Випуск 8 (24) (RTEM)
Permanent URI for this collection
EN: Issue 8 (24) (RTEM)
Browse
Browsing Випуск 8 (24) (RTEM) by Subject "брендинг дестинації"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічний менеджмент в туризмі: ключові аспекти(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, Україна, 2022) Задоя, В’ячеслав Олександрович; Чаркіна, Тетяна ЮріївнаUKR: Мета. Туризм є потужною сучасною індустрією і його популярність швидко зростає. В той же час галузь є висококонкурентною, і підприємства туристичного бізнесу для досягнення успіху повинні враховувати всі ризики притаманні сучасній глобальній економіці. Стратегічне управління відіграє життєво важливу роль у досягненні цієї диференціації. Метою цієї статті є адаптація сучасних підходів стратегічного менеджменту для туристичної діяльності, відповідно мети та завданням конкретної компанії. Методика. Для досягнення мети і вирішення зазначених завдань було використано такі методи: порівняльний аналіз та графічний метод - для відображення тенденцій розвитку туристичної діяльності; теорії ймовірностей – для обробки та прогнозування перспективних показників світового доходу на ринку туристичної індустрії; прийняття рішень та системний підхід – для виконання наукових досліджень стосовно визначення сучасних підходів до стратегічного менеджменту в туризмі, визначені їх особливості та методики застосування. Результати. Визначено основні сучасні підходи до стратегічного менеджменту в туризмі, які включають: конкурентну стратегію, диверсифікацію, розвиток нових ринків та продуктів, стратегію фокусування на клієнтах та розробку технологічних інновацій. Зазначено, що кожен з цих підходів має свої особливості та методики застосування. Наукова новизна. Запропоновані стратегії стратегічного менеджменту для туристичного бізнесу: бізнес-стратегія, корпоративна стратегія та маркетингова стратегія є ключовими концепціями в управлінні бізнесом, що забезпечать ефективної координації дій всіх підрозділів туристичного підприємства та управління ресурсами з метою досягнення. Практичне значимість. Результати нашого дослідження можуть бути використані туристичними компаніями для розробки та впровадження ефективних стратегій стратегічного управління, які допоможуть їм реалізувати власні компетенції і досягти успіху в глобальній індустрії туризму, залучати більше відвідувачів, удосконалити якість обслуговування та підвищити доходність галузі.Item Сучасні форми організації індустрії дозвілля(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, Україна, 2022) Чаркіна, Тетяна Юріївна; Задоя, В’ячеслав Олександрович; Пікуліна, Олена ВікторівнаUKR: Мета. Умови існування туристичної індустрії за останні декілька років були поставлені у жорсткі рамки. Пандемія та військові дії змусили дану галузь шукати нові неординарні способи організації своєї роботи, спрямовані як на задоволення найнагальніших потреб людини у відпочинку, так і на власну прибутковість. Отже, мета роботи полягає в дослідженні існуючих сучасних форм організації дозвілля, а також впровадженні нових перспективних напрямків організації та розвитку дозвілля у туристичному бізнесі. Методика. В статті застосовані методи наукового пошуку, аналізу й синтезу для обґрунтування сучасних форм організації індустрії дозвілля, метод порівняння для співставлення та виявлення необхідних, але відсутніх елементів у представлених формах. Результати. В результаті цілого ряду змін в туристичній діяльності, адаптації до нових умов бізнесу, потрібен подальший розвиток та трансформація індустрії дозвілля, запровадження нових форм та нових видів розваг та відпочинку. В статті представлено види нових сучасних форм дозвілля. Наукова новизна. Запропонована організація ХАБів у готелях, які можуть вирішувати одночасно багато завдань: від розважальних до робочих, та низка нових форм організації дозвілля. Практична значимість. Впровадження запропонованих форм дозвілля, дозволить ефективно конкурувати на ринку та підвищити прибутковість туристичних компаній.