Кафедра інтелектуальної власності та управління проектами (ДМетІ)
Permanent URI for this community
ENG: Department of Intellectual Property and Project Management (DMetI)
Browse
Browsing Кафедра інтелектуальної власності та управління проектами (ДМетІ) by Subject "advertising product"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості використання об’єктів права інтелектуальної власності в рекламній діяльності(Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського, 2022) Петренко, Віталій Олександрович; Мельниченко, Ю. В.; Кондратьєва, М. В.UKR: У статті розглянуті особливості використання об’єктів права інтелектуальної власності в рекламі. Об’єктами інтелектуальної власності, які використовуються у рекламі, можуть бути об’єкти авторського права на літературні та художні твори, твори мистецтва, сценічні та кінематографічні твори, музичні твори та інше. В рекламі використовуються торговельні марки. Об’єкти патентного права також можуть використовуватися у рекламі. Внаслідок бурхливого розвитку рекламної діяльності, відбувається створення рекламного продукту, який вирізняється активним використанням об’єктів авторського права, в тому числі і музичних творів , які вирізняються оригінальністю, а внаслідок їх використання при рекламуванні продукції забезпечується позитивний вплив на споживачів. У зв'язку з чим важливого значення набуває питання правомірного використання об'єктів права інтелектуальної власності в рекламі. Однією з основних форм реалізації прав у сфері інтелектуальної власності виступає договір. Договори на використання об'єктів авторського права в рекламі можна поділити на дві основні категорії: рекламні договори, в яких умови про авторські права викладено як окремий розділ договору; договори щодо розпорядження майновими правами інтелектуальної власності. Для виробника реклами, який творчо підходить до процесу її виготовлення, головною задачею є створення оригінального і неповторного рекламного продукту, який буде вирізнятися серед інших рекламних продуктів. Такі рекламні продукти набувають значення оригінального самостійного твору, як складного об’єкту авторського права. Особливості використання об’єктів права інтелектуальної власності в рекламній діяльності полягають у різноплановості розпорядження ними в різних галузях виробничого, соціального, культурного напрямків розвитку суспільства. З огляду на це, необхідно декларувати нагальну потребу гармонізації законодавчих актів України до галузевих потреб використання об’єктів права інтелектуальної власності.