовано наявність таких недоліків у роботі залізниці, як порушення графіку руху потягів, невиконання плану вантажних робіт, несправність вагонів, низька якість ремонтних робіт, чисельність аварій тощо. Також на підставі газетних публікацій зроблено висновок про незадовільне соціально-побутове становище працівників залізниці, погані умови життя, недостатність і поганий санітарний стан гуртожитків і їдалень.Item Нарис історії Придніпровської залізниці (1920-1940 рр.) (препринт)(Видавничий дім "Грані", м. Дніпропетровськ, 2014) Білан, Ганна Іванівна; Кузьменко, Анжела Юріївна; Тимчак, Іван Васильович; Шаров, Антон СергійовичUK: У статті підкреслено значення залізничного транспорту для економічного, соціального та культурного розвитку регіону. Вивчено головні проблеми розбудови Придніпровської залізниці у міжвоєнний період. До таких слід віднести неспроможність повною мірою забезпечити перевезення усіх промислових вантажів і велику аварійність через поганий стан колійного хазяйства, застарілість і несправність паровозів і вагонів, слабкість матеріально-технічної бази та нестачу кваліфікованих кадрів. Розглянуто заходи радянської влади, спрямовані на оптимізацію роботи залізниці. Від 1935 року активізувався процес її реконструювання, було частково оновлено паровозний і вагонний парки, механізовано ряд вантажно-розвантажувальних робіт, розширено залізничні вузли, збудовано нові мости, сортувальні станції, паровозні депо і вагоноремонтні пункти, прокладено кілометри колій. Вдалося покращити основні показники роботи залізниці. В статті виокремлено методи, які застосовувалися комуністичною партією і урядом задля пришвидшення і підвищення якості роботи залізничників: моральне стимулювання, розгортання соціалістичного змагання передовиків і новаторів, схвалення Cтахановсько-кривоносовського руху, а також матеріальне заохочення працівників, підвищення заробітної плати, преміювання кращих трудових колективів. За матеріалами газети «Стальная магистраль» авторами статті зафіксовано наявність таких недоліків у роботі залізниці, як порушення графіку руху потягів, невиконання плану вантажних робіт, несправність вагонів, низька якість ремонтних робіт, чисельність аварій тощо. Також на підставі газетних публікацій зроблено висновок про незадовільне соціально-побутове становище працівників залізниці, погані умови життя, недостатність і поганий санітарний стан гуртожитків і їдалень.