(Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, 2020) Демідов, Олександр Сергійович
UK: В дипломній магістерській роботі досліджується проблема недостатньої кількості паркувальних зон у місті. Актуальність роботи визначається необхідністю збільшення використання підземного простору, що дозволить більш ефективно використовувати території міста, зробить систему руху мобільнішою, приведе до зниження кількості шкідливих викидів та рівня шуму і, як наслідок, до поліпшення якості життя в сучасному місті. Мета дослідження – визначення ефективного архітектурно-конструктивно-технологічного варіанту влаштування підземних автостоянок в умовах ущільненої забудови та складних геологічних умовах. Об’єкт дослідження – визначення ефективного варіанту влаштування відокремленого підземного паркінгу. Предмет дослідження – варіанти технологій влаштування підземного паркінгу. У роботі розглядаються два варіанти влаштування підземного паркінгу – метод «Top-Down» та Відкритий метод.