Магістерські роботи кафедри Транспортні вузли
Permanent URI for this collection
UKR: Магістерські роботи кафедри "Транспортні вузли"
ENG: Master Thesis "Transportation Hubs"
ENG: Master Thesis "Transportation Hubs"
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Транспортні вузли by Subject "car flow"
Now showing 1 - 6 of 6
Results Per Page
Sort Options
Item Підвищення ефективності взаємодії вантажних станцій та під’їзних колій в умовах демонополізації ринку транспортних послуг(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Слесь, Дар’я СергіївнаUKR: Магістерська робота виконана на 137 сторінках, містить 19 рисунків, 37 таблиць, бібліографія включає 74 найменування. В роботі розглянуто проблеми функціонування вантажних станцій та залізничного транспорту під’їзних колій в сучасних умовах, що характеризуються демонополізацією ринку транспортних послуг, визначені основні недоліки в роботі та напрямки їх вирішення, проаналізовано досвід науковців у розробці математичних методів дослідження та удосконалення параметрів вантажних станцій. Апробацію виконано на прикладі вантажної станції К, що обслуговує велике промислово місто та декілька під’їзних колій підприємств. В роботі проаналізоване технічне оснащення та технологія роботи станції, визначені перспективні обсяги роботи, виконане нормування тривалості виконання операцій, виконана перевірка відповідності колійного розвитку обсягам роботи, а також графоаналітичне моделювання роботи станції. При розробці технології роботи запропоновано ряд удосконалень щодо організації взаємодії станції та під’їзних колій. На основі результатів моделювання визначено найбільш раціональні варіанти організації роботи критого складу при різному вхідному вантажопотоці.Item Підвищення ефективності роботи технічних станцій за рахунок удосконалення технології роботи з двогрупними поїздами(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Власенко, Дмитро ВячеславовичUK: В роботі розглянуто методику визначення ефективності оперативного формування двогрупних поїздів, можливі варіанти технології обміну груп вагонів у двогрупних поїздах на технічних станціях і досягнення інших науковців, пов’язаних з питанням просування двогрупних поїздів. Також виконано визначення норм часу, необхідних для виконання операцій, повних витрат по кожному із варіантів технології, впливу окремих факторів на техніко-експлуатаційні показники та витрати, пов’язані з обслуговуванням двогрупного поїзда на станції обміну груп вагонів, раціональної технології обміну груп вагонів у двогрупних поїздах на технічних станціях в оперативних умовах. Метою дослідження є підвищення ефективності роботи технічних станцій за рахунок удосконалення технології роботи з двогрупними поїздами. Об’єктом дослідження є процес обслуговування поїздів. Методи дослідження: математична статистика, імітаційне моделювання.Item Удосконалення колійного розвитку дільничної станції Д у зв'язку зі збільшенням обсягів її роботи(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Купрін, Роман ЮрійовичUK: В дипломній роботі проаналізовано практичний досвід реконструкції колійного розвитку залізничних станцій, виконано перевірку відповідності технічного оснащення станції збільшеним обсягам роботи, запропоновані варіанти реконструкції колійного розвитку станції, виконано дослідження щодо вибору раціональної конструкції горловини приймально-відправного парку, виконано проектування колійного розвитку станції Д за обраним варіантом удосконалення, удосконалено технологію роботи, розроблено добовий план-графік та визначені показники роботи станції після реконструкції.Item Удосконалення техніко-технологічних параметрів дільничних станцій у зв'язку із перерозподілом вагонопотоків на залізничних напрямках(Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. акад. В. Лазаряна, Дніпро, 2020) Васильєва, Тетяна ВасилівнаUK: В роботі розглянуто проблеми функціонування технічних, зокрема, дільничних станцій в сучасних умовах, проаналізовано зміни у структурі вагонопотоку та вантажопотоку за останні 10 років, а також напрямки удосконалення технічних та технологічних параметрів дільничних станцій. Апробація методів удосконалення техніко-технологічних параметрів виконано на прикладі дільничної станції А, для якою планується зростання обсягів транзитного поїздопотоку. Розроблено декілька варіантів будівництва нового транзитного парку, серед яких на основі техніко-економічних розрахунків обрано найбільш раціональний. Метою дослідження є підвищення ефективності роботи дільничних станцій за рахунок удосконалення їх взаємодії з прилеглими ділянками в умовах зміни структури вагонопотоку. Об’єктом дослідження є процес функціонування дільничних станцій. Предметом дослідження є взаємозв’язки між техніко-технологічними параметрами дільничних станцій та експлуатаційним і економічним показниками їх функціонування. Метод дослідження – аналітичний.Item Удосконалення техніко-технологічних параметрів сортувальних станцій у зв’язку з перерозподілом вагонопотоків на залізничних напрямках(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Артемов, Євген ЄвгеновичUKR: Магістерська робота виконана на 152 сторінках, містить 36 рисунків, 32 таблиці, бібліографія включає 99 найменування. В роботі розглянуто проблеми функціонування сортувальних станцій в сучасних умовах, визначені основні недоліки в роботі та напрямки їх вирішення, проаналізовано досвід науковців у розробці математичних методів та методів моделювання для дослідження і оцінки технічних та технологічних параметрів залізничних станцій. Апробація методів удосконалення техніко-технологічних параметрів виконано на прикладі сортувальної станції А. Проаналізоване її технічне оснащення та технологія роботи, визначені перспективні обсяги роботи, виконано перевірку техніко-експлуатаційних параметрів сортувальної гірки. Перевірка кількості колій у парках станції показала необхідність їх збільшення для освоєння розрахункових обсягів роботи. На основі результатів моделювання визначено найбільш раціональні варіанти організації роботи парку при різному вхідному потоці транзитних поїздів. Розроблено декілька варіантів реконструкції парків станції. На основі техніко-економічних розрахунків обрано найбільш раціональний варіант реконструкції та розрахована загальна вартість реконструкції станції.Item Удосконалення технічного оснащення підсистеми розформування сортувальної станції Н в умовах збільшення обсягів роботи(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2021) Гладких, Дмитро ЄвгеновичUKR: Магістерська робота виконана на 107 сторінках, містить 12 ілюстрацій, 25 таблиць та 54 використаних джерела. В дипломній роботі розглянута техніко-експлуатаційна характеристика станції Н, визначено обсяги її роботи, розраховано норми часу на виконання технологічних операцій, проаналізовано експлуатаційну роботу станцій Н, визначено раціональну технологію обробки составів в парку прийому. Виконано графічне моделювання роботи станції у вигляді добового плану-графіку роботи та визначено показники функціонування станції. Мета роботи – підвищення ефективності роботи сортувальної станції у залізничному вузлі. Об’єкт дослідження – сортувальна станція. Предмет дослідження – є конструкція та технологічні процеси роботи сортувальної станції. Метод дослідження – аналітичний, імітаційний, графічний.