Магістерські роботи кафедри Електротехніка та електромеханіка (КЕТЕМ)
Permanent URI for this collection
ENG: Master Thesis "Electrical Engineering and Electromechanics"
Browse
Browsing Магістерські роботи кафедри Електротехніка та електромеханіка (КЕТЕМ) by Subject "bypass"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аналіз використання частотно-регульованого приводу в компресорних установках(Український державний університет науки і технологій, Дніпро, 2023) Гречуха, Вадим МиколайовичUKR: Дипломна магістерська робота виконана на 66 сторінках, містить 19 ілюстрацій, 10 таблиці та 20 використаних джерел. В роботі виконано аналіз особливостей влаштування та експлуатації промислових систем стисненого повітря, встановлені основні типи компресорів та області їх застосування, вивчений досвід експлуатації таких систем в Європейському Союзі. Автором проведена порівняльна оцінка енергоефективності найбільш розповсюджених способів регулювання продуктивності гвинтового компресору: перепусканням з нагнітання на всмоктування; переведенням компресора на режим холостого ходу; зміною частоти обертання ведучого валу гвинтового компресора. Встановлено, що при зміні відносного споживання стисненого повітря в діапазоні від 0,31 до 1,0 перший спосіб не забезпечує зниження споживаної потужності, другий спосіб дозволяє знизити добове споживання електричної енергії на 18,21% в порівнянні з першим способом і третій спосіб здатен забезпечити найвищу енергетичну ефективність ‒ добове споживання електричної енергії на 32,3% менше в порівнянні з першим способом та на 17,3% в порівнянні з другим способом. Враховуючи отримані результати, для підвищення енергоефективності систем стисненого повітря, рекомендується: застосовувати для приводу компресорних блоків енергоефективні електродвигуни; в системах, що характеризуються відносно невеликим об’ємом ресивера, сильно чи швидко змінним в часі споживанням, малою кількістю компресорів хоча б у одного компресора має регулюватись швидкість обертання. Мета дослідження ‒ визначення ступеня енергоефективності систем стисненого повітря та умов її досягнення при використанні частотно-регульованого приводу в компресорних установках.