Том 2 № 133 (СТ ІПБТ)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Том 2 № 133 (СТ ІПБТ) by Subject "КІТС"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Використання нейромережевих класифікаторів для реалізації системи ідентифікації транспортних засобів(НМетАУ, Дніпро, 2021) Островська, Катерина Юріївна; Стовпченко, Іван Володимирович; Губанов, Олександр ДмитровичUKR: Робота присвячена дослідженню нейромережевих класифікаторів для реалізації системи ідентифікації транспортних засобів. В роботі вирішувалося завдання розпізнавання світлових сигналів транспортних засобів. Як детектор транспортних засобів використовувалася полегшена версія YOLOv3, а класифікатором світлових сигналів виступала адаптована під умови задачі архітектура MobileNetv2. Моделі навчалися на декількох датасетах, приведених до єдиного формату. Отримана якість моделей є досить хорошою для доказу працездатності системи. Подальше поліпшення якості можливо за рахунок збільшення обсягу навчальної вибірки і більш точного підбору гіперпараметрів моделі. З точки зору швидкості роботи система розпізнавання показала прийнятний результат.Item Дослідження багатоканальних систем почергового керування(НМетАУ, Дніпро, 2021) Станчиц, Георгій Юрійович; Станчиц, Антон Георгійович; Румянцев, Олексій ВіталійовичUKR: Розглядаються багатоканальні системи керування, в яких керуючий вплив, прикладається в одному з каналів, відповідно до деякого закону перемикання. Приведена класифікація багатоканальних систем почергового керування (БСПК). Приведені різні типові схеми БСПК і приведений їх порівняльний аналіз. Розглядаються різні умови перемикання керуючого впливу. Приведена цифрова імітаційна модель БСПК і результати її досліджень.Item Розробка алгоритму для побудови прототипу експертної системи діагностики аварійних ситуацій мережі(НМетАУ, Дніпро, 2021) Глоба, Назар Іванович; Дмитрієва, Ірина СергіївнаUKR: Сучасні електроенергетичні системи відносяться до класу великих людино-машинних систем кібернетичного типу, тому розробка експертної системи діагностики аварійних ситуацій є актуальною. В роботі було розроблено модифікований алгоритм Дейкстри. Мета модифікації полягає в підвищенні ефективності запропонованого рішення, можливість роботи в зваженому графі і виключення помилок під час пошуку альтернативного шляху.